28 maart 2024, 13:00:28

Dit moeten jullie even zien!!!

Gestart door *Esther*, 28 december 2006, 19:24:25

« vorige - volgende »

*Esther*

Ik krijg de link er niet goed op dus als jullie pastelface in toetsen bij de zoekfunktie van marktplaats bij parkieten, moet het lukken.

Ik vind hem wel bijzonder!

gr Esther

Rianne


Lin

Een beauty  :D Alhoewel je zoiets ook wel zelf kan kweken op z'n tijd voor dat bedrag.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Esther*

Ik heb hem net even  een mailtje gestuurd met deze site en de benelux site.
wie weet zien of horen we er nog wat van.
Esther

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•


Ludo

de advertentie is helaas verwijderd, heeft iemand contact met die kweker zodat er hier een foto gezet kan worden en diegenen die het niet gezien hebben op marktplaats ook weten waar het over gaat ? ;-)

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

*Esther*

Ja jammer he ik zag het dat ie weg was.

Ik had hem in mijn aaaller beste engels gemaild met de linken naar dit en het benelux forum.

Dat was een mail via marktplaats dus zolang hij niet terug mailt, kan ik er niks mee.

Het kon zo een foto zijn van zo'n australische site, maar misschien overdrijf ik nu een beetje :o ::)

Esther

Lin

Citaat van: Ludo op 29 december 2006, 20:57:56
de advertentie is helaas verwijderd, heeft iemand contact met die kweker zodat er hier een foto gezet kan worden en diegenen die het niet gezien hebben op marktplaats ook weten waar het over gaat ? ;-)

Ludo


Een foto mag hier pas geplaatst worden als deze man hier toestemming voor geeft.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ludo


CitaatEen foto mag hier pas geplaatst worden als deze man hier toestemming voor geeft.


tuurlijk daarom zet ik ook :
Citaatheeft iemand contact met die kweker zodat er hier een foto gezet kan worden


;-)

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

*Esther*

Ik denk dat we niks meer zullen vernemen van deze kweker...
Jammer

Ludo

Heeft niemand anders met die man gesproken ?

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Inger m

Hoi,
Het is vrij onhandig om op deze manier marktplaats advertenties neer te zetten. Vaak zijn ze al verdwenen voordat ze bekeken kunnen worden. Er zit echter ook copy right op de foto's, dus ze kunnen niet zondermeer gekopieerd worden.

Misschien is het in vervolg handig om de strekking van de advertentie neer te zetten?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Bianca

misschien een idee om printscreen te gebruiken dan zie je gewoon de hele pagina !? en kun je ook niet zeggen dat je iets gepikt hebt, toch? dan laat je alleen zien hoe de advertentie eruit ziet

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Bij deze sluit ik het topic. Het is een goed idee om een volgende keer de inhoud van de advertentie te plaatsen, en een foto na toestemming van de eigenaar. :)