DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

6 september 2007, 10:36:02 #765 Last Edit: 7 september 2007, 21:56:16 by Wilma1
Hoi Anja,
DÁT snappen wij dus ook niet ??? Soms als er iemand binnen komt en hij is héééél enthousiast, wil er we;l eens wat "vallen"maar dat is niet bewust plassen!

Hij heeft van de week een leuke stunt gedaan. Lara (hun dochtertje van 2) legde haar boekje bij hem op de grond neer, Yoda stpte erop en ging er uitgebreid op plassen en poepen  :o Bestraffen hebben ze uiteraard niet gedaan, want verschil tussen een krant en boekje ziet hij niet  ;D

Mss komt het wel doordat ze kranten in en kattenbak hebben voor de nacht en hij daarom langer doet over zindelijk worden ??? hier heeft hij dat niet! Hij vrat zelfs zijn eigen poep op  :o hihihihi en de volgende dag was ik de eerste die een lik op mijn neus kreeg  :o ::) :P ;D ;D ;D ;D

Gelukkig ben ik ingeënt  ::)

Weer een paar foto's  ;D

IK zou IK niet zijn  ::) als ik de hamsterkooi toch wel  wat klein vind   :P....dus ff op Marktplaats kijken en wat zie ik ???  :o een mooie kooi voor 5!!!!!! EURO!!!!!

Kon mijn ogen niet geloven en heb niet eens verder gekeken, want hij was net geplaatst en Dichtbij in Krommenie..... om 17u meteen heengereden en voila....hun luxe HILTON staan er er zat zelfs inrichting bij en alles is NIEUW!!!!!

"oud"...ahum en dus splinternieuw, wel 2 weken  ::) en 29,95!! in de aanbieding notabene  ::) voor die week, de normale prijs bedraagd 32,95 euro  :o

NIEUW en oud/2e hands  ;D dus 5 euro! (euroteken dut ut niet meer ???)

ze keken hun oogjes uit  :o

Dat is wel ff wat méér dwergenkilometers afleggen  ;D ;D

En kijk hier onze Flossie nou  :o :o :o we lagen helemaal in een deuk en Danny en ik snel op zoek naar een camera, want dit zie je natuurlijk géén tweede X  ;D ;D ;D

Als je ouder bent, heb je wat meer rechten, dus als er een bakje staat wat je normaal krijgt om uit te likken  ::) en ze het nu OP de tafel zetten, moet je het zelf maar gaan pakken  ::) :P

Maar aangezien er een paar "schuiten" maatje 43 staan, zal je ff in andersmans schoenen moeten gaan staan en daarbij sta je nog hoger ook!!!!  ;D

De geschoende kat ;D ;D ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Wat leuk om te zien zeg. En wat hebben je hamsters toch weer een mooie kooi gekregen!!!

Mara

Wilma1

7 september 2007, 16:52:41 #767 Last Edit: 7 september 2007, 16:55:27 by Wilma1
Hier wat foto's van gisterenavond....en vanmorgen

Zo, eens ff kijken wat ik nu hoor hier  ???

Geritsel en ik ZIE iets  :o

Ik zie hem, ik zie hem....wat een klein ding ???  ;D ;D huh ??? 2!!!!!!!

Tis moeilijk om via de TV erbij te kunnen  ::) aangezien Coco nog binnen zit, kan ik mooi via zijn kantje  ;D

Ik zie helemaal NIETS nu ??? ???

De dierenhoek  ;D nou ja hoek ??? een hele WAND!!!  ;D

Zo nu Coco eruit is kunnen alle poezen het vergeten om bij de hamsters te kijken  ::) want dát laat ie echt niet toe  >:( niet voor de hamsters  :P maar dit is ZIJN terratorium  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een leuke foto's weer.
Ze hebben nu een ruime kooi zeg. Nu zullen ze zeker wel meer slapen? Ze moeten ook meer meters afleggen ;D ;D ;D

En die gekke Flossie. Wat een grappig gezicht zeg.

En is Mitsy  ???  ??? (zal wel niet goed zijn) super nieuwsgierig. Erg leuk.
Je hebt een gezellige besstenbende hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

7 september 2007, 19:56:50 #769 Last Edit: 7 september 2007, 22:00:13 by Wilma1
;D ;D ;D Bijna goed ...MitZy.... :P en slapen kunnen ze hoor  ;D af en toe komt er een slaperig koppie ergens uit koekeloeren  ;D maar in de avond zijn ze klaarwakker en rennen idd het hele HILTON door  ::) ;D km. in dat rad en zóóóóóóóóóó snel  :o ik zie die pootjes dan niet eens meer  :o ;D ;D

Kijk dit nou....nét genomen......

Ennnnnn mijn nieuwe aanwinst....vanmiddag gekocht voor....geloof het of niet  ::) :P

2,50 euro  ;D ;D ;D nouuuuu..... dat was snel gekocht!!!! Voor Yoda, als hij meegaat met me en voor de poesjes.....ze passen er allemaal in  ::) alleen dikke theemutsen... zoals Roxy  ;D........ zitten wat klem, maar ach dat deert de pret niet zich er lekker in te rollen hoor  ::) :P :P :P

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Hele leuke foto's hoor. Ook van Coco en Yoda. En je nieuwe aanwinst, leuk hoor!

mara

Anja

Hoi Wilma,

Passen die allemaal in dat mandje ::) ::) :P :P :P

Erg leuke foto's zeg. Liet Coco het goed toe?

