22 juli 2025, 15:44:47

Caro's birdies

Gestart door caro, 1 april 2006, 14:41:17

« vorige - volgende »

caro

Hoi Yvon,

Het gaat goed met E.T. het is een lekker ondeugende vogel. :D
Het zou een klap zijn als er nu nog iets gebeurd. :-\

Met Furry en het wildkleurtje gaat het goed. Die gaan ineens als een speer. Er is nu eigenlijk niet meer te merken van een achterstand.

Straks nog meer leuke filmpjes.

------------------------------------------------------------------------

Hoi Manja,

Die lieve foto's komt door de lieve fotomodelen hoor ;D.
Het gaat goed met Furry en het wildkleurtje.
Met E.T. gaat het goed.

Pride was ook zo donker hoor. Dus hij wordt nog lichter waarschijnlijk. Pride heeft een beetje dezelfde tekening nu als zijn moeder.

Natuurlijk mag je volgende week langskomen, je bent welkom om je schatje  :-* te komen bewonderen.

Het waren inderdaad leuke filmpjes, al zeg ik het zelf.  8)

Hoi Maris,

Ja, druk druk druk. Het lijkt wel of ik pas weer moeder ben geworden, met het voeden en knuffelen ;D :D.

Jij heb een gave, jij ziet en merkt alles meteen.

Bedankt voor het compliment over de foto´s. Die valk heeft niemand en is onbetaalbaar ;D :D. En die krijgt ook niemand 8) ;D. Dat is een hele speciale mutatie ;D ;D.

Ik heb je mailtje ontvangen. Super hoor.

Hoi Caroline,

Ik wilde erg graag zo´n foto maken, en het is gelukt. Ik vind het ook erg leuk dat Pride en Furry op een foto staan.

Met E.T. gaat het goed.

Met mij gaat het ook goed, druk met zo´n baby. ;)

Jullie zijn allemaal erg benieuwd naar E.T. en de Furry en het wildkleurtje

Ik ga even mijn aparte mutatie op bed leggen ;D

Zo komen de foto´s en de filmpjes.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

caro

Hier ben ik weer.

Het wildkleurtje.

Het wildkleurtje is gereserveerd. Heel toevallig allemaal. ::) Vanmorgen had ik die man aan de lijn die hem wilde hebben. Ik heb toen tegen die man gezegd dat hij vanmorgen voor het gat zat. En vanmiddag is hij uitgevlogen.
Ik heb hem vanavond nog maar teruggezet in het broedhok, want hij zat zo angstig in de rondte te kijken.
Ik heb hem ook gewogen hij weegt 90 gram.

Het gaat nu wel erg hard, nu komt het afscheid bijna in zicht :-\ :'(. Dit zal niet makkelijk worden.

Filmpjes.
http://www.youtube.com/watch?v=rxXrdzocals

http://www.youtube.com/watch?v=9BHEok611LA

Met Furry gaat het ook goed, die zit gelukkig nog veilig in het broedhok. Dit nestje is heel erg speciaal, dus het afscheid zal erg hard worden. Nu het wildkleurtje uitgevlogen is, zal het niet lang meer duren voordat Furry uitvliegt :'(.

Ik heb Furry ook nog gewogen en die woog 80 gram.

Het gaat allemaal erg hard . Manja, je zult versteld staan, als je volgende week komt. Ze groeien zo erg hard, je zou nu zeggen dat er niets aan de hand is geweest. Gelukkig. Ze zien er goed uit.

E.T.
Met E.T. gaat  het goed. Hij is erg ondeugend, hij wil uit het doosje komen waar hij in zit. Dat doet hij als hij honger heeft, en als ik het wil filmen blijft hij gewoon stil zitten. ???
Hij maakt nu ook bedelgeluidjes, dat is wel leuk om te horen.
Hij eet ook goed nu.
Ook hem heb ik gewogen. Hij weegt maar 53 gram.
Ik hoop maar dat het goed blijft gaan.

Hier de filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=Reo3H1YuUDM

http://www.youtube.com/watch?v=bkV7952dXWI

Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten.

Groetjes

Caro

ManjaV

Hey Caro,

Ik heb zeker genoten van je filmpjes en de foto's. Het is heel lief om te zien hoe Pride aan het kuifje van Wildy zit en de andere valkjes van het blok verjaagt :D

Fijn dat je een baasje voor hem hebt gevonden. Ik hoop dat hij een leuk leventje tegemoet gaat met soortgenootjes om hem heen.

Furry zal ook een mooie tijd tegemoet gaan. Mijn valkjes zijn alle vier vrij sociaal en verdragen elkaar goed. Er komen er nog twee bij en Furry dan natuurlijk. Dan heb ik een groep van zeven valkjes :D Hopelijk heeft Furry het dan naar zijn zin.
Ik heb ook veel zin om weer bij jou langs te komen!
Furry ziet er schitterend uit.

Ik vind dat E.T. heel levendig oogt op het filmpje. Hij doet zoveel moeite om die doos uit te komen ;D Waar slaapt hij 's nachts? Probeert hij 's nachts ook uit de doos te komen? Ik vind het heel lief dat je knuffeltjes voor hem hebt neergelegd.
Fijn dat hij nu goed eet. Ik denk dat hij met jouw goede zorgen het best gaat redden :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Esther*

Hoi
Mooie foto's.
Ze zijn zeker al hard gegroeid.
Daar verbaas ik me elke keer weer opnieuw over, hoe snel dat gaat.
gr Esther

caro

Ik heb net een paar leuke foto's gemaakt van E.T. en Sammy.
Ik had de vogels even losgelaten. Sammy had ik even bij E.T. op het doosje gezet. Sammy vond het raar en eng. Vooral toen E.T. uit het doosje viel. E.T. ging achter Sammy aan en toen E.T. heel zachtjes ging zitten bedelen wist ze niet wat ze er mee aan moest. Kijk zelf maar.

Hier een paar foto's

En dan nu de filmpjes. Heel erg leuk en lief.

http://www.youtube.com/watch?v=tpOTk_DpmVM

http://www.youtube.com/watch?v=R9MmQqIxkGw

Ik kom straks nog terug om foto's van het wildkleurtje en Furry te plaatsen.

Groetjes

Caro

ManjaV

Hoi Caro,

Wat schattig zeg :D Sammy zit ook heel lief aan E.T.'s veertjes en E.T. maakt idd heel lieve bedelgeluidjes :D Hij is het dus nog niet verleerd! :D

Groetjes,
Manja

marilyn

hoikes caro

jeetje ik moest alweer een heel stuk bijlezen bij jou maar het was zeker de moeite  :D wildje en furry zijn zo gegroeid zeg  :o  :o  :o om dan maar van ET te zwijgen  8) die doet het erg goed hé  :D hij zit al helemaal in de veertjes en zijn gewicht ................. met jou hulp kan hij dat best nog inhalen hoor  ;)  maare ............. ik vrees dat et niet lang meer in zijn doosje zal willen blijven  ::)
je foto's en je filmpjes heb ik allemaal bekeken en die zijn weer erg mooi geworden  :D
ik kom hier met veel plezier bij jou lezen  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Aaaaaah, wat een lieve filmpjes :-* :-* :-*

Sammy gaat echt een beetje moederen.
Op het eind een beetje hardhandig ::), maar wel lief bedoeld ;D

Ik vind hier ook dat het zo ongelofelijk hard gaat.
In 1 dag zie je al zoveel verschil, maar zo in het begin is dat wel leuk.
Vooral als je op veertjes wacht ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Manja,

Ik ben blij dat je de filmpjes leuk vond. Ja, die Pride is een portret hoor :-\.Weet je wel zeker dat je Furry nog wil, als hij net zo wordt als Pride, dan kan je je lol op. ;D ;) Zou die het weten dat het zijn broertjes zijn ???.

Ik ben inderdaad blij dat Wildy ook gereserveerd is. Ik kan ze moeilijk allemaal zelf houden :-\. Het wilmaskertje van Grisha is ook nog steeds niet verkocht. Ik begrijp er helemaal niets van ???. Het is toch een mooie vogel.

E.T. slaapt naast mijn bed. Maar dat is morgen afgelopen hoor. Morgen ga ik de kooi klaarmaken.

Ik doe mijn best hoor.

Wanneer wilde je komen, zeg het maar. Het maakt mij niet zoveel uit. Jij wilt zo snel mogelijk zeker ;) :).

Hoi Esther,

Bedankt voor je compliment. Hoe kan het zo snel groeien ???.

Ik ben er ook ieder keer verbaasd over. Ik denk dat je dat blijft doen.

Hoi Marilyn,

Wat leuk dat je met plezier mijn dagboekje leest. Vind ik erg leuk om te horen :).

Het gaat goed hier. E.T. gaat nu erg goed eten en groeit. Je heb gelijk over het doosje hoor. Hij heeft de smaak te pakken, hij komt er nu iedere keer uit ::). Ik blijf er voor vechten, ik hoop echt dat hij het gaat redden.

Wildy en Furry gaan ook heel hard ineens. Te hard eigenlijk, des te eerder komt het afscheid :'(.

Hoi Maris,

Ja, dat vind ik zelf ook 8).

Sammy is best wel lief hoor, maar kan ook verschrikkelijk kattig zijn. Als ze uit de voliere is, zoekt ze hem dat is wel leuk. Ze houdt het allemaal in de gaten hoor.

Het gaat veel te hard. Het is leuk als je verschillende nestjes hebt, dan zie je het verschil helemaal goed.

De veertjes moet je er maar uitkijken hoor ;D. Ik ben nieuwsgierig ::). En ik ben niet de enige geloof ik  ;D.

Groetjes

Caro

caro

Hoi allemaal,

Het gaat hier goed. Ik heb net nog een paar leuke foto's gemaakt.

