DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Ja maatje 39 hond. Wat een mooie foto's zeg. Ergens op springen en er niet meer af kunnen erg herkenbaar. de spiegel .................hahahaha dat doet Doggy nog steeds.

Geef je hem straks nog wel terug?

Groetjes Anja

Wilma1

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Wilma1

mijn buurman keek met van die lieve trouwe hondenogen, naar zijn puppie.....tja dan geeft je hem mee hè?!.Maar wie weet komt ie morgen weer, de "toiletsessies" gingen goed  ;D  en ik heb met hem buiten gelopen, aan zijn riempie.....hihi.....  'niet trekken hoor,pas op '.....  ;D ;D ;D ;D ;D af en toe ff mijn kruk om de riem heen draaien, maar zóóóóó geweldig leuk  :D :D :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Die ogen............daar kon je geen nee tegen zeggen hè.

Pas je wel op met buiten wandelen. Hij zou je eens om trekken zeg .....hihihihihihi.............

Groetjes Anja

Gerda

Ai ai ai, Wilma,

Wil je dat niet meer doen, van die lieve puppiefoto's plaatsen  ;D

Ach wat schattig, eerst een energiebal en dan een slaapballetje!

Grappig hoe je kat ligt te slapen. Doet me denken aan de lemuren in de apenheul, die lagen ook zo over de takken.
Lijkt niet echt makkelijk te liggen, maar niemand dwingt hem, dus het zal wel lekker liggen!

Groetjes, Gerda

hennie

Hoi Wilma,

Ontzettend vertederende foto's hoor! Wat ligt het hondje lief bij je. Probeer maar eens om je daar niet teveel aan te hechten!

Heb je al iets op kunnen vangen in de kattebak?

groetjes, Hennie

Caroline

Geweldig, wat een super heerlijk beestje.  :-* :-*

Je moet wel heel sterk in je (gips)schoenen staan om die niet te ontvoeren, pffffh, wat een droppie.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou,jij kon vanmorgen niet van je stoel komen doordat je zoveel foto's te bekijken had.  :P
Nou kon ik niet zo snel naar bed doordat ik hier zoveel hele leuke foto's te bekijken had.  ;D
Die van Misty moes ik even 2x bekijken.  ???
Dat zij zo lekker lag.  :o
Maar ja,dat zal zij beter voelen als wij.  ;D
En de CHIWAWA  ;D  wat een beesie met lef !!  :D
Het is gewoon een kleine mini rotweillertje !!
Heel leuk om tezien hoe ze met hun eigen spoegelbeeld omgaan.  ;D ;D
Dat je ervan genoten hebt is wel duidelijk !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

10 juli 2007, 09:14:23 #714 Last Edit: 10 juli 2007, 09:19:17 by Wilma1
Hoi Anja,
In de wetenschap dat ie vandag weer komt (en er al is) heeft de buurman hem megekregen hoor  ;)

Hoi Gerda,
Verleidelijk hoor, zo'n klein hondje en hij wordt niet veel groter dan ie nu is.

Dat apen in een vreemde houding en op net zo'n rare plek kunnen liggen, heb ik wel eens gezien. vroeger kwam ik met regelmaat in de apenheul. We stonden in Beekbergen met een caravan en voor, toen alleen nog Danny, was dit een waar avontuur!!

Hoi Eugenie,
Gesmolten ben ik OOK AL  ;D

Hoi Caroline,
Ik mag wel 2 gipsschoenen hebben nu waar ik niet uit kan  ;D dit is echt superleuk..  :D :D :D

Hoi Hennie,
Na welk slaapje ook, zet ik hem erin.....hij staat me dan schaapachtig aan te kijken..."wat moet ik hier ???" en gebeurt "het" soms, als ie er nét uit is, op de grond. Even in het nekvelletje, met duim en wijsvinger  ::) en dan met drol (lijkt meer een bonbon :P ;D ) en al IN de bak terug zetten....de drol erbij zodat zíjn luchtje in zijn bak komt.

Zet ik hem buiten, dan gaat ie wel meteen een grote plas doen en ook wel poepen en dan wordt ie ook hartelijk beloond, wat hem heel parmantig doet lopen, met de staart recht omhoog.

Hoi Yvon,
Ik dacht, "laat ik nu ook eens een paar foto's plaatsen waarbij ik weet dat Yvon OOK geplakt zit op de stoel/bank " ;D en zie hier....GELUKT!!!! NU de wallen onder de ogen ??? ???

En Misty heet MITZY  ::) ;D en ze vraagt zich nog af of dat nu echt een geschikte plek was, de deuken in haar buik  ;D

De kleuren van Yoda, maken hem zo stoer  8)....tenminste dat vinden wij. Rocky was dezelfde tekening en kleuren en een hééél stuk groter. Dit is echt zo vertederend  :-*

Ik smelt wat af de hele dag  ::) ;D

Vanmorgen vertelden de buren, dat Yoda op de "zielig modus" stond  :o Vanacht in haar bench ( wat bestaat uit een enorm binnenhok van een konijn  ;D) had ik geadviseerd een bakje met grit erin te zetten, want de vorige nacht had ze zich onder gepoept.

Zo gezegd zo gedaan en na kijken vanmorgen, had ze idd gepoept, niet in het grit, maar in zijn WATERBAKJE  :o ::) ach ja wel netjes, maar net ff  in de verkeerde bak  ;D gelukkig drinkt een hond niet vaak 's nachts en kan ze beter geen water erin zetten. Goed bedoelt natuurlijk, maar dat zorgt alleen maar dat ie meer gaat plassen en zolang dát nog niet geheel zindelijk is is het beter de blaas "leeg" te laten voor de nacht.

