28 maart 2024, 13:24:44

hoi ik ben janineploum

Gestart door janineploum, 25 december 2006, 00:07:43

« vorige - volgende »

janineploum

ik heb zins zaterdag twee valkparkieten maar ze hebben tot heden nog niet gegeten en gedronken kan mij iemand helpen wat ik moet doen???? het is een hij en een zij en ze zijn verliefd op elkaar ze heten coco en chico ik maak me nu een beetje zorgen. groetjes en nog fijne feestdagen.

marga

hoi janineploum
welkom op het forum
hoe oud zijn je valkjes?
en zijn ze tam?
ze zullen eerst wat moeten wennen en wie weet eten ze wel wat als je niet kijkt
maar hou het wel goed in de gaten
groetjes marga

Irene

hoi janineploum,
welkom op het forum.
leuk dat je jezelf even hebt voorgesteld.
Houd het inderdaad even in de gaten, maar je valkjes moeten ook wennen aan de nieuwe omgeving.
Misschien dat ze , zoals marga zei, wel stiekem eten hoor, want als ik hier wil letten op wat ze eten en hoeveeel ze drinken, dan lijken ze spontaan niets te doen, zolang ik voor de kooi zit. ;) Maar op een gegeven moment moet ze wel iets gaan doen, wat je ook ziet.
Heb je wellicht een stukje trosgierst wat je aan ze kunt geven. Daar zijn valkjes gek op en dat komen ze echt wel eten en als ze dat ontdekt hebben, gaan ze wel verder op onderzoek naar de andere bakjes.
Laat je nog even weten hoe het verder gaat=
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


janineploum

bedankt voor jullie reactie ik zal het in de gaten houden ik ben nu een stuk rustiger en hoe oud ze zijn weet ik niet.heb ze uit de dierenwinkel gehaald. wat ze hebben ook geen ringtje om hun pootje en echt tam zijn ze ook niet. groetjes janineploum

Bello

Bij onze Bello hielp het ook toen we bakjes met voer op de bodem van de kooi gezet hadden.


Groetjes Dorothé


Succes met Coco en Chico
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Riny


Hoy Janine
Welkom op ons valkparkietenforum.
Ik hoop dat je hier veel gezellige, en leerzame uurtjes door zult gaan brengen.
Hopelijk gaat het nu al een stuk beter met je valkjes.
Groetjes Riny :D

janineploum

even een berichtje met chico en coco gaat het heel goed ik heb nu veel lol met ze en ze kweteren me de oren van het hoofd en als ik de muziek aan zet dan gaat chico fluiten.groetjes janineploum ;D