24 april 2024, 06:21:55

Zoé een man of pop???

Gestart door Gipsy19, 17 november 2006, 11:19:47

« vorige - volgende »

Gipsy19

Hoi allemaal
Ik heb sinds 2 maanden een valkparkietje genaamd Zoë en nu weet ik dus niet of ze een man of een pop is en ik had gelezen dat als ze veel fluit een man is en Zoë fluit heel veel en fluit nu zelfs al het bouwvakkersfluitje 2 versies ervan dat had ik hem binnen 3 dagen al geleerd met af en toe het bouwvakkersfluitjes te fluiten.Zou het dan echt een man zijn hij is nog niet in de eerste rui geweest vandaar dat ik het niet kan zien.

Lin

Je hebt een wildkleur toch? wordt het masker ook geler? zo ja dan is het een man. Zie je wel eens macho gedrag? dus met de vleugels lichtjes van het lichaam af, fluiten erbij of tikken? Dat doen mannen namelijk.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gipsy19

Citaat van: Lin op 17 november 2006, 11:25:08
Je hebt een wildkleur toch? wordt het masker ook geler? zo ja dan is het een man. Zie je wel eens macho gedrag? dus met de vleugels lichtjes van het lichaam af, fluiten erbij of tikken? Dat doen mannen namelijk.


Hoi Lin
Het klopt dat ik een wildkleur heb en Zoë doet weleens de vleugels van het lijfje af en tik dan tegen de bak aan en blaast ook weleens.Bang is Zoë echt niet hoor want hij stapt heel netjes op de stok en gaat vaak mee onder de douche dat vindt hij heerlijk.Het masker lijkt wel wat geler te worden dus heb ik dus een man dat is mooi om te weten omdat ik hem natuurlijk een maatje wil geven dan neem ik dus een vrouwtje erbij.Bedankt het beantwoorden
Groetjes Chantal