16 april 2024, 15:27:43

Wowie...

Gestart door ziralioness, 5 december 2006, 12:31:38

« vorige - volgende »

ziralioness

Oh wow... Dit vind ik dus écht een schitterende kooi!

http://www.dierenvilla.nl/images/papegaaienkooien/grand_palace/grand_palace.htm

Stomme vraag maar weer... maar hoeveel valkjes mogen in een dergelijke kooi wonen?

Of is die kooi, door de tralies, niet geschikt voor valkjes?

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Rianne

De tralie afstand is 2,5 cm... ik vind dat best wel groot. Ik heb geen ervaring met kooien met ruime tralie afstand, hopelijk reageert hier nog iemand die dat wel heeft. :)

Paauwtje

wij hebben via Peter een kooi die ook zo'n grote afstand we hebben hier alleen maar positiefe ervaringen mee.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

ziralioness

Bedankt voor de antwoorden!  :D
Hoeveel valkjes houd jij in die kooi, Paauwtje?

Ik vind hem gewoon zo onzettend mooi. Ik geniet van de voliere, maar ik moet bekennen dat ik wel een enorme softy ben hoor... met vies weer heb ik best een beetje zo van ''Ach, die arme beesten, buiten in de kou!''  :-[
Aanstelleritis van mezelf, want ze hebben een nachthok en de halve voliere is beschut, maar toch...

Dus mócht ik dat viertal ooit weer binnen willen halen (ik heb in totaal acht valkjes) dan zou zo'n kooi misschien een leuke optie zijn.... mits er eventueel nog 2 extra bij in zouden kunnen tenminste.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Paauwtje

in deze houd ik er 6 ze komen er wel als we thuis zijn meteen uit behalve bij eten koken en eten zelf
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

ziralioness


Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...