Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Marian

Nou, ik vind het toch wel een beetje jong om kippetje te zitten hoor, ze is nog maar 4 maanden oud! Ik vraag me af wat dat gaat zijn in haar puberteit  :o

Hoi Patrick

Ik heb inderdaad gestudeerd in Leuven, maar nu woon ik samen met m'n vriend in Roeselare.
Wat fijn dat je ondertussen al 5 vogeltjes hebt! Maar hier zal het zeker bij 2 blijven.

Hoi Anja

Het gaat super tussen deze 2 meisjes! Toen we deze avond thuiskwamen was het al duister, en ze zaten beiden samen in de kakbak  :-*
De notenrijst hebben ze inderdaad al een aantal keren gekregen, en Flupke vindt het nog altijd overheerlijk! Lenie ietsje minder, ze speelt er eerder mee. En ze vindt het ook ontzettend fijn om er met haar pootjes in te stappen  ;D

Dankjewel voor je verjaardagswensen  :-*

Hoi Kim

Dankjewel voor je wensen  :-*

Hoi iedereen

Alles goed hier!
Ik heb een aantal foto's genomen van toen ze samen in de kakbak lekkers aan het eten waren. Hopelijk heb ik binnenkort wat tijd om ze te plaatsen, nu staan ze nog op het toestel.

Groetjes
Romy

Marian

;D ;D ;D in de KAKBAK! :o :o :o

Hé, ik zie nu pas met naar beneden scrollen, dat je jarig bent geweest( :-[)

Alsnog,

Ik hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt gehad :-*

Liefs, Marian

Anja

Hoi Romy,

Wat lief samen in de kakbak. En wat fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.

Geef ze allebei maar een extra kroeltje.

Liefs,

Anja

Kimm

hoi romy,

alles goed met je lieverdjes?
en met jou ook?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hey Romy,

Hoe is het met de valkjes? Doen ze het goed?

Liefs,

Anja

Marian

Hey Romy!

Hoe gaat 't hier?  :D
En met je valkjes? Nog errug druk zeker...

Liefs, Marian

Romy

Hoi iedereen

Ik vind het erg lief dat jullie op me denken  :-*