29 maart 2024, 07:22:32

luuk door het dolle :-)

Gestart door aad, 6 januari 2007, 15:09:01

« vorige - volgende »

aad

Even een "vraag" opmerking .

Zo als de meeste wel weten is het hier een EI van komen en gaan  ;)
Nu was het  zo dat ik van de week thuis kwam het eerste ei was gesneuveld ( geef niet  ;) ) maar ik vroeg me af hoe dat kon .
Ik denk dat ik het antwoord weet .
Gisterenavond zaten die 2 weer (niet lachen) in de magnetron , even later was Luuk beetje erg agressief tegen lucky , die mocht de magnetron niet meer in .
Wat bleek ja hoor een ei in de magnetron  ;D , maar lucky mocht er niet bij .
Dus ik denk dat het ook zo is dat luuk als een maloot tegen lucky te keer is gegaan bij dat eerste ei .
Donker gemaakt in huis kon ik ze rustig in de kooi zetten , toen werd de boel weer rustig .
Maar wat is dat voor gedoe ?
weet zeker als ze morgen weer een ei heeft hij op het moment van leggen der molesteerd .. meneer wordt blind op dat moment .
Weet niet of dit " normaal "  is ,maar het vrij rot om te zien .

Garoetjes aad ;)

Rianne

Hoi Aad,

de mannetjes willen maar al te graag beschermend optreden, ook als ze dan lelijk tegen hun vrouwtje moeten doen. Jammer dat het eitje stuk is, daar gaat je ontbijt ;D

Ivy

Hoi Aad.
Ik weet niet wat de andere mensen ervan denken, maar als het mijn valkje was, zou ik hem toch een blok geven. Ik weet dat je ze niet wil stimuleren, maar ze leggen die eitjes toch... dus het maakt op zich niet uit. Met een blok hebben ze wel een rustige plaatsje waar ze kunnen broeden en hoeven ze dan geen rare plekken opzoeken (wat wel jammer zal zijn want het levert geweldige foto's op), hopelijk zijn ze dan ook een deel van hun aggressie kwijt...
Wanneer hadden ze voor het laatst jonkies gehad?

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

Citaat van: Rianne op  9 januari 2007, 15:17:05
Hoi Aad,

de mannetjes willen maar al te graag beschermend optreden, ook als ze dan lelijk tegen hun vrouwtje moeten doen. Jammer dat het eitje stuk is, daar gaat je ontbijt ;D



Ach inmiddels zijn er weer nieuwe Rianne  ;)

Citaat van: Ivy op  9 januari 2007, 18:51:06
Hoi Aad.
Ik weet niet wat de andere mensen ervan denken, maar als het mijn valkje was, zou ik hem toch een blok geven. Ik weet dat je ze niet wil stimuleren, maar ze leggen die eitjes toch... dus het maakt op zich niet uit. Met een blok hebben ze wel een rustige plaatsje waar ze kunnen broeden en hoeven ze dan geen rare plekken opzoeken (wat wel jammer zal zijn want het levert geweldige foto's op), hopelijk zijn ze dan ook een deel van hun aggressie kwijt...
Wanneer hadden ze voor het laatst jonkies gehad?

Groetjes, Ivana


Gaat nu weer goed ... denk dat hij het weer snapt  hoe het moet  ;)
En de laatste keer jonkie's ??  jeetje daar vraag je me wat ..denk denk  in Mei natuuuuuuuuurlijk .. daar liggen alle vogeltjes een EI  :P
En gewoon alles onder in de kooi , vandaag of morgen toch maar weer vervangen voor neppert's , op 1 na denk.
Ik ben anders zobang dat ik ze niet kwijt raakt .. en er mee lopen leuren overal heb ik geen zin in  :-\

Groetjes Aad

Ivy

Hoi Aad.
Je kan ze ook in het blok vervangen voor nepeitjes... maar dan hebben ze meer rust.
Ik denk niet dat het lang zou duren voor je ze kwijt zou raken, wie wil nou geen jonkie van valkjesopa Aad ;D Jammer dat je niet kan voorspellen wat er in het eitje zit, anders wou ik wel een cinnamon :D (gelukkig leest Gerard het forum niet haha)

Groetjes en succes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie