27 april 2024, 23:31:41

FLEVOVALKENHOF 2007 zie dagboek 2008!

Gestart door *Esther*, 4 januari 2007, 21:32:22

« vorige - volgende »

Mandy

Nou dat getekend valkje zit er mooi bij toch. :)
Is hij van die getekende pop die ik hier heb gehad?
Ik voer normaal ook Teurlings maar moet nu al een week gewoon voer geven (met veel zonnebloempitten  :( ) omdat de dierenwinkel hier een verkeerde bestelling heeft gehad, balen dus. :-\
En van je ringen is ook balen zeg, denk je slim te zijn krijg je dit, zucht. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

*Esther*

 
Citaat van: Mandy op  7 augustus 2007, 12:33:22
Nou dat getekend valkje zit er mooi bij toch. :)
Is hij van die getekende pop die ik hier heb gehad?
Ik voer normaal ook Teurlings maar moet nu al een week gewoon voer geven (met veel zonnebloempitten  :( ) omdat de dierenwinkel hier een verkeerde bestelling heeft gehad, balen dus. :-\
En van je ringen is ook balen zeg, denk je slim te zijn krijg je dit, zucht. ::)

Jaaa, een hele diepe zucht.
Daar moeten we maar eens een smilie op verzinnen. Volgens mij wordt er wel meer gezucht op het forum, hahaha.

Klopt, een jong van Twingirl en Twinboy, beide bij jou vandaan. Twingirl is erg in de rui, ik maakte me wat zorgen maar het lijkt nu wat beter te gaan. Ze krijgt ook weer meer veren en ziet er weer wat strakker uit.
Ze heeft 2 nestjes alleen bebroed omdat Twinboy erg een oogje heeft op de mooie Laluna. En dus van 2 walletjes eet maar zijn taak niet afmaakt.
Omdat ik niet meer ruimte heb hier en geen aparte kweekkooien, heb ik besloten Twingirl weg te doen. (ze is al gereserveerd.)

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  7 augustus 2007, 12:53:46
Jaaa, een hele diepe zucht.
Daar moeten we maar eens een smilie op verzinnen. Volgens mij wordt er wel meer gezucht op het forum, hahaha.


*zucht*  ::)  ;D

*Esther*

Foto's van Lucky de gier.






Dit valkje houd ik, omdat hij mogelijk split lutino-geelwang is.

Net de vloer van de buiten voliere uit gemest.
Het was erg droge troep waar ik normaal niet zo kapot van ben, ivm het stof wat ik dan in adem.
Maar het was erg hard nodig, veel veren, zaad en poep.  :P

Doeiiiiiii

Dafrinja

Hoooooooiiii Lucky!!!!  pretty bird!  :-* :-* :-*Het blijft een mooi vogeltje hoor Esther..En ook dat jong van Twin en Twin is prachtig  ;D :-* :-* :P
Ik heb de fototjes even opgeslagen (als je dat niet erg vind) en hij heet bij mij nu TwinTwin. ;D ;D

Ik lees dat het bij jou vandaag poetsdag is   :D :P    

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Rob S

Wauw Esther, wat een mooie opaline getekende valk ;D. Het andere jong mag er ook zeker wezen. Wat voor valk ga je daar tegenover zetten? Ivm zijn mooie split ;)

Groetjes

*Esther*

Heej Dafrinja,

Dat is best crea verzonnen. TwinTwin verhuist morgen naar Andres. Ook hier te vinden op het forum ergens.


Heej Rob,

Ik weet nog niet welke partner hij krijgt.
Ik heb nog een paar jongen gereserveerd. Afhankelijk van of die geboren worden, kies ik de partner voor Lucky. Maar wrs wel een pop die ik al heb, of evt nog krijg uit een nestje.

Groetjes Esther

•=Bonnie=•


*Esther*

  Loenatik!!! ;)





Dit wordt het toekomstige popje voor Lucky :D Ik ben er erg blij mee!
Jullie kunnen haar zien in Mariska haar dagboek want daar woont ze nu nog gezellig tot ze groot genoeg is om te verhuizen.

Groetjes Esther

Anke

Hoi Esther,
Gefeliciteerd met Loenatik ;D
Het is een prachtig valkje!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Gefeliciteerd Esther! Loenatik is een erg mooi valkje hoor..

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst !!!!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•


•=Bonnie=•

Nou de foto's staan in mijn dagboek hoor  :P