Groetjes Anja

Wilma1

7 september 2007, 21:51:50 #772 Last Edit: 7 september 2007, 22:03:00 by Wilma1

We hebben meerendeels formaatje Rode Kater katten, dus 1 zo'n theemuts erin en de mand is OVERvol  ;D

Yoda mocht ff likken, maar that was all  ;D als hij zijn kluifje wilde pakken, stak Coco zijn kop naar voren  ::) en keek hem recht in de ogen met de bek open  :o wat een held niet ???

Voor niets bang wat groter is dan hij  ::) hij weet vast dat hij met zijn snavel een hoop kan uitrichten  ::) ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Slimme Coco hoor

:-* :-* :-*

Anja

Wilma1

Mitzy is gisteren gaan slapen bovenop de hamserkooi. Ik heb er maar een dekentje op gelegd, om de hamsters rust te geven en ze niet steeds 2 "loerende" ogen zien  ;D alhoewel die alleen maar dicht waren  ::)

Ze gaat kijken óf ze iets ziet, volgt ze ff en gaat dan lekker slapen  ::) en de hamsters rennen zich rot in het loopradje onder haar  ;D maakt veel herrie, maar Mitz blijft relaxt liggen  :o ;D

Het zijn 2 grappige beestjes. Als ze op de eerst verdieping staan....vooral Yoshi het grijsje.....kijken ze rond en hopla zo naar beneden zonder trapje  :o

Ik zag dit al eens, maar dacht dat Yoshi misstapte  :o maar hij doet het bewust  ::) loopt naar boven met het trapje en laat zich gewoon vallen  :o ::) :P

Jammer dat ze overdag zoveel slapen  ::)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Het verbaasd me elke keer dat de dieren bij jou zo lekker makkelijk met elkaar omgaan.
Helemaal super hoor.

Groetjes Anja

Agnes

Citaat van: Anja op  8 september 2007, 13:26:20
Hoi Wilma,

Het verbaasd me elke keer dat de dieren bij jou zo lekker makkelijk met elkaar omgaan.
Helemaal super hoor.

Groetjes Anja

Helemaal mee eens!

En die Mitzy is maar een rare hoor, wat een roofdier (maar niet heus)  ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Wilma1

10 september 2007, 15:38:08 #777 Last Edit: 10 september 2007, 15:45:55 by Wilma1

;D Lees, kijk en HUIVER  ::) :P ;D

Toen ik vanmorgen naar mijn werk ging, was het half 9, Piet ging even later weg....IK was als eerst weer terug om 14.00u  :o en Yoda is al die tijd alleen geweest

Géén plasje of poepje te vinden in huis.....eerst alles "onderzocht" toen ik thuis kwam en hem flink beloond met woordjes en knuffels en daarna een kluifje. Het leek net of ie héél fier en trots  :o ging lopen  ;D en die beloningskluifjes weet ie al te staan hoor  ::) :P

Ik heb een vermoeden dat ie tóch door het kattenluikje gaat als ie "moet"  :D ( dáár ben ik afgelopen week mee bezig geweest  :D want hij kan nergens weg in de tuin) want dit is best een hele lange tijd alleen ::) en toen ik hem naar buiten liet deed ie ook nog niets ??? Hij is dicht naast me gaan slapen en daarná pas heeft ie BUITEN geplast.....dus weer trots kwam ie aanlopen, kan niet eens uitleggen HÓE DÁT eruit ziet, maar anders dan zijn normale loopje  ;D

Zóóó schattig  :-* Ze hadden al gezegd "we geven hem nog 4 mnd. en als ie dan nog binnen pist, poept, waar ie het níet mag  >:( gaat ie weg".....  :o ohhhhh..... IK mag hem dan zo hebben, want ze weten dat Yoda het hier goed zal hebben, maar Piet zegt ( nog  ::) :P) "néé we"....jaaaa WE  :o ::) :P"....nemen géén hond meer"  :-\ :-\ :-\.....  ::) :-X :-X :-X

Maar goed Yoda gaat NU ff goed, dus flink ons best blijven  doen, want in Dec. komt ie voor een weekje logeren  :D als ze op wintersport gaan  :D en dan kan ie mooi blijven wonen waar ie nu woont, want ze zijn best  tapelgek op hem....maar worden ontmoedigd door de onzondelijkheid, wat hier niet gebeurd  ??? gisteren voor de 1e x gepoept onder de kooien, maar op heterdaad betrapt, duzzzzzz.... >:( hij schrok zich een ongeluk  ;D

Ik kan me voorstellen dat overal piesen en poepen niet fijn is...en zéker niet op hun bank etc.  :o

Nu een fotostrip, van ons ROOFDIER  ::)  ;D

mmmmm.....lekker slapen hier  :D ín de zon...lekkerrrrr  :P

PARRRRDÓNNNNNN  :o

??? Wát denk JÍJ híer te gaan doen ???

::) Hallo dáár  ??? ik praat tegen je  >:(

??? Nou zeg  >:( moet ik je eigenhandig wegwerken dan maar  ::) :P ;D

En zo gezegd, zo gedaan   ;D ;D ;D
:P ::) wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Wat een leuke foto strip zeg. Had dat laatste toch wel willen zien hoor.....

En dat van Yoda kan ik ook niet anders verklaren dan dat hij inderdaad door het kattenluikje gaat. Ik ben benieuwd...

mara

Anja

Hoi Wilma,

Geweldig geweldig, ik heb me toch gelachen om je foto's met tekst.

En wat Yoda betreft.........ja wat moet ik daar nu van zeggen.
Raar is het dat ze bij jou wel zindelijk is en "thuis" niet.

Het loopje daar kan ik me iets bij voorstellen. Doggy kon dat ook zo mooi.

Groetjes Anja