30 juli 2025, 00:48:10

Caro's birdies

Gestart door caro, 1 april 2006, 14:41:17

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi Caro,

Ik kom even speciaal langs om je te zeggen dat ik de laatste foto in je hadtekening supermooi vind! Hoe heb jij dat? Heb je stenen in de voliere? Het lijkt net of ze bij een vijver zitten. :)

caro

11 juli 2006, 13:08:58 #511 Last Edit: 11 juli 2006, 13:22:36 by caro
Hoi Marilyn en Jolanda,

Ja dat vind ik erg jammer dat ik ze niet verder kan volgen. En  de vakantie is ook belangrijk. Ik ben zeker aan vakantie toe, ik heb een moeilijk jaar achter de rug. Dus we gaan zeker genieten.

------------------------------------------------------------------------

Hoi Valerie,

Bedankt voor je compliment. Ik ben ook super trots op die foto, hij staat ook op het bureaublad.

Die stenen hebben we er in gelegd voor de wilgentakken. Kunnen we de takken er tussen zetten.

Een vijver in de voliere lijkt me ook wel leuk ;).

------------------------------------------------------------------------

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

caro

Nu even de foto´s van vandaag.

Het gele en witte donsje worden mooie valkjes. Cinnamon en een witmasker cinnamon gepareld.

Het donsje van Simba en Nala groeit goed, ik hoop van harte dat die het mag redden.

De donsjes van Grisha doen het ook goed.

Pride en zijn zusje, die gaat vrijdag weg :'(. Jammer hoor wat dat is ook een prachtige vogel. Zelfs Mike ::) vindt het zonde dat ze verkocht is, nou dat wil wel wat zeggen.

Het kakariki jong groeit ook goed. Het zal niet lang meer duren voordat deze uitvliegt.

Verder geen nieuws.

Groetjes

Caro

*Yvon

Geen nieuws is goed nieuws,toch?  :)
Ik vind die witmasker cinnamon geparelde wel een snoepie hoor.
Is ook een mutatie die bij mij erg in de smaak valt.
En dan die kakariki.......... zijn ook hele leuke vogels.
Wij hebben ook een koppeltje gehad,maar vonden ze erg druk voor hier in de voliere.Helaassssss  :(
Ik heb net ontdekt dat Tino en Cina wel een 3de ronde willen doen.Er ligt weer een eitje  :(
De jongen zijn nog niet eens uitgevlogen,zitten ze met z'n 5en in het blok  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

caro

Hoi Yvon,

Geen nieuws is goed nieuws daar heb je gelijk in, maar ik probeer iedere dag toch iets te vertellen in mijn dagboekje. Dat lukt niet, maar goed ik heb er nog altijd plezier in al is het alleen maar nieuwe foto's plaatsen. In het begin had ik genoeg te vertellen maar dit was meestal slecht nieuws.

Ik heb niet te klagen met de nestjes. Het zijn allemaal mooie vogels. Ik denk ook dat de witmasker cinnamon geparelde zelf hou. Ik vind het een mooie vogel.

Die kakariki's zijn hele leuke vogels, inderdaad heel bewegelijk. Ik heb ze een tijdje in de schuur gehad, maar ik ben nu blij dat ze weer in de voliere zitten. Ik vond het erg saai zonder de kakariki's, ik vind het schitterende vogels. Ik ben ook erg blij met mijn eerste jong.

Groetjes

Caro

Lin

Hey,

nou ben ik terug en ga jij weer! Geniet maar van je vakantie was je inderdaad wel aan toe. Wie verzorgt nou de dieren? of heb ik daar overheen gelezen. ik zag ok dat je al valkjes heb verkocht. Den haag is wel met de auto te doen dus je kan altijd even op bezoek. en ik ook heb een zwak voor witmasker cinnamon gepareld. Daarom wilde ik die nog graag eens zelf kweken. ik hoop volgend jaar!

en jeetje dat kakariki jong. die is echt gegroeid in de tijd dat ik weg was. Mooi eigenlijk met al die kleurtjes. kan ej al zien wat het geslacht is of werkt dat niet zo net zoals bij edelpapegaaien dan kan je het meteen zien wat voor geslacht het is. Bedanktnog voor je mooie foto van Luna in mijn dagboek.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

12 juli 2006, 17:20:20 #516 Last Edit: 12 juli 2006, 17:23:25 by caro
Hoi Lin,

We gaan dinsdagavond voor 3 weken naar Zuid-Frankrijk. We zijn er echt aan toe, ik kan wel wat rust gebruiken. Lekker genieten met Mike en de kids.

