26 juli 2025, 02:01:15

Caro's birdies

Gestart door caro, 1 april 2006, 14:41:17

« vorige - volgende »

carco

Ondanks het verdriet wens ik je toch een fijn weekend, Kan je je zinnen even verzetten in ieder geval.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

hoikes caro

jeetje wat jammer nou dat je kleintje het niet heeft gehaald  :-\ heel veel sterkte met je verlies  ;)
en ik hoop ondanks dit verdriet dat je toch een klein beetje kunt genieten van je weekendje  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Ach gut, je was er al zo bang voor.  :'(

Balen joh!!

Probeer het een beetje van je af te zetten het weekend. Wat bazel ik nu, tegen de tijd dat je dit leest ben je alweer terug.  ::)

Maar ja, je weet wat ik bedoel.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

caro

Hoi Marilyn,

Het is zeker jammer dat het witte donsje het niet heeft gered :'(. Ik heb echt voor hem gevochten, dus daar hoef ik niet over in te zitten. Ik had hem naar binnen gehaald als hij het had gered. Ondanks deze klap hebben we een schitterend weekend gehad in Duitsland. We hebben heerlijk weer gehad en heel veel plezier.

Als ik het witmasker valkje van Grisha niet kan verkopen blijft hij gewoon hier. Het is een mooi valkje, ik snap eigenlijk niet waarom ik hem niet verkocht kan krijgen.

------------------------------------------------------------------------

Hoi Carco,

Het witmaskertje hou ik gewoon zelf als ik er geen baasje voor kan vinden.
Het bonte valkje is toch een cinnamon, vanmorgen heb ik speciaal even in zijn oogjes gekeken. In de zon kon ik in zijn oogjes een rode gloed zien. Dus een bonte cinnamon, waarschijnlijk een 2e Pride.

Hoi Lin,

We hebben een fijn weekend gehad. Ik denk inderdaad dat als hij nog geleefd had ik alleen maar ongerust was geweest in Duitsland.

-----------------------------------------------------------------------

Hoi Petra,

Bedankt hoor. We hebben toch lekker kunnen genieten in Duitsland.

Hoi Irene,

Het is zeker  :'( :'( :'(. Ik vind het erg jammer dat hij het niet heeft mogen redden. Ik heb er zo voor gevochten.

Hoi Caroline,

Het was een klap hoor. Maar we hebben het heel erg leuk gehad.

Gebazel ??? ??? ???.

Ik begrijp wat je bedoelt hoor ;) ;) ;)

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichten. Lief hoor :-*

Ik ga nu even een paar foto's plaatsen.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

caro

We hebben een heerlijk weekend gehad in Duitsland. We zijn naar de wijnfeesten geweest. Leuk hoor en lekkere wijn. We hebben het echt verschrikkelijk naar onze zin gehad. We hebben in lange tijd niet zo gelachen en genoten. Het was alleen erg vreemd zonder kids.

Het bonte valkje is een bonte cinnamon. Vanmorgen in de zon kon ik een rode gloed in de oogjes zien. Ik denk dat het een 2e Pride is. Ik hoop dat hij net zo mooi mag worden als Pride, dus een man. Maar misschien komen er nog parels en dan is het een pop. Maar ik denk niet dat er nog parels komen.

Het oudste valkje wil maar niet groeien, ik ben ook bang dat hij het niet zal redden.

Het 2e valkje is dus een bonte cinnamon. Of ziet er iemand parels ???

Het 3e valkje is een wildkleurtje.

Alle 3

Ik zal straks nog filmpje plaatsen van Pride. Hij heeft het fluiten ontdekt.

Groetjes

Caro

ManjaV

Hey Caro,

Goed om te horen dat je een gezellige tijd had in Duitsland. Waar ben je precies geweest? Lijkt me gezellig, zo een wijnfeest :D

Wat lief die kleintjes  :-* :-* :-* :-* ik hoop toch zo dat het oudste kleintje het gaat redden, eet hij wel gewoon? Zit hij nog bij zijn ouders of voer je hem ook bij?

Dus een bonte cinnamon. Wat leuk! :D :D :D Dat gele kuifje is heel lief om te zien  :-* Het wildkleurtje is ook een snoepie!

Kortom, leuk weer je berichtje gelezen te hebben.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

caro

Hoi Manja,

Wij zijn in Leutesdorf geweest. Het was voor ons ook de eerste keer. Het was erg leuk, daar weten ze wel wat feesten is. Het is allemaal een stuk gemoedelijker als hier.

Ik heb vanmorgen alle 3 de valkjes bijgevoerd. Maar de oudste is erg klein en mager, de andere 2 groeien wel goed. Gelukkig.

Het wildkleurtje is een valkje met pit, die bijt nu al in mijn vingers. Dus dat wordt wat als hij wat ouder is. Het bontje is een scheet, hij heeft een lief karakter. Weet jij het geslacht al van Yariki, ik ben erg benieuwd.

Leuk dat je weer in mijn  dagboekje was. ;)

Groetjes

Caro

carco

Hoi

Inderdaad toch een bonte cinnamon, maar de gloed in de ogen zegt helemaal niets hoor, daar hebben we ons allemaal al zo vaak in vergist, dat kan net zo goed wildkleur zijn. Maar nu de pennetjes doorbreken lijkt het inderdaad toch cinnamon te zijn.
Sneu van de oudste dat ie niet groeit, ik vind hem er een beetje uitgedroogd uitzien. Heb je al eens druivesuiker geprobeerd om hem/ haar wat op te peppen??
De andere zien er goed uit hoor.
Gelukkig heb je van je weekend kunnen genieten.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Hoi hoi

Na een gezellig weekend ook weer lekker thuis bij de kids.  ;D
En nou heb je dus 3 verschillende valkjes.
Hopelijk gaat de oudste het wel redden ja.
Ik zie bij de bonte nog geen parels.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caro,

Hoe gaat het met het oudste kleintje? Ik hoop goed?

Nee, ik weet nog steeds het geslacht van Yariki niet...geduld is een schone zaak ;D maar vandaag hoop ik het toch te weten, ik wacht hier in spanning af ;)

Is het valkje in je handtekening Pride?

Groetjes,
Manja

caro

Hoi Manja,

Het oudste donsje leeft nog steeds. Ik voer ze alle drie bij. Dat is ook nog leuk om te doen.

Ik ben zo benieuwd wat Yariki is. Ik vind het net zo spannend als jij.

De valk in de handtekening is inderdaad Pride. Wat een plaatje he. Hij heet niet voor niets Pride. Ik ben er ook zeer trots op. Mijn eerste jong en dan nog zo'n plaatje. Hij is echt schitterend.

Groetjes

Caro

ManjaV

Hey Caro,

Pride is echt een schoonheid om te zien. Wat een mooi valkje is dat.
Hoe oud is hij? Ik kan me voorstellen dat je er helemaal trots op bent :D

Wat fijn dat het oudste donsje nog steeds leeft. Ik hoop ook echt dat hij het gaat redden :D
Het is ook heel lief om ze te voeren, lijkt mij.

Leuk dat je meeleeft! Lin houdt ons wel in spanning ;D

Hoe is het trouwens met die vervelende  :censuurbeestjes? Is het je gelukt, ze weg te krijgen?

Groetjes,
Manja

caro

Hoi Manja,

Pride is van 29 mei 2006. Dus  hij is nog jong, hij heeft nu het fluiten ontdekt, dat is wel leuk. Ik heb er een filmpje van, die zal ik nog wel plaatsen.

Ja het is zeker leuk om te doen. Ik hoop ook dat hij het red maar hij is erg klein en mager. Maar ik doe mijn best, meer kan ik ook niet doen.

Ik leef zeker met je mee. :)

Die  :censuur beestjes zijn nog niet helemaal weg, maar ik zie ze steeds minder. Ik hoop dit ook nooit meer mee te maken hoor.

Groetjes

Caro