vraagjee over zelfstandig eten en wormen

Gestart door Big-Nigge, 15 november 2006, 21:25:51

« vorige - volgende »

Big-Nigge

een vraagje...

Als ik thuis komt heeft Rocky niks ge eten als ik de bakje op tavel zet en dan eet Rocky wel op ..en beloning krijg die tussen het eten een klein stukje togiest...maar

mijn rocky eet wel beetje zelfstandig al vandaag zit zijn buikje ( kropje) vol met Parkietvoer en togiest net als gister ... en nu zit die in zijn bakje pikken ...

maar ik ben bang dat die wormen heb want Rocky weeg erg laag als die niks in zijn kropje heb  (70 of 76 gram is die dan) daar tussen in ofzo want Rocky vlieg weg van weegschaal (ik krijg morgen nieuwe weegschaal) maar waar kan je aan zien dat Rocky wormen heb ?? ik zal graag weten

groetjes amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Riny

15 november 2006, 22:12:33 #1 Last Edit: 16 november 2006, 21:02:09 by Riny

Hoy Amy
Of Rocky wormen heeft kun je zo niet zien.
Wel kun je aan de mensen waar je Rocky hebt gekocht vragen, of hij een wormkuur heeft gehad.
Zo niet, dan kun je er nog altijd een gaan halen, en geven.
Groetjes Riny :D

Lin

volgens mij heeft je valkje nog geen kuur gehad. die was toch al heel erg vroeg bij je?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Big-Nigge

ja..maar ik heb vandaag wormen middel gelijk gehaalt...en ik hoop dat het werkt want ik moest 0.1 geven aan rocky ..maar omdat Rocky licht woog..moest ik ietsje boven de 0.1 van het spuitje ...en ja Toen rocky binnen kreeg ging die schudden...en ja dat is vies ...en Rocky was effe bang...en nu is die weer zijn oude gang...( ik gaf een ring en deed niks) maar net 5 min geleden speelde met de ring als altijd  ik ben nu de ring kwijt hahahah :D ;D maar veder heeft Rocky glas veren pak...en zit nu zelf eten ( ik had beetje pap geven ) en toen wilde hij nie naar 5 hapjes en wilde wel pittjes..ik ga morgen wegen als die aan gekomen is ...ik hoop het wel ook al is maar 1 gram want dan gaat het op goede weg toch ...maar ja ik laat altijd weten op mijn verhaaltje

Groetjes amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!