11 mei 2025, 20:13:10

rara wat komt eruit de eieren

Gestart door Franny, 9 december 2006, 12:40:03

« vorige - volgende »

Franny

hoi

ik heb sinds gisteren 3 valkjes erbij en 4 eieren vader moeder Sylvester en 4 eieren dus nu vraag ik me alleen af wat voor een mutaties het nou allemaal zijn moeder gepareld ????
vader wild volgens mij gewoon wild.
Sylvester is wild met ????
en wat voor een mutatie zal er uit de eieren komen ????
wie het weet mag het zeggen lol

Sylvester

Calimero (vader)

Priscilla (moeder)

•=Bonnie=•

sylvester is een wildkleur, pa is wilkleur ma is gepareld. Als er verder geen split aanwezig zijn komen hier alleen wildkleur jongen uit waarvan de mannen split voor gepareld zullen zijn.

Valerie

Weet je toevallig wie de ouders van de ouders zijn?
Ik heb eenzelfde koppel. Pa blijkt split bont en cinnamon te hebben en ma split bont. Ik kreeg plots een bonte en een cinnamon uit het nest. ;)

Karin

Heb je de valkjes inclusief hun eitjes overgenomen ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Citaat van: Karin op 10 december 2006, 00:18:03
Heb je de valkjes inclusief hun eitjes overgenomen ?

Volgens mij wel:

Citaat van: Franny op  9 december 2006, 00:03:08
hoi

nou we hebben een nieuwe kooi hoor hihi 2 eigenlijk de kweker waar Tweety vandaan komt stopt met zijn hobby en hij had een hele grote jockykooi 85 cm breed 60 diep en iets van 170 hoog met een valkje van 8 weken wildkleur Sylvester hebben we hem/haar genoemd hij had ook nog een kweekkooi met de ouders van sylvester een wildkleur en een  geparelde met eieren dus die hebben we ook genomen dus nu hebben we 4 valkjes en 4 eieren het koppel zit nu rustig op de eieren dus denk dat het helemaal goed gaat komen nu maar afwachten wat eruit de eieren komt ik zal morgen kijken of ik wat foto's kan plaatsen

groetjes Franny
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Franny

hoi

Bedankt voor de reacties. Ik heb idd de valkjes inclusief hun eitjes genomen ik zou dit nooit zomaar doen maar de kweker moest echt opeens de valkjes weg doen omdat zijn baby allergies voor de vogels is ik heb de valkjes met hun eigen broedkooi en nestkast met de auto opgehaald en binnen een half uur waren we al thuis dus veel last hebben ze er niet van gehad ze zitten nu rustig in een aparte kamer te broeden ik weet alleen niet wanneer de eitjes uit komen maar ze zitten al behoorlijk vol dus denk dat het niet al te lang meer gaat duren. Wat de ouders van Calimero en Priscilla voor een mutaties zijn weet ik niet precies dus we wachten het maar gewoon af.

groetjes Franny