DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Kimm

hoi wilma,

heeft banjer nog gebeld? ;D
hoe is het met hem?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Hoi Kim,
;D Wat leuk gezegd  ;D

Banjer is de 'ster' van de DA en ass. hij wordt 5x per dag geveord (dwangvoeding noemen ze dat ook daar) en hij vindt het allemaal prima. na het voeren krijgt ie steevast een kroel ( daar vraagt ie ook om ) en dan is alles weer vergeten bij hem  :o

Hij staat nu bekend als superkat  ;D waarmee je alles zo gemakkelijk kan doen  :D maar hij moet echt zélf eten en dat doet ie niet, hij wacht tot ze hem komen voeren  ::)

Het kan zijn dat door de hechtingen hij het slikken niet fijn vindt ( draadjes voelen ??? ) en als ze hem voeren hij er minder erg in heeft, omdat dát toch al niet prettig is, maar hij wél honger heeft.... want dát is zo dubbel....hij wil eten maar weigert toch  :-\

Anders mocht hij naar huis, maar nu wachten ze liever nog. Ik moet zometeen mdecatie voor Mitzy halen en ga dan even kijken, meteen vragen hóe hun hem voeren. Als hij dan thuis is volgende week en Kim en Dennis zijn werken kan ik dat ook doen! Durven doe ik dat wel, als ik maar weet hoe hún dat doen!

Verder zien allen wonden er prima uit! Wss als het ijzerwerk en de hechtingen eruit zijn, is het eetrpobleem ook verholpen, denk ik. En hij wil maar naar buiten toe  ::)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

die lieve banjer, de ster van de da! hij krijgt nu tenminste voeding binnen. tja dat zal ook niet fijn zijn voor hem om te eten. denk je dat hij deze week weer thuis komt dan?
ik ben blij dat de wonden goed helen. nu de rest nog ;)

groetjes kim

Wilma1

Ik moest naar de DA  voor medicatie van Mitzy en vroeg of ik even mocht kijken bij Banjer  :) Natuurlijk mocht dat  ;) Ze vertelden dat hij zich wel laat behandelen, maar zelf eten én drinken deed hij niet  :-\

Bij het lopen naar hem, riep ik hem en zij  oren spitste zich, hij keek me aan en net als een klein kind, strekte hij zijn pootjes uit naar me.... och, zo bijzonder en zo lief  :D

Hij klom om mijn hals heen als een bontje en begon me helemaal te likken en toen oók mijn handen  ;) Waarop ik plots zei, "als hij kan likken, kan hij óók eten oplikken, want hij wil wel eten, maar íets houdt hem tegen ??!!!!!"

Daarop vroeg ik of ze wat eten op haar of mijn vingers wilden doen en ze deed dit, ik stak ze uit naar hem en ....HIJ GING ETEN VAN MIJN HAND  :D nóg een lepel en voila wéér  :D Tóen wat op een lepel gegeven en óók dát begon hij te eten  :D

Zowel de DA als assistentes keken stom verbaasd naar mijn handelingen en bij mij kwamen tranen  :'( omdat hij ging eten  :'( :D 

Ik zou gaan sporten, maar ben al met al 1 1/2u. bij de DA geweest en me intensief bemoeid met Banjer, die geheel vrolijk werd en ook uit een bakje water ging drinken wat ik had gevulde tot de rand  ;D waar hun zoveel moeite voor deden, lukt mij in korte tijd  ::) :P

Eenmaal blikje leeg, besloot de DA dat Banjer naar huis mocht om in zijn eigen omgeving te expirimenteren met voedsel te eten, maakt niet uit wát, als hij maar zelf gaat eten en dát deed ie  :D Dan is thuis, de beste weg om verder te herstellen   :)

Ik kreeg de indruk dat hij wilde eten, maar niet durfde, hetzelfde met drinken.... zijn zicht is niet normaal en diepte is weg, mss dat hij daardoor niet in de "diepte" durft zoals in een bak ??? ???  Een overvolle bak water dronk hij dus wel, omdat zijn kop erboven bleef  :D

Ik heb Kim een waterbol gegeven van de week (ik heb er 2), daar hoeft hij alleen aan te likken, om te drinken en wie weet gaat dat goed thuis! Ze heeft een piepklein ondiep bakje van me, om hem eten te geven.

Om het in te korten IK MOCHT BANJER MEENEMEN, OM HEM THUIS AF TE LEVEREN!!!!!!!!  ;D :D :D :D :D :D Hij was hun favoriete kat, maar naar huis was toch het beste ::) :P

Kim keek zo vreselijk verbaasd toen ik met hem voor de deur stond en was zo blij, hem thuis te zien!!!! Hij ziet er goed uit en zijn ogen staan zelfs helder, al kan hij weinig tot niets zien door 1 oog, maar hij toont vele malen beter dan van de week  :D :D :D

Dit voelt zo ontzettend goed!!!!  :D :D :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Je hebt verborgen talenten zeg. Wat geweldig.
Mss is het wel heimwee geweest waardoor hij niet at.

