9 mei 2024, 23:15:42

Geen fruit.

Gestart door Spunky, 3 november 2006, 22:46:39

« vorige - volgende »

Spunky

Help!
Ik zie dat iedereen z'n valkje fruit geeft,maar de mijne lust het gewoon niet,ook niet als ik het ververs! Ik heb appel al geprobeerd en qua. groente komkommer,heeft iemand een oplossing? Want altijd het gewone voer is denk ik niet zo lekker voor een valkje.Spunky eet ook geen eivoer,maar morgen ga ik het natter maken.(Wat ik gelezen heb)

Karin

Probeer eens : fijngesneden andijvie, geraspte winterpeen ( van die kant en klare zakjes ) en brocolli. Al mijn valkjes smullen ervan.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ineke

Eivoer: eiwit van hardgekookt ei is n lekkernij.

yvesvdn

eivoer krijgt hij bij mij niet eigenlijk, wel zaden en pellets
vorige keer als ik eivoer gaf wist hij met zichzelf geen blijf, ineens teveel energie precies, en maar vliegen en zijn hok op en af kruipen, dus vanaf dan beslist, als valkje het niet nodig heeft, geven we geen eivoer

granny

Ik heb ze vorige week een rauwe spercieboon gegeven.(in hun bakje gemikt) Of ze het mogen hebben, weet ik eigenlijk niet, maar wel weet ik dat ze zich er uitstekend mee vermaakt hebben. Het werdt helemaal kapot gesnipperd en door de hele kooi mee gesleept.

Mariska

Sperciebonen mogen ze hebben hoor ;)

Die van mij vinden dat ook altijd erg geslaagd.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)