DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Wilma1 op 10 februari 2008, 01:35:44
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dát weet ik nog van vroeger, toen had ik 2 zebravinkjes en als die gingen fladdere lag de hele kamer vol  :o

Ze hingen en draaiden dan wat rond met de kooi, dus het vloog echt alle kanten op  ::)  :P

Ach het houdt je bezig  ;D

Ik heb vanavond op de terugweg nog héél hard "dááááág Saar" geroepen, want we reden langs Vianen  ;D ;D ;D Je hebt toch wel terug gezwaait hè  ;D ;) We kwamen uit Beusichem  :D

;) Wilma

Ooooooooooooooooow!!
Jou hoorde ik dus :P ;D

Wilma1

JAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAA  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Nou dan zal ik van het voorjaar en de hele zomer eens gaan opletten als jullie over de A28 bij Hulshorst lang komen ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Wilma1

11 februari 2008, 16:57:50 #1189 Last Edit: 11 februari 2008, 17:12:03 by Wilma1
Dan kun je beter een handje in de tuin zetten, Agnes ::) :P ;D Ik kom dáár héééééééééééééééllllll vaak langs en dan krijg je een lamme arm van zwaaien en moet je wel errug goed opletten ;D  :P

Dan zet ik er één op de auto, maar ja dan moet ie wel zó hoog zijn als een McDonaldbord  ::) ;D ;D ;D anders zien we elkaars handje niet  :P

Ik dacht net éven dat ik dubbel zag  :o Mitzy zat in de tuin en ik riep haar, omdat ik mellekie had gekocht (was het vergeten  ::)) maar ze kwam niet ??? en bleef keihard zitten waar ze zat ??? ??? ???   ::) en zat me een beetje "dom" aan te staren ???

Wat raar ??? Ik erheen en terwijl ik dit deed, zie ik links naast me...... MITZY  :o :o :o Mijn ogen sperden open....huh ???

WAT IS DÍT NU ??? ??? ???

en ik kijk rechts en dáár zat "ze" óók  ::) ::) ::) te kijken naar haar spiegelbeeld  ::) ;D

Er is dus nóg een spierwitte kat hier  ::) en die was aan het spelen met Snoopy en Maus, ja logisch dat IK dan denk dat het Mitzy is  ::) dít verwacht ik totaal niet, hoeveel witte katten zie je in je buurtje  ::) :P

Wel grappig hoor, ik kon "haar" ??? aaien en ze heeft precies dezelfde ogen als Mitzy, dus is níet doof, maar dát had ik al gemerkt  ;D Toen ze eenmaal ging staan,  zag ik wel verschil.... Mitzy is een kleine dikzak  :P en deze heeft een hangbuikje  ::) :P ;D en een íets spitzer neusje.

Ik denk dat ik me wel vaker ga vergissen, als ze in de plantenbak gaan zitten  ::) ::) ::) want dáárin lijken ze wel erg op elkaar, zag ik net  ::)

:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

12 februari 2008, 10:44:18 #1190 Last Edit: 12 februari 2008, 10:47:07 by Wilma1

MICKEY

HIER DE MITZY'S  ::) ;D

zo op het eerste oog ???

maar hier zie je dat ie iets groter is

en Mizty wat "ronder"  ;D

poezenkoppie  :D

katerkop ???

ROXY  :-*

MAUSJE  :-*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

wat een lieve katten :-*
ik ben er zelf ook gek op. ik heb er nu nog 1 en dat is honey. zij is 15.5 jaar oud en zij is een main coon. ik had er 3. 1 jaar geleden zijn 2 katten van mij in 1 week overleden, dat was zo verschrikkelijk! ik mis ze nog steeds, maar ik ben blij dat ik honey nog heb hoor. ik zal er ff een foto bij doen van honey.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Hoi Kim,
Wat een mooie kat ... 2 van mijn schoonzussen hebben ze ook.... dat zijn ook zo'n prachtige katten en erg lief!

Wat sneu om er 2 in 1 week te verliezen  :-\ hopelijk door ouderdom ??? Onze Flossie, een "gewone" europese kater, is 20 en kan toch nog rennen zo nu en dan  ;D dat liet ie nét zien buiten .... alles schud om hem heen  ::) maar hij doet ut wel  :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

ze zijn niet overleden aan ouderdom. eerst was er eentje ziek en die moest ik in laten slapen. wel was hij 13 jaar hoor, maar van de een op de andere dag was hij ernstig ziek. waarschijnlijk de nieren. toen 6 dagen later begon mijn andere kat ook ziek te worden en er viel niets meer aan te doen. alles getest en het bleek de schildklier te zijn. nou toen op een zondag middag lag mijn lieverd te sterven onder mijn ogen thuis :o vreselijk........ snel naar de dierenarts toe om hem te helpen, dus in laten slapen. wat een naar gezicht was dat en dat beeld vergeet ik ook nooit weer. toen 1 maand later begon honey in mijn ogen raar te doen, dus naar de da en alles laten onderzoeken ook de schildklier, maar honey was helemaal gezond gelukkig :)
dat jouw kat al 20 jaar is is geweldig!!! super hoor en dat hij nog rent hihi, leuk hoor. geniet er van van je lieve mooie schatten ;)

groetjes kim

Wilma1

Och zeg  :-\wat een nare ervaring  :-\ zoiets vergeet je nooit meer. Onze kat Joepie is 22 geworden, ook een hele leeftijd en hij heeft zelfs een tumor overleefd en een aantal jaren met 1 oog geleefd  :D

