##pico & chica##(nieuwe speelplaats aan het bouwen)+ heel boos op dierenwinkel.

Gestart door chica, 7 januari 2007, 20:49:31

« vorige - volgende »

chica

ik kom 1 maart weer terug
en ik heb er zeker heel veel zin in.het enige wat me een beetje tegenzit dat ik met mensen meega die ik helemaal niet ken maar het gaat wel leuk worden denk ik.
een hele dikke handkus aan karel
groetjes ilse

chica

hallo allemaal
als iemand eens een keer ain heeft om een hele mooie speelplaats voor je valkjes te bouwen dan heb ik hier wel wat ideetjes voor jullie.




ik hoop dat jullie hier wat aan hebben zelf ga ik er ook een bouwen.
groetjes ilse ;D

kimmie

Heey Ilse,

Wat handig!!
Misschien als ik in de zomer tijd heb, lekker klussen...

Je moet dan maar zo denken lang leven de lol.

Die handkus geef ik weer door.
Dikke kus voor pico en chica

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Romy

Hoi Ilse

Wat handig dat je deze speelplankjes in je boekje hebt geplaatst! Er zitten er bij die ik nog niet gezien had

Groetjes,
Romy

chica

de kusjes zijn doorgegeven.ze geven de kusjes weer door aan karel en flupke. :-* :-* :-*
ik ga dit weekend aan de speelplaats werken ik zal wat foto's erop zetten dat je kan zien hoe ik het maak.het is voor mij ook de eerste keer dus het wordt vast heel lelijk maar ik ga mijn best doen.Ik heb wel al een paar ideetjes.
voor de rest: vanddag  was pico en chica wel een beetje stil vooral pico.heb hun ook niet op 1 pootje zien slapen alleen op 2 pootjes.maar dat was dan ook een middagdutje dus misschien waren ze gewoon een beetje aan het doezelen.pico is ook een beetje aan het trillen.maar daar weet ik de oplossing wel op denk ik:omdat ik de vleugels heb laten knippen zijn ze nu op plaatsen waar ze nog nooit zijn geweest en dit is voor hun dus allemaal nieuw.dus ik denk dat ze bibberen van de schrik.
ik had trouwens ook een paar dagen geleden nieuw voer gekocht omdat in het oude wormen zaten.het nieuwe voer heb ik goed afgesloten en ze vinden het heeel lekker.elke dag is er wel een heel bakje op.
naja ik ga slapen ben heel moe..
groetjes ilse ;D

kimmie

Heey Ilse,

Oefening baart kunst!!
Misschien is je eerste probeersel niet zo als je wilde, maar als je er later misschien nog 1 maak wordt die al mooier...
Nu de vleugeltjes geknipt zijn kunnen ze natuurlijk nog meer het huis door met je...
Alles nieuw, komt vast goed!!
Ik ga ook zo naar bed mijn oog is nog steeds ontstoken en doet vreselijk zeer...

Groetjes Kim :D
Groetjes Kim, Karel en Lady


chica

ja heb ik ook een keer gehad.dat is heel lastig zoon rood oog.
ik had het toen ik op vakantie was.
veel sterkte met je oog.
groetjesilse ;D
(slaap lekker)

kimmie

Ik zit thuis dus heb er niet heel veel last van als ik bezig ben...
Maar 's avond, dan wil ik dat iemand het even komt overnemen ::)

Het is lullig zeg op je vakantie zitten met zo'n oog!!

Groetjes!!
(trusten)
Groetjes Kim, Karel en Lady


Romy

Hoi Ilse

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe klimboom! Of hij nu mooi of lelijk is, dat doet er niet toe! Als de valkjes er maar van genieten ;) En al doende leert men zeg ik altijd :)

