Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Dafrinja,

Van foto's genieten we altijd. Wat een prachtige valkjes heb je toch.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Dafrinja,

Wat een mooie foto's!
Ik heb er zeer erg van genoten!
Je hebt 2 zeer mooie valkparkietjes!

Groetjes
Sally

Dafrinja

Hahaha, nou bedankt voor jullie complimentjes. En ik maar denken dat het deze keer niet zulke mooie fototjes waren. ::) :D ;D

En ik moet zeggen dat er ook wel veel weggegooid worden hoor. Het valt niet mee om 2 valkjes tegelijkertijd op de foto te zetten. Want dan beweegt die, dan weer die, dus er is altijd wel 1 waas op de
foto...grrrrrr  :censuur >:(  :P
Ik kan dan de flits wel gebruiken, maar ik vind de natuurlijke kleuren mooier en Lizzy is dan altijd 1 gele lichtbal  :(  ???

Nou, groetjes!!!!

Dafrinja
(gizmo & lizzy)

Dierenfreackske

Ik heb ook zitten te genieten van je valkjesfoto's hoor !!!
Hele mooie valkjes zijn het hoor !!! En wat een
mooie brug hebben ze !!! 't Is altijd leuk om eens
iets anders te proberen he !!! Grtjs Ann



Romy

Hoi Dafrinja

Ik vind je foto's erg mooi! Lizzy en Gizmo zijn twee hele mooie valkjes!
Ik kan best geloven dat het moeilijk is om 2 valkjes mooi op de foto te krijgen.

Groetjes
Romy

Mara

HoI Dafrinja

Je hebt mooie foto's gemaakt. Wat zijn het toch twee schatjes. En alvast een heel fijn weekeinde gewenst.

Mara

*Manon*

Hoi hoi,

Leuk dagboek heb je... en wat een mooie foto's!
Het lijkt alsof ze er echt voor gaan zitten zeg!

Enne.... volgens mij ligt dat aan de naam hoor.... willen zijn waar de ander is... ;D
Ik heb ook een Lizzy en die is precies zo... zo jaloers als dat ze groot is en jaagt Pipi ( andere valkje)  ook altijd weg als die rustig aan het eten is...
Pipi krijgt echt giga veel beweging... want die is alleen maar bezig om van het ene naar het andere etensbakje te lopen....
arme ziel!!

Ik ga je zeker volgen!

Groetjes Manon

Dafrinja

Heeeey!

Bedankt hoor Ann, Romy, Mara en Manon voor jullie complimentjes. Vind ik erg leuk  :-[ :-[ ;D
Ja Manon, t lijkt wel zo alsof ze ervoor gaan zitten, maar je weet niet hoevaak ik t 'prullebak-knopje' heb ingedrukt  :censuur voordat deze mooie plaatjes er waren...
Maar daar zal iedereen wel last van hebben.... :D
Ik vind t helemaal niet erg hoor.
We hadden voor onze verjaardag een digitaal fotolijstje gekregen en daar had ik toen natuurlijk gelijk t kaartje in gedaan van de vogels, maar op dat kaartje stonden (ook best een hoop) ook fotos van een dagje uit naar de Efteling met o.a. mn kleine neefje van 3,5. Die heeft de hele avond zitten wachten (de schat :-*) totdat die foto's er waren. Dat had ik namelijk gezegt dat die ook voorbij zouden komen. En hij steeds: 'weeeer vogels. Niet weer die vogels!!!!!' >:(
Hij heeft die fotos ook niet gezien :-\..mn zus ging weg (met mn neefje) zo rond half 10 en 5 min later kwamen ze. En dat ding stond al aan vanaf 7 uur!! :o :o Hij was er echt zat van.
Zoveel fotos stonden erop van Gizmo en Lizzy  ::) :o ;D ;D

Nou, als bonus en dank voor jullie complimentjes hier nog een paar fototjes. Een portretje van Gizmo, Lizzy en dan een fototjes van hun saampjes op de brug.








Groetjes!!!!!!

Dafrinja
(Gizmo & Lizzy)

Anja


Wowie................knapperds ik kan niet anders zeggen hoor.

Heeft je neefje daarna de foto's toch nog wel gezien hoop ik.

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi Anja

Hij had de meeste al via de tv gezien, maarja, via dat nieuwe apparaatje is het zoveel mooier  ;D ;D ;D :-*
Dus weest gerust  ;) ;D

Groetjes!!