Furry doet het goed. Die vindt het niet erg leuk op de grond van de voliere, hij gaat dan snel in een hoekje of aan de kant zitten.

Met Wildy gaat het ook goed. Hij zit iedere keer voor het gat van het broedhok. Ik heb hem gisteren teruggezet omdat hij zo angstig op de grond zat. En ook omdat het 's nachts kouder wordt. Vandaag durft hij niet meer uit het broedhok.

En nu nog een paar foto's met allebei

De laatste foto vind ik zelf erg leuk geworden.

Met E.T. gaat het goed. Als hij honger heeft komt hij zelf uit het doosje. Morgen ga ik de kooi in orde maken, dan kan ik ook gierst, zaadjes en water neerzetten om te kijken wat hij ermee doet. Hij eet nu echt goed, als ik met het bakje bezig ben om pap te maken duikt hij er bijna in.

Het is zo leuk, hij gaat nu echt reageren als ik in de buurt ben.
Ik hoop echt dat hij het red. Ik kan hem nu al niet meer missen. Het hele dagritme draait om hem, het lijkt wel of ik weer een baby in huis heb. Druk, maar wel leuk.

Ik heb nog een leuke foto gemaakt van mijn hond Beau en daarnaast mijn kleine E.T.

Wat een verschil.

Dit was mijn nieuws.

Groetjes

Caro

marilyn

hoikes caro

je foto's zijn prachtig  :D heel leuk zo met zijn 2tjes samen op de foto  ;) en al helemaal geweldig dat het zo goed gaat met et  ;D ik herken dat dat opeens alles om je babyvalkje draait  ::) en de bedel geluidjes die ze maken vanzodra je met zijn eten bezig bent  ::) lief hé  :D
maar helaas worden die bedel geluidjes bij het ouder worden meer schreeuwen dan bedelen  ::) ik heb hier nu yanni zitten en die weigert om zelfstandig te eten  ::)  :-\ maar daar heb ik vandaag iets op gevonden  :P ik wacht een uurtje langer voor ik hem eten geef en dan zit hij echt te schreeuwen om eten en vanzodra ik zijn pappotje (weinig pap en heel veel pellets want hij wordt te oud voor pap alleen) in de kooi breng valt hij aan en ja hoor hij eet alleen uit zijn potje hihihihihi ik was zodanig uit mijn lood geslagen dat ik maar bleef kijken hoe hij opeens toch alleen at  :P voor beloning mag hij nu wat meer uit de kooi om te knuffelen en dat vind hij ook leuk  :D
et zal nu wel snel beter worden met alle goeie zorgen en liefde die hij van jou mag ontvangen enne .............. tam zal hij zeker zijn  :P

groetjes marilyn

ManjaV

Hoi Caro,

Prachtige foto's weer :D Lief om Furry en Wildy samen te zien in het etensbakje en op je hand :D :D Het zijn echt nog kleintjes, lief  :-*
Voor Furry is de grootte van de voliere wsl nog wat te overweldigend, vandaar dat hij misschien snel het hoekje opzoekt ;)
Ze worden met de dag mooier en mooier...

Die laatste foto van E.T. en Beau (toch?) vind ik ook erg leuk. ;D

Groetjes,
Manja

caro

Hoi Marilyn,

Er zitten wel weer een paar mooie foto's bij.

Het draait hier nu allemaal om E.T.  Ik heb het er wel druk
mee :P, maar dat heb ik er voor over hoor. Het is heel erg leuk. Hij was net uit zijn doosje gerold en toen ben ik op de grond gaan zitten. Dat was leuk als ik een stukje bij hem vandaan ging zitten kwam hij weer naar mij toe. Zo lief  :-*.

Degene die nu zat te schreeuwen dat was Sammy. Die hoorde E.T. piepen en toen ging Sammy hem roepen. Moedergevoelens misschien. Sammy vind het allemaal wel vreemd hoor.

Hoi Manja,

Dank je. Dan gebruik ik die voederbakje ook nog eens ;D, en het is het leuk om daar foto's te maken. Zo klein zijn ze nu ook niet meer hoor. Ze zijn ook mooi van gewicht. Alleen wordt Wildy geplukt, er blijft niets over van zijn kuifje :-\.
Ik hoop dat er niets gebeurd met het kuifje van Furry.

Ja, dat klopt Beau. Zo'n klein vogeltje naast zo'n grote hond.

Groetjes

Caro

*Yvon

Hoi hoi

Nou je hebt ze er weer heel goed op de foto gekregen hoor.
En die laatste foto van Wildy en Furry is idd heel erg leuk zo.  ;D
Gelukkig dat het met E.T. toch nog zo goed gaat.
Dat zal nu toch wel zo blijven ?
Wat een verschil he tussen Beau en E.T.   ;D ;D
1 lik van Beau en E.T. is weg.
Maar zo te zien is Beau een hele lieve bouvier.(toch?)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*