16 april 2024, 15:34:44

valkjes gek op ventilator

Gestart door Paul, 18 juli 2003, 01:59:23

« vorige - volgende »

Barbara

Aiaiaiai! Wil er niet aan denken aan een valkje in jouw ventilator Paul! Ik lust geen valkjesgehakt!  :-[ :-[ :-[

Ik denk ook niet dat voor de ventilator zitten tocht is, dan zou wind in een buitenvolière dat ook zijn toch.... zo lang ze idd niet nat zijn kan het volgens mij prima, wij hebben er helaas geen een, anders had ik het ook wel geprobeerd! ::)

Mirjam-Moniek

Wij hebben sinds eergister een ventilator in huis. Ik heb hem gelijk aan een grondige inspectie onderworpen. Gelukkig brengt deze ventilator geen gevaar voor de valkjes als ze erop gaan zitten.
Het is met valkjes net als met kinderen. Je moet alles scannen om te bepalen of het wel valkvriendelijk is. Gelukkig heeft mijn moeder me altijd goed getraint te letten op kindvriendelijkheid (ze is kraamverzorgster) en komt dat erg overeen met valkvriendelijkheid.  :D

Violet

Heheh, Pero vond het altijd leuk om te klauteren op de ventilator, maar meestal stond ie dan niet aan. Maar hij was er meestal een goed uur zoet mee  :D

Ik ga eens kijken hoe Kiki reageert op die 'vreemde' machine ...

Hahah, ik bedenk ineens dat Kiki erg graag rondvliegt en zelf eigenlijk een ventilator is :D

Mandy

14 augustus 2003, 02:40:52 #18 Last Edit: 14 augustus 2003, 02:44:06 by Mandy
Aaaahhhh wat een leuke foto's Paul! ;D
En die van jou is ook geinig Dana! ;)

Het was vreselijk met die hitte van de afgelopen weken, veel vogels en dieren hebben wat afgezien hoor, sommige van ons ook trouwens, zeker als je met koorts op bed heb gelegen... :(

Ik kan jullie hier alleen maar een vreemde vogel voor een ventilator laten zien, die wist ook niet meer waar tie het zoeken moest! :D


O, ja, toch wel, van mijn volière, daar had ik ook een ventilator in gezet, je ziet 'm net in het deurgat staan. Samen met die parasol kon ik het nog net onder de 40 graden houden! :o 8)


Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl