DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Riny,

Coco is weer "de oude" ;D babbelt, fluit en loopt de hele dag over zijn speelplaats...en gaat gewoon weer voor zijn raam zitten  ;D  heel stoer  8) en dapper met zijn gat op de treetjes van het liggende trapje.... ;D....geen gezicht  ::)

Als ik zit te bellen, legt hij zijn poot aan zijn snavel en kakelt net zo lang mee met me  ::) ;D....dubbel gesprek  ;D

Hoi Anja,

Coco is een taaie en laat zich niet wegpesten  ::) :P dus  ;D...uit "veiligheid" gaat ie zijn kooi in en doet nog net het deurtje niet zelf dicht  ;D ;D

Maus is het en ik heb gevoelt in haar bekje , of alles weg is, maar de slagtanden  :censuur ;D zitten er nog.....ze eet wel redelijk, alleen mousse ( ::) MOUSSE vor MAUS  ;D ;D ;D) wat ik nog meng met water zodat ze het kan slikken en ook vocht binnen krijgt. Ze is altijd al een matige eetster, dus moet er wel moeite voor doen er genoeg in te krijgen bij haar.
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  2 januari 2007, 15:27:44
Het vuurwerk eindelijk ten einde...alles is weer in rust eb vrede...gisteren nog her en der de laatste knallen en schoten de poezen nog onder de bank, maar nu ECHTE RUST!!!!
Zaterdag was en af en toe bar en boos...ik zag van de opgeschoten tienes lopen met zakken vol vuurwerk op hun rug....dan vraag ik me af ...WAT VOOR OUDERS HEBBEN DIE ???

Ze lopen lang en gooien waar ze gooien kunnen met die rotjes kijken niet eens waar....TOTDAT ze Coco zien voor het raam  :o dan ineens bepalen ze richting en.... WAMMMMM....JA hoor richting het raam  :o Coco was al richting zijn kooi gelopen, maar Ruby zat juist hoog op zijn touw en stuiterde echt naar beneden....zo zielig!!!

Verdwaasd zat ie op de grond ff bij te komen en moest ik me echt inhouden  >:( niet naar buiten te stormen >:( en wat keeltjes dicht te gaan knijpen  >:( want bereiken doe je niets  ::)....als alleen maar dat er NOG MEER volgt en daar zat ik niet op te wachten.

Mickey is  1 nacht en de ouderjaarsdag en nacht weggeweest, maar kwam ongeschonden en rustig thuis, heeft waarschijnlijk zijn schuilplaats niet verlaten.

De rest zat om ons heen geklampt, dringen wie bij wie mocht zitten en zonder deurtje  ;D want DAAR stond een plank voor tot na middernacht  ;D...want in blinde paniek vliegen ze overal heen dus ook DOOR het deurtje wat dan alleen op slot zit, dat is al eens gebeurt....dus barricade ervoor gemaakt, voor uitbrekers. ;D
:D Wilma

Aaaaahhh arme Coco
Ik heb zondag een paar etters uit de poort geschreeuwd.
Die etterbakken stonden ook vuurwerk in de tuin te gooien. Vlak voor m'n voliere... Ze zagen me al uit t raam hangen... en toen deden ze het bij de buren.... Heb ik even op een zeer onvriendelijke manier gezegd dat ze dat maar lekker thuis bij hun moeder moesten gaan doen... T leukste was nog dat t kindjes van een jaartje of tien waren... Dan zijn ze weg... Maar ik bleef even kijken... wilde ze weer terug komen de poort in... totdat ze mij nog steeds zagen kijken. Toen was er weer een ander huizenblok aan de beurt :-\ Ik snap niet dat de ouders ze met vuurwerk laten rondlopen :-\
groetjes Saar :-*

Wilma1

Precies...onze kinderen zijn gewezen op de gevaren VAN vuurwerk en hebben daardoor er nooit mee gerommelt en gedaan wat niet verantwoord was.

Ik zal mezelf geen pluim geven, want ze zullen gerust wel eens iets gedaan hebben "wat niet door de beugel kan" maar ik weet zeker dat ze NOOIT met vuurwerk buiten oudejaarsAVOND hebben gerotzooit. Als je weet WAT je doet  kun je ervan genieten, door de juiste manier van afsteken.

Hier waren er ook kinderen van rond de 10, 12 jaar bij met een RUGTASJE vuurwerk  :o...levens gevaarlijk!! IK ben blij dat het over is  ::)

Leuk dat je ff kwam buurten Saar  ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  2 januari 2007, 21:29:13
Precies...onze kinderen zijn gewezen op de gevaren VAN vuurwerk en hebben daardoor er nooit mee gerommelt en gedaan wat niet verantwoord was.

Ik zal mezelf geen pluim geven, want ze zullen gerust wel eens iets gedaan hebben "wat niet door de beugel kan" maar ik weet zeker dat ze NOOIT met vuurwerk buiten oudejaarsAVOND hebben gerotzooit. Als je weet WAT je doet  kun je ervan genieten, door de juiste manier van afsteken.

Hier waren er ook kinderen van rond de 10, 12 jaar bij met een RUGTASJE vuurwerk  :o...levens gevaarlijk!! IK ben blij dat het over is  ::)

Leuk dat je ff kwam buurten Saar  ;)

T is ook altijd zo gezellig bij jou in je dagboekje.. nou dagboekje.. maak er maar dagboekjes van he ;D ;)
Ik zal morgen eens een foto maken van een puzzel  die ik heb gemaakt :) Dat is een lieve kitten :D
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Hoi wilma :D
Kijk eens:

De bovenste hangt al op zolder.
De 2e is sinds 1,5 week klaar :)
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Ohhhhhhh  :o wat mooi!!!!! Ik heb eens een ministekpoes gemaakt. Was ook erg leuk om te doen!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  2 januari 2007, 22:44:58
Ohhhhhhh  :o wat mooi!!!!! Ik heb eens een ministekpoes gemaakt. Was ook erg leuk om te doen!!

Daar heb ik nou net het geduld niet voor :P
En ik vind dat niet zo leuk om te doen..
Er ligt hier ook nog een puzzel die licht geeft.
Daar moeten we een lijst voor halen. Dan hangen we die op :D
groetjes Saar :-*

Gerda

Hoi Wilma,

Welkom bij andere dieren. Ik ben hier zelf met twee verhalen, de dieren in mijn achtertuin (Artis) en met Yesil en Azul, mijn grasjes.
Het wordt steeds gezelliger hier!!

Groetjes, Gerda en speciaal voor jou:

Wilma1

;D Dank je Gerda, voor het compliment, ik vind het ook leuk om bij te houden...en ik heb je KITTY "gepikt" lieffffff.....

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

5 januari 2007, 11:36:38 #40 Last Edit: 5 januari 2007, 11:47:04 by Wilma1
Zo even wat tijd om e.e.a. bij te werken in dit boekje....ik lijk wel een schrijfster aan het worden  ;D

Hopelijk blijft het boeiend en bLoeiend  :P

Ouderjaarsavond...

De  poesjes in wat onrust vanwege al die knallen die al de gehele dag aan de gang waren en ja ff rustig zitten is er niet bij, alleen als 1 van ons in de bank dook, kon je er op wachten dat je niet alleen zou zitten  ;D

Daisy zo dicht mogelijk tegen me aan.... ::)

En aangezien Piet meer "vulling" heeft dan ikke, zitten graag in zijn armen..warm en vooral VEILIG  ;D

vuuuuuuuuuurwerk.......brrrrrrrrrrrrrr....... :-\...Mizty (wit)  en Roxy zijn erg bang.....Maus op de leuning.....Flossie is niet bang ...ook nooit geweest  ::)

wissel van de wacht  ;D nu mag Mausje op schoot....alleen Roxy blijft, die lijkt vastgeplakt  ;D

Snoopy..geestlijk moe  ::)

ik wordt hier zo verdrietig van....snifsnif.... ;D

Mickey uitgevloerd, na zijn 2 daagse uitstapje  ::) ;D maar NIET gestresst gelukkig  :D

EINDELIJK weer de ontspanning....... :P

Relaxennnnnnnnnnnnnnnnn  ;D

En zojuist was ik even kijken naar een filmpje van valkjes ...de bekende geluidjes, deden Ruby en Coco geheel omkijken,

:o we horen ze maar zien ze niet...... twee rekkende nekken richting voliere, om nog eens goed te kijken.

Toen van eigen voliere wat opgezocht en de herkenning leek nog beter....haast op de tenen stond Ruby te staren...toch grappig dat ze meteen de kant op kijken waar ze zaten!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ach, jee, je ziet echt een verschil tussen de stresfoto's en de relaxfoto's.

Gelukkig zijn we er weer voor een heel jaar vanaf.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Wilma,

De poezen  och wa zielig. Maar ze liggen wel lekker in de armen van Piet.
Gelukkig is de rust weer weder gekeerd en zijn ze nu weer relaxed.

Knap dat Coco en Ruby meteen reageren hoor.

Waar werd ze zo verdrietig van?

Groetjes Anja

Wilma1

5 januari 2007, 18:29:56 #43 Last Edit: 5 januari 2007, 18:46:00 by Wilma1
Dat geknal bij hun raam  ::)  ;D

Nieuwe foto's "het van de pers"  ;D NOU  ??? HEET ???

Hey Mizty ...zie jij DAAR iets lekkers voor ons ??? Hier niets bijzonders... ::)

'k Zal nog eens op de bovenste plank kijken  :P

Neee......... hier is ook niets voor ons bij  :o zou ze het  vergeten zijn dan ??? IK HEB HONGERRRRRRRRRRRRRRRR  ::) ::) ::)

Zo ligt Mizty in de badkamer, als een van ons er is....lekker sabbelen op haar washandje in haar mandje die daar speciaal is neergezet....zo lief...... :-* :-* :-*

http://www.youtube.com/watch?v=f9pMgRUR_ao
Het filmpje is donker, maar je hoort haar spinnen en smakken  ;D

;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Katten-zelfbediening  ;D ;D :P :P
Wat lief die Mitzy net een babypoes met dat sabbelen.

Groetjes Anja