16 april 2024, 19:27:08

binnen of buiten voliere

Gestart door adnaloj, 14 augustus 2003, 17:58:26

« vorige - volgende »

adnaloj

wij hebben binnen kort een nieuwe woning met een tuin! :D
maar nu ben ik aan het twijfelen of een binnen of een buiten voliere. heeft iemand tips?

groetjes jolanda

Tara

Hoi Jolanda,

ikzelf heb een buitenvolière, maar als je kan kiezen zou volgens mij een binnenvolière leuk voor jezelf zijn, je valkjes kunnen dan eens binnen vliegen ook, maar als ze dat niet mogen is een buitenvolière veel leuker voor ze. Ze zitten graag buiten en fluiten dan heel veel ook, met de avond zijn ze erg kalm maar vanaf een uur of 5-6 zijn ze zo luidruchtig als wat :D

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

een binnen voliere kan echt een mooi decoratiestuk zijn, en je valkjes hebben het niet koud in de winter!
denk wel aan veel stof en pluimen, heb je buiten geen last van!
een buitenvoliere is ook interessant, vanwege meer ruimte waarschijnlijk, en is afwisseling van lucht, vochtig of niet!
dus voor de kweek zou ik buiten aanraden!!

SDC:D

adnaloj

ik denk dat ik voor de buiten voliere ga. jimmy kan ik niet binnen laten vliegen ( vliegt zich dood tegen de muren  :-[ )
dan heeft hij buiten een mooi plekje om te vliegen. + dat ik astma heb...... nu lukt het wel in een klein hokje en elke dag 3 keer stofzuigen... :)
maar tja ik wil er nog 2 valkjes bij hebben..... ;)
waar moet ik op letten bij een buiten voliere?
iemand tips???

groetjes jolanda

jean

hey,

ik zou zeggen buiten en binnen volière overdag spelen je vogels buiten in je buitenvolière en ze eten, drinken en slapen in je binnenvolière,

kzou zeggen veel geluk

PS: ga ook eens kijken naar afmetingen

groet"jeeeeeens" jean

adnaloj

is het misschien leuk om een voliere buiten te maken met een binnen voliere in de schuur? hebben de vogels verwaming nodig in de winter en is het dan verstandig om de buitenhok af te sluiten en ze alleen in het binnenhok te houden?  

groetjes jolanda

Lique

Hoi,

Wij zijn zelf ook bezig met een voliere.
Neem eens een kijkje: http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=Huisvesting;action=display;num=1057938132
Misschien helpt het je, om ideeen op te doen.

groetjes lique

adnaloj

o wauw!!!!! geweldig gewoon!!!
vraag wat voor een soort valkje is die mooie grijze??????prachtig vindt ik die.
ik vindt de voliere absoluut super.....

groetjes jolanda