Groetjes Anja

Wilma1

;D ;D ;D

Thuis wilde hij ook eerst niet eten, hopelijk nu wel... nu weet hij dat het smaakt en geen pijn doet  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

wat een bijzonder verhaal! wat goed van je dat je dat zo hebt uitgeprobeerd. fantastisch. ik hoop dat banjer nu inderdaad zelf gaat eten thuis. super hoor!!!!!!!!!!!!!!

groetjes kim

Kimm

hoi wilma,

hoe gaat het hier allemaal? en hoe gaat het met banjer?

groetjes kim

Wilma1

3 juni 2008, 00:27:05 #1373 Last Edit: 3 juni 2008, 09:47:59 by Wilma1
Banjer ís een banjer  ::) Ze hebben al die dagen moeite gehad om hem te laten eten  :o

Met het lepeltje, op de hand, maar echt góed eten vertikkte hij  ::) Ik ben vanmiddag na het werk geweest en heb hem eerst wat met de lepel geprobeerd, dat kwatte hij gewoon uit  :o

Toen voer op mijn hand en dat at ie snel op  :D daarna heb ik het in een klein bakje van mij gedaan, wat ik van de week had gegeven en Banjer begon er gewoon uit te eten  ::) terwijl Kim, Dennis en Piet precies hetzelfde hadden geprobeerd  ;D ... nog meer talent Anja ???  *loop naast mijn schoenen nu*  :P

Heb eens even nagedacht en heb Kim nóg een bakje van mj gegeven, waar ze hier ook uit eten... én VOILA....BANJER HEEFT ZELF GEGETEN VANAVOND  ::) ::) ::) toen Kim dát bakje neerzette  :o ;D

Hij moet af en toe even worden toegesproken  :P lijkt het wel ??? Ik doe toch niets bijzonders, praat tegen hem terwijl hij moet gaan eten, dat is alles  ::)

Coco, Ruby, de hamsters en de kanarie's gaan van de week voor 2 weken op vakantie  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Kimm

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

fijn dat het op zich wel goed gaat wilma. ze zijn toch erg eigenwijs he?

groetjes kim

Wilma1

Citaat van: Anja op  3 juni 2008, 06:28:30
The Cat Whisperer

WAAAAAHAHAHAHA .... dáar was ik nog niet opgekomen  :P

Maar bijzonder is het wél en ik vind het wel een apart gevoel zoveel "invloed" te hebben  ::) als ik heel eerlijk ben. Wat ben ik nu "beter" dan zijn eigen bazinnetje waar hij hélemaal dol op is, want dát is heel duidelijk te zien, als ze thuis is. Hij huppelt haar overal achterna  :D

Ik hoop alleen dat ie vanaf nu zélf blijft eten, want ze gaan een paar dagen weg eind van de week en ík ben er ook niet, Piet wel die zou de katten dáár ook doen  ::)

Anders ga ik later weg!

Zeg ik gisteren tegen Kim... "je moet jezelf wegen en dan samen met hem. Dit een paar X per week doen, dan weet je op gegeven moment of hij zélf ook eet, als er niemand is. Zo niet, dan valt ie af!"

Bedenk ik me ineens.... ZE IS ZWANGER  ;D dus kan zíj dit niet gaan doen, want dan lijkt het of Banjer aankomt, terwijl ze dat zelf is. Dus klusje voor de a.s. pappa  :P ;D Maar goed dat me dat snel te binnen schoot, want zélf dacht ze er ook niet aan  ;D ;D ;D ;D ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wat ze wel zelf kan doen ik eerst met kat en dan zonder kat op de weegschaal gaan staan, van elkaar aftrekken en dan het je het gewicht van Banjer .... dan maakt het dus niks uit of ze zwanger is of niet.  ;)

Lekker, twee weekjes naar de camping .... alle beestjes gaan mee .... ook het laptoppie??

Hele fijne weken.  :-*

Groetjesssssssssssssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

en late reactie Caroline, maar dat is idd natuurlijk ook zo, zó kan het ook  ::) mijn hoofd was vast aan vakantie toe  :P

Het gaat prima met Banjer het ijzeren frame wat erin zit mag er rond de 20e uit, nét voor ze met vakantie gaan. Hij eet goed, sinds hij ik hem vorige week heb "begeleid", het eten is geen probleem meer.  :D

Nu was ik nét weg en hier aangekomen, Belt Piet me... hij zou net met Micky met spoed naar de DA gaan  :o ...ohhhhh wat nú weer, dacht ik  ???

Micky kwam binen met etenstijd en Piet schrok van zijn opgezwollen kop  :o het zag er erg leleijk uit en zijn oog puilde eruit  :-\

Blijk dat hij een "vampierbeet" op zijn kop heeft, wat is gaan ontsteken. Dit is bijzonder snel gegaan, wat in de ochtnd was hij nog binnen en was er niets te zien ??? ???

De DA heeft het doorgeprikt en mickey moest worden "opgesloten" in de douche omdat alles eruit zou komen en hij de hele boel vol spat met schudden van de kop  :o :-\

Ik vroeg hoe lang dit moest en dat zou 2 dagen zijn  :o :o :o Nouuuuuu écht niet zeg. Mickey wordt stapeldol daar. I heb Piet gezegd een groot zeil te kopen, wat ligkussen op het logeerbed te leggen en hem in díe kamer te laten, waar hij zo graag lag met Danny en Petra, vertrouwd en meer dierlijker dan in een donker douche.

Hij heeft dit gedaan en het is prima verlopen, Mickey was als een prins op een gouden kussen  ;D natje droogje en pilletje werden gebracht!!!! Inmiddels is ie weer lekker buiten en kunnen we wachten op de volgende vechtblesure  ::) Mickey doet niet anders, zijn neus is altijd bekrast en dat is een teken van overwinning, dar voelt hij zich heer en meester mee  ::) :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

nou je maakt wat mee daar zeg! gelukkig gaat het goed! en fijn dat het met banjer ook goed gaat. heerlijk hoor. trouwens je hebt een hele leuke zonnige handtekening/

groetjes kim