30 april 2024, 12:58:23

Welke mutatie is dit ?

Gestart door Ludo, 13 november 2006, 21:26:11

« vorige - volgende »

carco

Ik ben heel erg benieuwd , want ik vind hem/haar toch wel verdacht veel op de mijne lijken.Ik wil nog steeds een foto in het licht maken, heb nu niet echt een duidelijke geloof ik.
Alleen één die ik gisterenavond in het donker gemaakt heb, daar kan je wel goed op zien dat ze niet wit is.
Het lijkt ook wel of ze steeds bruiner wordt van kleur.


Op deze foto kan je wel goed de zijkant van de vleugels zien:

Vooral op de 2e foto zou ik zweren dat het dezelfde is, alleen heb ik een pop.De mijne heeft alleen geen bruine ''vlekken'' op de rug zitten.
De ouders van mijn valk waren een witmasker fallow man en een lutino witmasker pop. Alleen of ze nog bont of gepareld of zo was weet ik dus niet :-\

Ik zal morgen eens kijken of ik een goede foto in het daglicht kan maken.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Ik denk zelf ook niet aan lacewing. Lacewing is meer een waas, ik vind bij dit valkje de 'waas' veel te donker.

carco

Hoi

Rianne bedoel je die van mij of van Ludo?
Bovenste foto's zijn in het donker gemaakt en dus niet duidelijk.
En wat ik heb maakt me op zich niet veel uit, maar ik ben wel nieuwsgierig of ik wat anders heb dan dat ik dacht dat ik had. Omdat toen ik Noo-Noo kocht ze echt spierwit was en ze steeds bruiner wordt over haar hele lijf.
Ik heb nog wat foto's proberen te maken vandaag waar het misschien beter op te zien is.







1 van haar staartveren.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Ik had het over Ludo's valkje :)

Hoe oud is jouw valkje Caroline? Mijn albino is van vorig jaar maart maar die is lang niet zo donker.

carco

Oké ;)
De mijne is 2,5 jaar, maar jij hebt toch  een man?
En dit is een geteste pop :-\ Die dus steeds bruiner wordt.
Ik snap er niets van, maar vind het wel mooi hoor :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Ja klopt. Misschien wordt Tinco ook nog wel donkerder.

carco

Maar zou dit dan bij mij het cinnamon zijn? Dat kan het bij Tinco toch niet wezen? Vreemd hoor ???
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Nee Tinco is geen cinnamon.
Het is wel raar dan, al zou jouw valkje cinnamon zijn. Ze wordt wit geboren maar wordt daarna steeds donkerder. Een omgekeerde Michael Jackson ;)

Lique

Hoi Ludo en Caroline,

Jullie valkjes zijn beide lacewing.
Dit is mijn lacewing:



groetjes Lique

carco

Hoi Lique


Thx ;D Dat is inderdaad ''mijn'' Noo-Noo.
Maar wat zijn de splitten dan geweest van de ouders bij mij als de vader een witmasker fallow was en de moeder een lutino witmasker?
En zomaar een vraagje: wat zou je er tegenover kunnen zetten??

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lique

Hoi Caroline,

Mijn lacewing pop heeft toevallig ook een albino moeder en witmasker fallow vader.
Ik wil in de toekomst een witmasker fallow man tegenover haar zetten, zodat ik er weer witmasker fallow uit kan krijgen.

groetjes Lique

carco

Er staat me inderdaad iets van bij dat Peter het al eens eerder over dit koppel gehad heeft. Bij jullie was dit toch eigen kweek??
Dat het niet toevallig zusjes zijn?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lique

Citaat van: carco op 15 november 2006, 16:49:45
Er staat me inderdaad iets van bij dat Peter het al eens eerder over dit koppel gehad heeft. Bij jullie was dit toch eigen kweek??
Dat het niet toevallig zusjes zijn?
Groetjes: Caroline.

Nee, ze is geen eigen kweek. Ze is nu 2 jaar oud(goudkleurige ring)

groetjes lique

carco

Die van mij dus ook!! Komt ze toevallig uit Monster vandaan??

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lique

Citaat van: carco op 15 november 2006, 16:59:53
Die van mij dus ook!! Komt ze toevallig uit Monster vandaan??

Groetjes: Caroline.

KLopt, daar komt ze vandaan. Kan dus best zijn dt jouw valkje een zus van mijne is:D toevallig;d

groetjes lique