Dafrinja

Dafrinja

Hoi allemaal...

Ja, jullie lezen het goed. Gizmo is wéééééér geschrokken afgelopen donderdag.

Ik moest donderdag de hele dag werken en ik kwam snel even thuis om me om te kleden om naar mn schoonouders te gaan eten. We zouden daarna de vogels en de kooi ophalen. Want daar zouden ze logeren tijdens ons weekendje weg.
Ik kwam thuis en zoals altijd kijk ik in de kooi. (is een gewoonte geworden sinds het begin dat Gizmo schrok, eigenlijk al vanaf de dood van Crazy)
En ik zie daar weer vele pennen liggen...ik kon wel janken, en dat heb ik ook echt gedaan.
Waarom doet hij dit nou. Het word nog s zn dood. Wat als hij al in het begin van de dag schrikt en dan gaat bloeden en doodbloed? Dat kan toch? Ik was echt helemaal verdrietig.
Zn vleugelpennen waren net weer mooi aan het bij groeien, echt mooi. Het waren nog bloedpennen, daarom denk ik dat al dat bloed er was.
ik belde mn
schoonmoeder en zei dat ze maar moesten eten zonder mij, want ik moest hier schoonmaken. Alles zat weer onder t bloed.
Toen zei ze dat ik de boel maar de boel moest laten en dat we samen na t eten alles zouden schoonmaken. Daar heb ik maar naar geluisterd. Ik heb wel Gizmo uit de kooi gehaald om hem te controleren. En hij bloedde nog!!! Ik schrok weer en ik haastte me naar de bloem. Ik heb flink wat bloem erop gedaan en t leek te helpen.
Nadat de vogels waren gearriveerd bij mn schoonouders, ben ik daar de hele avond nog gebleven en ik heb een aantal keer zn vleugels gecontroleerd en waar nodig er nog wat bloem op gedaan. Ik vond het vreselijk toen ik wegmoest, die avond.
Maar ja, het moest.
In het weekend kreeg ik nog wel een paar smsjes van mn schoonouders. O.a. dat het prima ging met mijn lieffies. Dat stelde me wel gerust. Inmiddels zijn we dus weer thuis en vanochtend zijn de vogels weer terug verhuisd naar huis.
Het gaat nu best goed met Gizmo.
Ik denk trouwens wel te weten waardoor hij geschrokken is. Ik ging 's ochtends vroeg naar mn werk toen het al wel redelijk licht was. En ik kwam terug in het donker. En ondertussen hebben de rolgordijnen half omhoog gezeten. Dus ook in het donker. Ik moet daar écht beter op gaan letten. Er zal wel een kat voor t raam zijn gesprongen ofzo.
Lizzy is trouwens niet echt geschrokken.
Ze had wel wat bloed onder haar vleugeltjes maar er zijn geen pennen uit gelukkig.
Erg apart dat de één zich een ongeluk (letterlijk) schrikt en de ander het niets doet.

Ik heb ze net even gedoucht in de badkamer. In de hoop dat vooral bij Gizmo de bloedvlekken op zn vleugels een beetje weggaan. Hij is nu nog nat, dus ik zal t straks wel zien of t gelukt is.

Het is dus donderdag gebeurt, maar door t weekendje weg kon ik dit niet eerder hier vertellen.
Het weekendje weg was trouwens geslaagd hoor. Erg leuk en gezellig.

Groetjes!!

Dafrinja

*Manon*

Jee wat vervelend zeg dat Gizmo weer zo geschrokken is!
En dan die bloedpennen... ja dat maakt het allemaal nog erger!
Schrikt ie alleen als jullie er niet bij zijn of schrikt ie ook wel eens van dingen waarvan je weet dat ie daarvan schrikt...
Zo schrikken ze bij ons dus van de mobiel die overgaat... zitten ze ook bijna met hun koppie tegen het dak van de kooi...

Gelukkig dat het allemaal toch goed afgelopen is en fijn dat jullie weekendje onder omstandigheden dus toch goed en gezellig verlopen is.

Groetjes Manon

Mara

Hoi Dafrinja

Wat vervelend dat Gizmo weer geschrokken is. Hoop dat hij gauw weer mooie veertjes krijgt.

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Veel beterschap voor Gizmo. Geef hem maar een dikke knuf van me.

Ik weet wat het is dat schrikken.

Groetjes Anja