veiling : handtekening voor in het forum, 4e ronde

Gestart door Karin, 12 november 2006, 21:36:28

« vorige - volgende »

Karin

We staan weer in het rood  , dus weer hoog tijd voor een nieuwe veiling voor een handtekening voor op het forum. Wat is de bedoeling : iedereen mag bieden, voor de hoogste bieder maak ik een paar handtekeningen voor in het forum. De veiling loopt tot eind deze maand. Als de handtekeningen klaar zijn en het geld is overgemaakt naar valkparkiet.com dan krijg je de handtekeningen toe gestuurd. Je mag een voorkeur geven voor kleur en tekst en je mag een paar mooie foto's van je valkjes sturen ( scherp en met het hele valkje erop ). Ik heb wel een max. van 3 valkjes, want het tuben ( uitknippen van de valkjes ) is het meeste werk 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Ja hoor, ik wel ;D

Met hoeveel zal ik beginnen ???


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Citaat van: Mariska op 13 november 2006, 21:20:24
Ja hoor, ik wel ;D

Met hoeveel zal ik beginnen ???


Met hoeveel je er voor over hebt 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes

Hoi,

Ik had nog niet gezien dat je weer gestart bent, ik doe weer mee!

Ik begin met een bod van 12,50 euro! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

irma



Gloria en Lujo

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Jullie hebben nog ruim een week om te bieden ! De 30e sluit de bieding  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Morgen ( de 30e ) sluit ik de veiling. Wie biedt er hoger dan 21 euro ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

De veiling is gesloten ! ( nou ja, 2 dagen geleden al, maar toen was het 10 voor 12 toen ik keek en ik dacht : ik wacht nog 10 minuutjes en dan sluit ik hem. Ben ik dus glad vergeten  ;D ;D ;D ). En Mariska heeft het hoogste geboden ! Mariska, maak jij de 21 euro over naar valkparkiet.com en stuur me privé ( zal je zo ff mijn emailadres IM-en ) wat foto's ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Ik ben benieuwd hoe de handtekening eruit gaat zien!  :)

Gefeliciteerd, Maris!



Mariska

Ik ben ook heel benieuwd Valerie ;D

En Agnes bedankt ;)

Beetje late reactie, maar dat komt doordat ik ziek ben.

De foto's zijn inmiddels naar Karin gestuurd en ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)