19 april 2024, 06:10:58

even voorstellen

Gestart door rinuspro, 25 december 2006, 19:55:03

« vorige - volgende »

rinuspro

Hallo,
ik ben rinus en wij hebben 2 weken terug een valkparkietje gekocht ( geboren 30-10-2006)
Hiervoor haden we een erg tamme grasparkiet maar die is op tragische wijze helaas overleden. ( liep op de grond en er is iemand op gaan staan :'(  )
De valkparkiet zit nu in de parkieten kooi die eigenlijk te klein is, maar hij mag er vaak uit.
Ik zoek me suf naar een goede kooi. ( die ook betaalbaar is)


ROCKS

Hoi Rinus,

Welkom op het forum, wat leuk dat je je zelf voorstelt. :D
En natuurlijk nog leuker dat je sinds kort een valkparkietje hebt. ;D Is het een mannetje of popje, en welke mutatie(kleur)?
Heb je er een foto van? Daar zijn we hier gek op, namelijk.
En mocht het je niet lukken met foto's te plaatsen dan zijn er hier mensen zat die je willen helpen. :)

Wat jammer dat je parkietje zo aan zijn eindje is gekomen, zeg, gadsie. :(

Wat betreft een kooi, ik zou eens kijken op marktplaats, je vind daar vaak hele mooie kooien voor redelijke prijzen.
Ik heb er zelf tot nu toe al drie kooien vanaf geplukt en ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik wil je best helpen om een kooi te zoeken, zeg maar wat je in gedachten hebt. Het enige wat belangrijk is is de maat van de kooi, die moet geschikt zijn om een valkparkiet in te kunnen houden. En het liefst met horizontale spijlen.

Groetjes, Nellie



                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

rinuspro

hier een foto van de valkparkiet genaamd twixie, op zn kooitje

Riny


Hoy Rinus
Welkom op ons forum.
Ik hoop dat je hier veel leerzame, en gezellige uurtjes door zult gaan brengen.
En als je ergens hulp bij noidig hebt geef je maar een gil.
Groetjes Riny :D