28 maart 2024, 11:57:26

Zelfstandig of nog niet?

Gestart door Big-Nigge, 14 november 2006, 19:51:04

« vorige - volgende »

Big-Nigge

Rocky kan wel  zelfstdig eten zit bijna half uur in de bakje pikke en dan ga ik effe kijken in zijn kropje maar zit weinig pittjes in zijn kropje  :-\  ik heb nu Groote parkietvoer geven...

maar doe ik soms iets fouts ?? ?

Groetjes amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Riny

Hoy Amy
Je moet wel Rochky nof een paar keer in de week wegen om te kijken of die goed op gewicht blijft.
Soms lijkt het of ze echt eten , maar dan zijn ze aan het spelen met het voer.
Groetjes Riny :D

Lin

De krop zie je niet duidelijk als deze gevuld is. Je kan wel even voelen. Als je valkje geen pap krijgt en al een aantal dagen niet afvalt is hij zelfstandig.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Big-Nigge

okje Dames (riny en lin) dat zal ik doen  :D dankje voor jullie hulpje weer

Groetjes amy en Rocky

(p.s) rocky lust wel torgiest die eet die zo Ram leeg,.. ( als de togiest ongeveer 30 cm is dan doe ik 10 cm afnippen en die eet Rocky helemaal op!) maar ik weet dat nie moet veel geven want anders eet die dat op dan Parkiet voer..Toch)
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Lin

Geef hem maar 2x in de week een halve stengel. Te dik wordt ie niet zo snel hoor. Later als hij wat groter is kan je 2x in de week een hele geven.  Maar dan wel genoeg laten vliegen. Je kan ook soepgroente kopen vor je valkjes. Dan heb je een lekkere mix van groente en nog in kleine stukjes. Maar niet elk valkje lust het hoor. Zelf vinden ze hier appel het lekkerst.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)