DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Ik heb 2 vrouwtjes. Het is wel wat kibbelen want ze willen nu dus samen in hetzelgde huisje en uiteindelijk liggen heel gezusterlijk naast elkaar.
Het zijn 2 zusjes. In een dierenwinkel liggen ze toch ook allemaal bij elkaar en daar gebeurd ook niets.

Ik heb op Google gezocht op hamster en op de meeste sites staat dit vermeld. Moet je maar eens lezen. Ik heb de oranje hamsterwatten meteen uit de kooi gehaald en vervangen door keukenpapier.

Ze zat idd in een keer in mijn karretje en riep: Ik wil mee ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Dorothé,

We kijken wel en als ze gaan vechten kan ik ze nog altijd apart zetten.
Dank je wel voor je toelichting.

Groetkes Anja

Wilma1

25 september 2007, 11:23:28 #826 Last Edit: 25 september 2007, 11:29:10 by Wilma1
Even wéér een paar hamsterfoto's én een filmpje van Yoshi  :D

DIT zijn de kolven die ik erin doe en ze zelf openmaken en het katoen eruit plukken!!!

Die gekleurde watten zag ik wel maar sprak mij niet aan, vanwege het "klitterige" wat ik erin zag.....

en zó ziet het eruit, als ze de cocon hebben opengemaakt en het katoen eruit halen  :o zovéél uit zo'n klein ding  :P en als je het aaraakt of oppakt, valt het uit elkaar  :o

Op de hamsterland site weten ze het niet, van de katoenkolfen, hij kent het niet en vergelijkt het met watten, maar zo ziet het er niet uit. Ik zal het daar op het forum kunnen vragen?!

nóg hoger dan gisteren  ;D

kiekeboe  ;D ;D ;D

Yoshi helpt Yodi zoeken naar de tunnel  :o ik heb die gewassen en ligt te drogen...dus hij moet een ander plekkie zoeken en is nu maar bij Yoshi in het holletjes gekropen  :D ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3tD6HihrFzE
en het filmpje  :D

Ik hoop niet dat je misselijk wordt, want hij loopt erg snel dus ik ga OOK snel heen en weer  ::) ::) ::)

En Anja, IK denk zelf OOK dat het wel kan, er staat dat russische dwerghamsters samen kunnen....duzzzzz.....

Hamsters in de winkel zijn nog erg jong en de "ruzie" begint na 12 weken zeiden ze mij ??? ??? Daar zijn Yoshi en Yodi al overheen. Anders moet je toch ook weer naar de JUMPER of Marktplaats...das vele malen goedkoper! een kooi halen....hahahaha...ook een flatje maken  ::)

Ik heb er een goed gevoel over!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Lief hoor :D
Zo wil ik dus graag 2 konijntjes.. Maar goed dat we geen ruimte hebben voor een kooi en voor 2 nijntjes ;D Anders had ik er allang 2 gehad :P
Groetjes Saar :-*

Agnes

Citaat

En KIJK Agnes, zó doe je dat....je loopt door de JUMPER en plots zit er een hamster in je karretje als je bij de kassa staan...tja díe neem je dan natuurlijk mee, om een fijn huisje te geven én een vriendinnetje  ;D

;D Wilma

Hihihi,

Ik haal mijn dierenspullen bij "de molen"
Daar hebben ze van alles, maar gelukkig geen dieren ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Wilma1

Citaat van: Agnes op 25 september 2007, 12:36:22
Citaat

En KIJK Agnes, zó doe je dat....je loopt door de JUMPER en plots zit er een hamster in je karretje als je bij de kassa staan...tja díe neem je dan natuurlijk mee, om een fijn huisje te geven én een vriendinnetje  ;D

;D Wilma

Hihihi,

Ik haal mijn dierenspullen bij "de molen"
Daar hebben ze van alles, maar gelukkig geen dieren ;D ;D

Sttttttttt  :-X :-X :-X  *zet nu de laptop scheef zodat Piet niet kan meelezen*  anders moet ik ook zo'n winkel opzoeken  :P

;D ;D ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Saar op 25 september 2007, 11:27:59
Zo wil ik dus graag 2 konijntjes.. Maar goed dat we geen ruimte hebben voor een kooi en voor 2 nijntjes ;D Anders had ik er allang 2 gehad :P

Wat jammer, ik kom er zo 23 brengen...die van de buren mogen volgende week weg  ;D ;D ;D

:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Die katoen dingen zieb er idd anders uit dan de watten die ik  heb.
Wat lief dat filmpje..........en dat de poes er niets aan doet.........ongelooflijk want het was nu een makkelijk prooi.

Groetjes Anja

Wilma1

"strakke" opvoeding gehad  ::) :P maar alleen laten zo samen::) ::) ::) nee, maar niet  :P

Ik denk dat je deze katoenkolfen wel kan aanschaffen hoor....je kan het eigenlijk vergelijken met de kleine veertjes die voges verliezen als ze in de rui zijn (ik wist steeds niet waar ik het mee moest vergelijken) , dáár lijkt het op  :D en je ziet hoe leuk ze er een mooie deken van maken.

Hier koop ik die per 2 in een zakje  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Wilma1 op 25 september 2007, 17:55:57
Citaat van: Saar op 25 september 2007, 11:27:59

Wat jammer, ik kom er zo 23 brengen...die van de buren mogen volgende week weg  ;D ;D ;D

:P Wilma

Ik laat Piet het filmpje zien en scroll naar boven...schiet ik toch in de lach  ;D...kijk eens hoeveel konijnen  :o ik Saar wil brengen  ;D ;D ;D...het moet 2 zijn, maar heb op beide toetsten gelijk gedrukt denk ik  ::)

Zou ze er ZOVEEL willen ???  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Whaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa

23 konijnen. Wat een giller zeg.

Groetjes Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sally

hallo Wilma,
Wat een schattig hamstertje heb jij zeg! en een mooi filmpje heb je gemaakt!

hallo saar
IK heb hier ook nog een nest  van 6 jonge nijntjes.
Ze mogen de 20ste oktober het nest verlaten.
Interesse? :D
(sorry dat ik hiervoor je boekje gebruik, wilma)

groetjes

Wilma1

Citaat van: Sally op 25 september 2007, 20:16:36
hallo Wilma,
Wat een schattig hamstertje heb jij zeg! en een mooi filmpje heb je gemaakt!

hallo saar
IK heb hier ook nog een nest  van 6 jonge nijntjes.
Ze mogen de 20ste oktober het nest verlaten.
Interesse? :D
(sorry dat ik hiervoor je boekje gebruik, wilma)

groetjes

Mag hoor, op deze manier zit ze zo toch nog op 23 konijnen....waaaaahahahahahaha  :P en ehhhh  ::) ik heb hamsterS!!! 2 stuks  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

:o :o :o :o :o
23 stuks  :o :o :o :o :o
Waar moet ik die laten? :P ;D

Anja

Het is bijna kerst Saar ;D ;D ;D :o :o :o :o

Ooooo wat erg.........het floepte eruit voordat ik het wist.