Mijn overbuurvrouw doet de vogels (daar heb ik speciaal een voederplateau voor aangeschaft want ze durft de  voliere niet in). Mijn schoonvader komt 2 keer in de week even kijken of alles goed gaat. Sammy, Luna en Stitch gaan logeren bij mijn schoonouders en Beau (de hond) gaat naar het dierenpension.

Leuk is die he mijn kakariki. Het zal een mannetje zijn want hij heeft een grote snavel en een grove kop.

Hier de foto's van vandaag.

Het donsje van Simba en Nala groeit goed en wordt ook heel goed gevoerd.

Ik kom straks terug. Even een noodgevalletje oplossen.

caro

He he ik ben er weer. Ik moest even mijn overbuurvrouw helpen.

De foto's van vandaag.

Het gele en witte donsje worden mooi.

Deze is te reserveren.

Deze hou ik zelf, als het een popje is zou het een leuk koppeltje kunnen vormen met Pride.

De donsjes van Grisha gaan ook goed. Ik vind het echt jammer dat ik de ontwikkeling van deze moet missen.

Deze zijn alle 5 nog te reserveren.

Pride

zijn zusje

caro

mijn kakariki jong

Ik vind het zelf een schitterende foto geworden

En tot slot een filmpje van Luna. Luna vindt de camera wel heel erg interessant.

http://www.youtube.com/watch?v=kFFaC25Zu84

Ik ga nu lekker taart eten want wij zijn vandaag 15 jaar getrouwd. 

Ik hoop tot morgen.

Groetjes

Caro

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

lLeuke jongen heb je daar. :o
jammer dat je de laatste 5 niet kunt volgen, maar op vakantie gaan is toch ook wel leuk.
Kan degene die je valkjes verzorgd geen foto's van ze nemen als je weg bent ?

Ik ga nu lekker taart eten want wij zijn vandaag 15 jaar getrouwd. 

Pas maar op, straks kun je niet meer in je bikini  :P ;D

Nee hoor, ;D ;D geniet er maar lekker van.
Van harte gefeliciteerd, tegenwoordig al een hele prestatie.

Groetjes Marlies ;)

*Yvon

13 juli 2006, 08:08:33 #520 Last Edit: 13 juli 2006, 09:25:51 by Yvon en Rene

Gefeliciteerd met jullie 15 jarig huwelijk !!

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Geweldige jonkies hoor, veel pareltjes.  :D

Gefeliciteerd met je 15 jarige huwelijk.

Pride en zijn zusje zijn werkelijk prachtig geworden. En de oudste van "Grisha" is zeker een "Grisha" hoor en volgend mijn nr. 3 en 4 ook.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

dat doe je beter dan mij. toe maar drie weken! Mooi dat alle dieren goed verzorgd worden. Je moet altijd maar kijken of het elke keer gaat lukken. Ik heb een trouwe oppas-mijn vader! wat een koppie die kakariki. Kan je die nou makkelijk tam maken of juist niet? ik moet toch maar eens een boek erover aanschaffen.

Nog gefeliciteerd met je huwelijk! was de taart lekker? je fotos zijn echt mooi scherp weer. Het begint helemaal te kriebelen bij die witmaskers. en luna op het filmpje ziet er lekker actief uit. is ze nog steeds favoriet bij de kinderen? en hoe gaat het eten?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Esther*

Hoi
Gefeliciteerd!
Je kakariki jong vind ik erg mooi. Met drie verschillende kleuren in zijn 'kuif'.
gr Esther