Groetjes
Romy

chica

ja. ;D ;D ;D ;D
ik ga er dit weekend aan werken dus zal ik dan ook wel foto's erop zetten.ik hoop dat pico en chica het een leuk plekje zullen vinden.en er evenveel op zitten als ze nu op de oude boom zitten ;) ;) ;) :)
Ik heb hun trouwens ook nieuw voer gegeven he.het lijkt heel veel op teurling 228 maar het is toch een beetje anders.teurling 228 vond ik egt niet misschien zal ik het ooit nog wel eens vinden en dan bestel ik het wel.maar nu heb ik dit voer.Ze vinden het lekker :D.elke dag moet ik wel een nieuw voerbakje bijvullen omdat het dan helemaal op is gepuezeld.alles geen een zaadje meer over. :D ;).Ze voelen nu ook veel zwaarder aan.het is wel wat duurder voer.maarja ze vinden het lekker dus dat is goed. :)
voor de rest is er niet zoveel gebeurt.alleen dat ik aan het zueren ben aan mijn ouders om nog een valkparkietje te nemen.maar ik den kniet dat dat mag.twee vinden ze al veel.ze vinden dat ze zo veel rommol maken en stof.
jnaja blijven zueren dan maar.maar ik ben zoieoz ook al heel blij met deze twee vogletjes.
groetjes ilse ;D

kimmie

Ik wil wel foto's zien van je kunstwerkje!!

Je moet je ouders heeeeeeel lief aankijken :D
Werkte bij mij ook...

Alleen Karel staat op mijn kamer dus mijn ouders hebben er niet veel mee te maken...

Ik hoop dat je ze kan om praten...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


chica

ja dat heb ik ook al eens geprobeerd maar het werkt niet.
en mijn vogels leven ook op mijn kamer maar mijn ouders bemoeien zich er toch nog steeds mee (typisch ouders ;) ;))

ik ga morgen naar een heel groot winkelcenter waar enorm veel winkels zijn.ik denk dat er dan ook wel een paar dierenwinkels bij zijn.Dus ga ik daar eens kijken naar wat materiaal voor mijn speelplaats bv; een ladder,wilgentakkjes,eetensbakjes klein,klimpaal(paal met allemaal takjes eraan),hangbrug enzo... ik ga bij de dierenwinkel ook nog een hele mooie nieuwe mand vor mijn hond kopen.ik denk een rieten mand met zoon heel dik kussen erin.
ik zal morgen ook nog een paar foto's op mijn dagboek zetten van mijn speelplaats.ben er nog niet aan begonnen maar begin er morgen aan.

ik heb vandaag rapport gekregen:OEI OEI :( was niet egt goed,3buizen voor mijn hoofdvakken en voor de rest zwakke cijfers.herpakken dus ;).ik laat mijn rapport wel zondag avond zien aan mijn ouders anders kan ik mijn speelplaats spullen wel vergeten :( :D.

even een update over vandaag:vandaag kwam chica zomaar naar mij toe vliegen.vond ik wel heel leuk want haar vleugels zijn geknipt.met al haar kracht belande ze op mijn schouders en begon heel hard te fluiten in mijn oor.ben nu nog steeds een beetje doof.hihi

dikke kus aan al julliee valkjes en andere huisdieren  :-* ;D
groetjes ilse
;D

kimmie

Als mijn moeder de was gaat doen, maakt ze ook altijd ff een praatje met Karel...
Of ze gaat naar hem fluiten...
Nou ja misschien mag je er over een tijdje nog eentje bij...

Ik ben wel benieuwd hoe jouw speelplaats eruit gaat zien...
Ik denk dat ik oom maar ga beginnen met ontwerpen...
Als Karel en Lady dan los mogen vliegen, kan ik in de zomer beginnen met klussen :P

Oei... vervelend zo'n rapport...
Wel goed je best blijven doen hoor...

Wat leuk dat Chica naar je toe kwam...
Ze was zo blij dat ze bij je kwam, dat mag je natuurlijk niet binnen 2 tellen vergeten zijn hahaha ;D

Veel plezier morgen met inkopen doen...
Ik ga waarschijnlijk even naar het diercentrum, kijken voor pellets...

Groetjes!! :D
Groetjes Kim, Karel en Lady


chica

zitten we tegelijk in een winkelcentrum morgen.hihi
veel succes met pellets morgen
groetjes aan karel
groetjes ilse ;D

kimmie

Ik moet eerst mijn moeder nog lief aan kijken of ze mij erheen wil rijden met de auto ;D

Een kroel voor Pico en Chica
Groetjes Kim, Karel en Lady