20 mei 2025, 00:33:01

jaloers!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 16 augustus 2003, 22:44:27

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hallo lievie iedereen!

Ik zie dat jullie allemaal van die leuke foto's van jullie engels bewerkt hebben en telkens onderaan jullie tekst hebben staan..ik dacht..dat wil ik ook!!  :o r is alleen 1 probeempje..ik en computers gaan niet zo heel goed samen..wie kan mij verder helpen om er ook zo'n leuke te maken?

alvast bedankt van Jaimy en haar engels! :-*

smeagol

Ik vind dit wel een goeie vraag ik weet het namelijk ook niet en nu kan ik hier af en toe even kijken.
Volgende week krijg ik mijn digitale camera en dan weet ik het misschien wel maar het moet ook gewoon via internet kunnen.

Succes en groetjes Greetje en Smeagol

ziralioness

Om zulke plaatjes te maken is Adobe Photoshop een echte aanrader. Het is even lastig om te leren, maar daarna kan je er erg veel moois mee doen.

Ik ben er zelf redelijk handig mee, maar het lukt mij zelf ook nog niet om een geschikte foto van mijn schatjes te nemen om te bewerken... Ik raak steeds ''hapjes'' van de kuif kwijt door schaduwen als ik probeer de vogel uit de foto te 'knippen'. Eigenlijk is een foto met een digitale camera of hele goede webcam met een witte achtergrond het geschiktste voor bewerking.

Ik wil best eens proberen zo'n plaatje voor je te maken, maar het lijkt me verstandig als ik eerst nog eens wat pogingen doe voor ik aan een ''opdracht'' begin. ;) Echter, als je foto's hebt met een egale achtergrond (wit, blauw, ect. maar niet dezelfde kleur als je valkje) mag je ze me gerust sturen en wil ik het best voor je proberen. :)

Liefs,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

smeagol

Hoi ziralioness,

Ik krijg als het goed is voor het weekend mijn digitale camera en mijn vriend zei dat het niet zo`n moeilijk toestel is en dat er een heel erg makkelijk progamma om te bewerken bij zit.
Als het niet lukt zou ik het heel erg fijn vinden als je voor mij ook een foto zou willen bewerken.
Ik heb op zich al wel een mooi plaatje maar ik heb liever Smeagol zelf op de foto.

Groetjes van Greetje en Smeagol

ziralioness

Tuurlijk, dat wil ik best proberen! :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!

Jaimy_en_Viggo

ik heb al wat in paint geprobeerd..moet nog veel oefenen.. :-[

Jaimy_en_Viggo

ziralioness

AHWWWW wat mooi... Ik ben ook even voor je aan de slag geweest met jou twee plaatjes... En hier is een verrassing!

Ik kan er ook elke gewenste ANDERE achtergrond achterzetten, je zegt het maar!  

Liefs,
Diane

Jaimy_en_Viggo

waaahhhaaaa!!!! dank je dank je !!!!!!  :-* wat lief!! gewlidig!! super!! mijn eerste.. :'( snik!! ik ben ontroerd! oei ik ga meteen dat onder met tekst plaatsen!!!  :) ;D :P

heel veel  :-* jaimy en haar zooitje!!

ziralioness

Heel graag gedaan hoor, als hij nog wat kleiner moet zeg je het maar, dan pas ik hem wel wat aan. ;)

smeagol

Hoi allemaal,

Ik ben nu de gene die jaloers is.
Ze zijn echt heel erg mooi geworden.
Ik kan niet wachten tot het morgen is dan kan ik ook aan de slag.

Groetjes Greetje en Smeagol

smeagol

Ik was nog vergeten te zeggen dat ik jullie valkjes heel erg mooi vind.
Ik kan echt niet wachten die van mij te laten zien.

Groetjes ongeduldige Greetje en haar Smeagoltje

ziralioness

21 augustus 2003, 18:14:24 #12 Last Edit: 21 augustus 2003, 18:16:04 by ziralioness
Hihihihi... Dat wil ik ook best voor jou doen hoor, als je ook geschikte foto's om te bewerken weet te maken.  Da's best lastig, gelukkig waren de foto's van Nica al uitgesneden dus hoefde ik nog maar een beetje aan te passen en voila.  
Met mijn eigen valkjes is het me nog niet eens gelukt zo'n mooi plaatje te maken!

Dit is een uitsnede van mijn valkjes, maar het zijn webcamfoto's dus niet van geweldige kwaliteit, en ook nog veel te klein. :( Maar het is een goed voorbeeld. Het uitsnijden van de valkjes uit de orginele foto kost me altijd het meeste tijd, daarom vraag ik dus ook foto's die OF al uitgesneden zijn OF makkelijk te doen zijn. ;)

IEDEREEN DIE AAN DIE CRITERIA VOLDOET MAG MIJ VRAGEN EEN PLAATJE VOOR HEN TE ONTWERPEN, GEWENSTE ACHTERGROND MAG JE MEESTUREN, OF DOOR MIJ LATEN CREEEREN!