Vanmorgen NA het buiten gaan, had ie geen zin iets te doen, eten wilde die ook ff niet. Eenmaal in de kamer poepte die dáár  :o dus ff in het nekkie en naar de bak toe. Toen was meneer dus behoorlijk beledigd en is gaan zitten, zonder dat ie ook maar wilde opstaan  ::)

Hij keek hun niet meer aan en als ze hem riepen, liep ie weg  :o nouuuu jaaa ???

Dat ze hem hier uit zijn vervoersbench haalden, sprong hij er met hupjes uit, alsof er niets was gebeurt...ze keken elkaar verbaasd aan....en ook naar hun toe was de bui gezakt....hihihihi....er zit dus wel karakter in!!!!! En DAAR moet je als baas dé baas over blijven en dat kunnen ze wel!!!! Ze zijn erg resoluut, ook met hun dochtertje van 1 jaar.

Dus vandaag weer dagje hond. En mijn schoonzus komt zometeen op de koffie en díe weet nog niets af van een hond, dus zal haar bij de deur zeggen, dat ze niet schrikt van onze enorme logé  ;D ;D ;D Daarna zal ik haar zakken fouilleren, want ook zij is een dierenfreak  ::)

Een heel verhaal weer. Ik begin op Caroline te lijken  :P ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Ja, het valt nog niet mee om zo'n klein ding zijn behoefte te laten doen op de plek waar jij dat wil.

En dat er karakter in die kleintjes zit...dat is wel duidelijk.
Consequent en resoluut zijn is het beste. Helaas ben ik daar niet zo goed in en mijn twee Jack Russells zijn mij dik de baas. Probeer al jaren om ze stil te krijgen als er iemand aan de deur komt. Beloningsysteem...negeren....niets werkt. Ze gaan huizenhoog tekeer. Vreselijk vind ik dat. Soms kan ik de mensen aan de deur amper verstaan.

Het parmantige loopje van hem had ik al op je foto's gezien. Zo leuk, dat stapje met dat voorpootje vooruit.

Je zult hem wel missen als je op de camping bent. Of komen zijn baasjes af en toe met hem op visite?

groetjes,
Hennie

Wilma1

11 juli 2007, 13:27:17 #716 Last Edit: 11 juli 2007, 14:10:26 by Wilma1
Dat zou leuk zijn, maar ze werken allebei en de weekenden gaat Linda veel naar naar haar paard. Ook 's avonds gaat ze daar vaak heen en nu gaat Yoda mee naar het paard.

Het plasje doen in de bak, gaat fantastisch  :D al 2x gedaan vandaag....als ie heeft geslapen is de eerste "gang" de bak in  ::) en voila, de plas komt meteen  :D...de beloning "GOED ZOOOOO" ontavnt ie met opgeheven koppie en staart omhoog kwispelend  ;D daar kan geen hondekoekje tegenop, dus doen we het gewoon met mondelinge beloning  ::) ;)

Poepen heeft ie netjes buiten gedaan...sinds gisteren ben ik gestart met wat puppievlees bij brokjes te doen, met een beetje water. Hij at en dronk te weinig en ik zag dat de energie uit hem ging. Met dit gaat hij heel erg goed en we zijn allemaal blij dat ik het heb gedaan, want ook Linda maakte zich zorgen.

De foto's en filmpjes vertellen de rest  ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Goede oplossing van jou, met die puppybrokjes. Is hij ook al wat meer gaan drinken? Dat is wel eng, als je ziet dat hij conditioneel achteruit gaat. Nu zal het wel weer snel opknappen. Het zal een mooi gezicht zijn...dat grote paard met dat kleine drolletje!!

Waar kan ik de foto's en filmpje dan zien?

Hebben Piet en jij een goede nacht gehad? Het scheelt zoveel als je goed slaapt. Dan kun je de dag ook beter aan.

groetjes, Hennie

Wilma1

11 juli 2007, 13:43:59 #718 Last Edit: 11 juli 2007, 13:51:21 by Wilma1

::) waar ben ik ???

waar is dat kleine ding ??? ???

mjammieeee....sttttt  :-X niet tegen mijn baasjes zeggen hoor  :P

mijn eten....kale brokjes ???

heeee  :o dit smaakt veel beter  ::)

kijk nou toch  :o ze heeft míjn brokjes erbij gedaan  :D

lekkerrrrrrr  :P

ff naar mijn kantje halen, anders eten die katten  >:( het nog op  ::)

* smaksmak*

* moeeeeee*  ;D

* lieeeeffffffff*  :-*

Omdat ik de brokjes niet goed wilde eten, zijn we gisteren wat puppyvlees wezen kopen in een dierenwinkel...leukkkk daar, ook hondjes en poesjes en allllemaal lekkere dingen....heel veel kluifjes heb ik nu  :D :D :D

KIJK mijn nieuwe eten en dat is toch lekker....*smiksmakslurp*

meteen met een beetje water erdoorheen....mmmmm  :P

en ik drink nu OOK uit mijn waterbakje, want ik speel meer, heb dus meer energie en daar krijg ik dorst van  :D
hahaha..... wat een lol ;D

http://www.youtube.com/watch?v=6WRNBremYXc

http://www.youtube.com/watch?v=_fEIr9DkB-k

Zo en nu weer ff slapen hoor, alweer moeeeee  ::) ;D ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Wat een ongelofelijk lief moppie. Wat heeft die het heerlijk bij jou. Straks wil hij niet meer bij jou weg!!

Wat een heerlijk leventje...spelen..eten..slapen...en dan alles weer van voren af aan.

Een blijmoedig beestje, hoor! Ook leuk om te zien hoe die kat van jou erop reageert. Die zette hem echt even op de plek!!

groetjes, Hennie