DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Wilma1 op 17 juni 2007, 21:11:06
jaja ik heb ze gevonden EN (belangrijker) OPgeslagen  ;D gelukkig waren het er geen 310 :o ;D

Haha  ;D ;D ;D
Ik ben nu bezig om de foto's te plaatsen in photobucket...
Maar ik stuur je straks ofzo ook wel even een paar foto's van Blijdorp... Als je toch bezig bent he :P ;D

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
sunny en charlie hebben 3 eitjes
en binky en casper 2 ik weer alleen niet of binky de vader is
een ander mannetje vond het nodig om op casper te duiken
daarna hebben we binky en casper apart gezet
maar we zien wel
hoe gaat het met je heb je nog last van je tenen?
groetjes marga

Wilma1

Oooooohhhh wat leuk zeg!!!! Alls Bink maar de pappa speelt, dan is het ook goed en zijn kindjes  :D

En nu moeten de andere 2 ook serieus worden, vindt je niet  ::) :P

Ik hen geen pijn meer....alleen ongemak en voor een typetje ongeduld  ::) is dat wat afzien, mar ik red me wel!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

Wilma1

18 juni 2007, 10:34:22 #605 Last Edit: 19 juni 2007, 20:28:49 by Wilma1
Niet zo best helaas, toiletbezoekjes zijn een heus drama, lopen, staan, zitten, worden met regelmaal afgewisselt.....vanmiddag moet ie naar de neuroloog en eigenlijk "hoop" ik dat ze hem daar houden, zodat de onderzoeken cq behandeling als "lopende band" gaan....

Een wachttijd voor dergelijke onderzoeken wordt een heus drama, want die wachttijden duren meestal enige weken en ik denk dat WE dat niet vol gaan houden, want niet alleen lichamelijk is dit zwaar, geestelijk wordt het ook een hoop druk....hij wil iets doen en kan gewoon niet.....

IK red me wel, maar ook daar zit ie best wel mee en beiden hadden niet verwacht dat het bij hem zo "uit de hand" zou lopen.....mede OOK door TE lang moeten w8ten om naar een arts te kunnen, want enige wk. geleden was het nog dragelijk en werkte hij zelfs nog..... Tjaaa hoe ver moet je gaan, om te worden geholpen en was het niet zo .....

VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN ??? ???

Dat is hier niet meer aan de orde nu. Ik heb meerdere malen zo mijn best gedaan de afspraak te vervroegen, maar krijg simpelweg te horen, "laat ie maar zwaardere medicatie slikken, om het vol te houden"...... grrrrrrrrrrrrrrrr ...........

Vanmiddag weet ik meer....
:-\ >:( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Hoi Wilma
Heel veel sterkte met Piet...
En wens hem namens mij maar veel beterschap :)
Hoe gaat t met je voetje?
Liefs Saar :-*

Wilma1

18 juni 2007, 10:44:25 #607 Last Edit: 18 juni 2007, 10:46:31 by Wilma1
Wel goed hoor...zometeen douchen met een DOUCHEZAK eromheen...ben benieuwd hoe dat bevalt  ;D de tenen maak ik dagelijks schoon met DETTOL en doe er een gaasje los overheen en dan een mooi half sokje, dus het ziet er nog netjes en schoon uit...vooral omdat het dicht bij de grond zit en met de kattenharen etc. 

Stel je voor, ik zou anders een paar zwarte tenen krijgen zeg....blehhhhhhh....

Wat een ontzetend gave handtekening joh  :o wowwww....mooi!!!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 18 juni 2007, 10:44:25
Wel goed hoor...zometeen douchen met een DOUCHEZAK eromheen...ben benieuwd hoe dat bevalt  ;D

Wat een ontzetend gave handtekening joh  :o wowwww....mooi!!!!!
:D Wilma

Okee ;D Is een keer wat anders he aan zak om je voet heen :p ;D
En thnx :D Ze waren naar binnen om 4 uur en dan kon je komen kijken.. Inprincipe kon ik haar zo aaien, maar mijn handen moeten langer mee :p De andere leeuwin met de 2 welpjes liep te brullen joh :o Ik wist niet dat dat zo hard ging!
Maar iedereen ging kijken naar haar en naar haar welpjes... vond ze niet zo leuk en die andere lag zo rustig... ik dacht: jij bent van mij! ;)
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Kon je zoooo dichtbij dan ??? Hij is echt supermooi hoor, doe ogen  :o :D...

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 18 juni 2007, 10:54:36
Kon je zoooo dichtbij dan ??? Hij is echt supermooi hoor, doe ogen  :o :D...

Ja... Erg eigenlijk dat je zo dichtbij kan komen.. Maar er waren ook verzorgers bij die alles goed in de gaten hielden enzo... Ik zal even de foto's opzoeken van binnen...
Groetjes Saar  :-*

Saar

Van mams kon ik geen goede foto krijgen want haar welpjes lagen te slapen en ze liep zelf de hele tijd heen en weer ::)

Wilma1

Het is wel mooi, om dichbij te kijken, maar IK vind het voor de dieren zelf onrustig...ze worden ELKE dag weer van zo dichtbij benaderd en er zijn altijd mensen die OVER de regels gaan.....

Dieren zijn dieren, behandel ze dan ook zo...afstand en eigen ritme met soortgenoten in een nagebouwde natuur waar ze horen met RUIMTE niet zo dichtbij de mens. Zoveel onrust lijkt me niet goed! Maar ja WIE ben ik!!!!

Ik ga douchen!!!!!!!!!! Daar heb ik veel tijd mee nodig  ::) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 18 juni 2007, 11:01:06
Het is wel mooi, om dichbij te kijken, maar IK vind het voor de dieren zelf onrustig...ze worden ELKE dag weer van zo dichtbij benaderd en er zijn altijd mensen die OVER de regels gaan.....

Dieren zijn dieren, behandel ze dan ook zo...afstand en eigen ritme met soortgenoten in een nagebouwde natuur waar ze horen met RUIMTE niet zo dichtbij de mens. Zoveel onrust lijkt me niet goed! Maar ja WIE ben ik!!!!

Ik ga douchen!!!!!!!!!! Daar heb ik veel tijd mee nodig  ::) :P
;) Wilma

Inderdaad.. Maarja zo zijn er wel meer dingen..
Ik heb ook de gracht gezien waar bokito overheen is gesprongen... En het is niet gek dat ie daar zo makkelijk overheen kon... Maar ze zaten nu opgesloten dus we konden ze niet bekijken... Ze zijn het hele verblijf op zijn kop aan t gooien... Ze willen het 'bokito-proof' maken ;)

marga

hoi wilma
zal duimen vanmiddag
dat het voor piet goed uitpakt en dat ie snel geholpen word
sterkte
liefs marga