Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

Anja

Hey |Dafrinja,

Alles goed hier? Fijn dat je pc het weer doet zeg. Ik heb genoten van je mooie filmpje.

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi allemaal!!!!

Hier is alles prima.
Ik had laatst gereageerd in het topic bij het discussieplatform over de verkoop van vogels in DWs.
Nu ben ik gisteren weer in onze dierenwinkel geweest en heb de volgende fototjes gemaakt. Gelukkig hebben ze de hokjes de afgelopen weken vervangen door gloednieuwe, dus dat is mooi, maar waarom ze nou geen speeltje krijgen is mij niet duidelijk.
Er zit al een hele tijd een prachtig wildkleur popje, eerst zat er nog een mannetje bij, maar die is sinds kort weg helaas. En dus zit ze nu alleen. Ze is echt mooi, kijk maar. Vooral de laatste foto is mooi.

Groetjes!!!!

Dafrinja

Dierenfreackske

Hoi ...ach wat zielig zeg ....hier in de interatuin is dat ook zo ....allemaal bijeen en op laatste zitten ze alleen en dan nog zonder speeltje , ach echt zo triest maakt me dat , daarom ga ik niet veel kijken naar de dierenafdeling daar , want dan breekt mijn hart he ! En dat dat zomaar allemaal kan he , echt zielig gewoon  ! Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Dafrinja,

Ben weer bijgelezen hier, wat een mooi filmpje over Crazy zeg en inderdaad was het een erg mooi valkje.  ;D ;D

Fijn dat verder alles goed is bij jullie en dat de pc het weer doet ;)

Groetjes Manon

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Dafrinja op 23 januari 2008, 22:46:28
Hoi Mara!!!

Ja he, echt een prachtig valkje..  :-*...ik vind t wel jammer dat ik niet precies weet waar ze vandaan kwam...ik zou best een een zusje van eerdere of latere nestje willen hebben, niet dat het direct zou mogen van Gydo, maar toch. Ze was écht prachtig..
Ik vond een aantal weekjes dit filmpje terug toen ik een bandje in de camera bekeek, ik wist niet wat erop zou staan..ik had gelijk weer tranen in mn ogen. :'( :'(
Maar goed, vergeten doe je t toch niet. Het was toch mn eerste (en tamste) valkje. :-* :-* :-*

Groetjes

Dafrinja

Tja, dat eerste valkje is altijd iets speciaals, vooral als het komt weg te vallen :-\. Dat mis je toch altijd het meest. Daarom vond ik het ook fijn dat we Elmo erbij konden nemen, het broetje van Jefke die veel te vroeg gestorven is.
Maar ook al hebben ze veel gelijkenissen, hetzelfde is het nooit. Elmo is veel minder tam dan Jefke was...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dafrinja

Hoi Marc

Ja, t eerste valkje blijft t mooist en liefst natuurlijk. Ik weet ook wel dat ik dan geen 2e Crazy in huis zou hebben, maar alleen t uiterlijk van Crazy was al zo mooi.
Maar goed, vergeten doe ik haar nooit.
Bedankt trouwens Marc voor je berichtje.
En Elmo lijkt inderdaad ontzettend veel op Jefke. Als je 2 fotos naast mekaar ziet....
Maar dat is dan weer alleen t uiterlijk.

Groetjes!!!!

Dafrinja

Romy

Hoi Dafrinja

Hoe gaat het nog met Gizmo en Lizzy? Alles goed met hun?

Groetjes
Romy

Dafrinja

Hoi iedereen!!!

Ik heb nog een heleboel fotos van Gizmo en Lizzy, binnenkort upload ik die even. Het gaat trouwens goed met ze hoor.
Maar de volgende fotos wilde ik jullie toch niet onthouden. Vooral de eerste, die van Gizmo. Ik vind hem daar zo schattig op kijken...helemaal inlove

Hoi Romy,

Nou, het gaat dus goed met ze hoor! Buiten de (kleine dagelijkse) bekvechtacties, gaat het prima.
Zie de fototjes.
Leuk dat je in mn boekje komt kijken trouwens.

Hier zijn de 3 fototjes:

ik hoop dat jullie ze mooi vonden...

Binnenkort dus meer.

Groetjes!!!!!!

Dafrinja

Dafrinja

Ehhhh woowwwww, Moderator? Waarom worden mijn foto's nu ineens zo groot??? Ik upload altijd vanaf Photobucket, nu ook.
??????

Dafrinja

Romy

Hoi Dafrinja

Ik vind de foto's héél erg mooi, ook al zijn ze zo groot  :D Gizmo en Lizzy zijn hele mooie valkjes  :-*

Groetjes
Romy

Sally

Hallo Dafrinja,

Leuke foto's zeg, je hebt daar 2 prachtige valkjes zitten.

Je moet [img width=480 height=318] voor de foto zetten inplaats van [IMG]
En dan word ie vanzelf kleinder. :)

Groetjes Sally

*Esther*

Heeej Dafrinja,

Leuke foto's joh!
Hoe groter hoe beter   :D

groetjes Esther

Anja

Dafrinja

Dit is gedaan op de manier van Sally...hopelijk zijn ze nu iets kleiner...

Dafrinja

Hahahaa, bijna goed, de onderste is een staande foto..nog even veranderen dus.

Sally

Hihi, dafrinja.

Ja bij de staande foto's moet je het omdraaien he. :P
Maar goed, het is gelukt. :)

Groetjes Sally