De oudste is 20 en de jongste bijna 3  ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

och die joepie zeg, das ook wat maar wat een hoge leeftijd! en leuk dat de jongste 3 jaar is  :D

groetjes kim

*Yvon

13 februari 2008, 22:15:51 #1196 Last Edit: 15 februari 2008, 21:34:40 by *Yvon
Hoi hoi

Wat een heerlijke foto's van je katten.
De oudtse alweer 20 jaar en toch nog zo fit.  :o  :D
Dat moeten onze katten nog maar eens zien te halen.  ;)

Weet je ook waar die andere witte ineens vandaan komt?
Van de nieuwe buren wss.
Heb je trouwens ook nog wat gehoord over die kat die vast heeft gezeten onder de steiger ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

15 februari 2008, 17:04:48 #1197 Last Edit: 15 februari 2008, 17:06:25 by Wilma1
IK BEN BLIJ, HÉÉÉL BLIJ  :D :D :D :D :D

Alsof Yvon het heeft aangevoeld  ;D

Vanmiddag was ik nét binnen van zwemmen en werd er aangebeld, Piet deed open....een overbuurvrouw, of wij wisten waar de buren zijn ??? Jaha op vakantie en ik pas op de katten.

Binky is gevonden, ik geloof dat ik met twéé treden tegelijk naar beneden liep  "écht wáárrrrr" ??? ??? En toen voorzichtig .. "is ie dood" ??? NEE HIJ LEEFT NOG  :D

Ik voelde tranen opkomen  :'( :)... "écht wáááár en waar is ie" ??? In de dierenkliniek  :D

Niet eens onze kat, maar ik kon springen van blijdschap, voelde nog meer tranen opkomen  :'( :'( :D en wilde er metéén heen. Ze zouden bellen, maar dáár ging ik niet op wachten  :P ik wilde naar hem toe, hem knuffelen en laten voelen dat het allemaal goed is nu!!!!

Eerst ben ik naar degene gegaan die hem heeft gevonden. In een watersport winkel  ::) aan de overkant van ons eiland  :o  en heb daar 10 euro gegeven voor iets bij de koffie. Wat bleek, een medewerker is vanacht 2x zijn bed uitgebeld (om 1 en 3 uur  ::) ::) ) en naar het pand geweest, voor alarm  :o

Bij de 2e x hoorde hij zachtjes miauwen en ging op speurtocht, daar zag hij Binky zitten ... sterk vermagert en liet zich heerlijk aanhalen, wat al niets voor Binky is  :-\ hij was "op" en bezig dood te gaan  :'(

Hij heeft allerlei onderzoeken gehad, infuus en medicatie en ik heb gezegd ÁLLES te doen wat nodig is!!! En wij hebben de rekening betaald, dus nergens zorgen over! Zijn nieren zijn te klein, dus over een paar dagen moet hij opnieuw worden onderzocht, maar hij gaat het redden!!

Ik heb hem meegenomen naar huis en hun bank geheel afgedekt, vanwege ernstige diaree, een extra kattenbak neergezet en zijn nieuwe voer  :D .... óók voor de anderen even, want dan hebben ze allemaal hetzelfde  ;) hij moet en licht dieet voorlopig. Hij heeft flink gegeten  :D

Toen ben ik met hem op de bank gaan zitten en kwam hij geheel tot rust en ik voelde me zo heerlijk en gelukkig, terwijl het niet eens onze Binky is. Het voelt gewoon zo goed, eindelijk een levende poes thuis te kunnen brengen   :D :) als dat ik telkens weer zelf een dode kat thuis kreeg door verdrinking  :-\

Dit is fijn... zóóóóó fijn  :) :) :) !! Hij moet meerdere Xren eten hebben, nouuuuu dát komt wel goed  ;)!!! Niet alleen eten, maar ook extra knuffels en de andere katten leken ook blij hem te zien, ze hebben hem besnuffelt en vinden "zijn" eten óók lekker  :P

Voor de buren een fijn thuiskomen Zondag, ik heb gebeld en gesms't, maar nog geen reaktie.... al vinden ze en broodmagere kat hij weegt nog 2.7 kg. en moet 5 kg. wegen hij is erg flink!!

Nogmaals ik maak een "sprongetje" van blijdschap, ik heb zó gehoopt hem te vinden, omdat ik vaker thuis ben dan hun en nu werd hij bijna "op een presenteerblaadje gebracht"  :D

Hij ligt heerlijk te slape op de bank met plastic en twee van onze dekens  ;D ;D ;D ;D ;D

:D Wilma

Die witte kat heb ik niet meer gezien ??? ??? ???

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Komt toch nog alles op zijn pootjes terecht.
Hoera voor Binky!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Yvon

Hoi hoi

Ooooohw,wat lees ik hier goeie nieuwsberichten !!!!  ;D
Veronica een weekend thuis.  ;D
Keileuk voor haar en haar beessies.
Wat zal dat haar en de beessies supergoed doen.  ;D
Ze hebben elkaar zo hard nodig.
Doe Veronica de groetjes en geef Bibi nog maar een lekkere knuffff,Coco een aai over zijn/haar bolletje(als je dat mag  :P )

En Binky is gevonden !!!!  ;D
Yessss,wat een geluk voor de buren en Binky dat ze jullie als buren hebben !!
Jullie zijn ook echte KANJERS !!!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >