# Tips zijn welkom, er liggen 4 eitjes!!!!! #

Gestart door Caroline, 11 november 2006, 09:49:02

« vorige - volgende »

Joyce28


carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Heeft Coco een eitje in haar buik??


Het gaat erg goed met het liefdeskoppel Pablo & Coco. Ik heb nadat ik ze vorige week donderdag 3 x heb zien wipwappen, ze dit niet meer zien doen. Pablo is heel veel in het broedblok, ik hoor hem dan eerst rommelen, knabbelen en tikken, als ik dan kijk als hij stil is, ligt hij heel lief te broeden ...... op zaagsel. En owee, als hij mij ziet, dan vliegt ie me aan en blaast naar me.





Gisterenmorgen kwam ik beneden en het viel me meteen op dat Coco onderaan haar buikje, net boven haar cloaca een bolling heeft. Een eitje misschien?? Ik weet het niet. Ook sluiten haar vleugels op haar rug niet helemaal, en onderaan haar rug lijkt ook een verdikking te zitten. Ik heb het even vergeleken met de andere dames omdat ik bang was spoken te zien maar die hebben het niet.
Ook is Coco heel erg onrustig en in tegenstelling tot Pablo juist heel erg aanhankelijk, zodra ze mij ziet, gaat ze de hele kooi door lopen en klimmen, meer zoals een tijger op en neer loopt en zodra ze Ed ziet, haar grote vriend, roept ze heel hard naar hem. Ze voelt dus zelf ook duidelijk iets in haar lichaampje wat haar onrustig maakt.



Omdat zodra ze me voor de kooi ziet staan, ze helemaal naar me toe wil, foto's maken bijna onmogelijk wordt heb ik een filmpje gemaakt.

Hierop zie je bolling onderaan haar buik en op het eind ook de bult op haar rug.

Of zie ik toch spoken??

KLIK op het fotootje om de film te zien.



En dan nog een laatste vraag:

Stel morgen komt er een ei, wanneer had die dan bevrucht moeten zijn??

Ik lees namelijk zoveel verschillende verhalen, de ene zegt 2 weken na de betreding komen de eitjes, weer een ander heeft het over een week en ik heb ook al gelezen dat er vlak voor het eitje komt dit bevrucht moet worden. Ze treden hier namelijk helemaal niet meer. Is dit goed of fout??

Dit was dit was voorlopig mijn laatste nieuws.

Groetjes!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hey Caroline,

aan de beschrijving te horen heeft Coco een eitje. Wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden weet ik niet, maar 2 weken van tevoren is wel erg lang. Helemaal als je je bedenkt dat ze om de dag een (bevrucht) eitje leggen. :)
Ik zal nog even zoeken, ik heb volgens mij ergens gelezen dat ze het zaad van het mannetje nog een tijdje kunnen 'bewaren'.
*edit* hier heb ik dat gelezen.

In dit topic staan foto's van een pop met een ei in de buik. :)

Caroline



Nog geen ei ......


In de hele situatie is eigenlijk weinig veranderd. Ze zijn veel (samen) in het blok, Pablo is erg agressief, Coco erg aanhankelijk en wil het liefst bij mij zijn wat niet gaat natuurlijk. Daarom probeer ik zoveel mogelijk niet voor de kooi te komen.

Coco is vandaag grotendeels van de dag in het blok geweest of ze zit zo als op de foto, in het gat van het broedblok te slapen.




Verder is ze nog goed actief, eet, drinkt en poept nog, heeft nog steeds een bolling onder haar buikje, een verdikking op haar rug net boven haar staart en ze houdt haar vleugels een beetje uit elkaar en haar staart een beetje naar beneden geknikt maar nog niet zo zwaar als ik soms op foto's zie.

Kortom, ik moet geduld hebben ........



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Een ei!!!!!!!


Zoals ik gisteren al schreef, Pablo was erg agressief de afgelopen dagen, Coco heel erg aanhankelijk, toen ik gisteren dan ook ging neuzen op de kweekpagina en er over las dat vlak voor er een eitje kwam, de popjes erg stil waren en er bij zaten of ze een beetje ziek waren, verwachtte ik voorlopig nog niks, Coco hobbelde de hele kooi nog rond. En al helemaal niet toen ik gisterenavond om half 10 stond af te wassen en ze een megawip maakte van zeker 6 minuten dacht ik, het zal allemaal wel loos alarm zijn geweest, de bolling en de onrust.

Vanmorgen ben ik met Jasper naar de Early Bird, zijn speciale klasje, geweest en toen ik om half 1 thuis kwam, was er weinig verandering, Coco wilde de kooi uit en met me kroelen, Pablo was boos en zat veel in het blok te rommelen.

Van 2 tot 6 zijn we Sinterklaasinkopen wezen doen en meteen doorgereden naar Ed zijn zus om daar Sinterklaasavond te vieren met haar kleindochtertje van 2 en die 3 kids van ons, een voorproefje, de echte avond vieren we hier met zijn vijfjes. Om 6 uur ben ik nog eventjes alleen naar binnen geweest om luiers te pakken en heb nog eventjes gekeken bij Coco, die voor mij uit het blok kwam om te kroelen, er lag nog niks en ze was nog vrolijk en druk ........

...... om kwart over 8 kwamen we thuis en ik miste gelijk Coco, dus ik heel voorzichtig kijken in het blok of alles goed met haar ging, ik had zoveel enge dingen gelezen over legnood, en ze vloog me bijna door het plexieplaatje aan ......


Ze heeft een eitje gelegd en ze broed er al op!!!!!

Ik ben helemaal blij!!

PS. ik heb verschillende mensen een SMSje beloofd, maar heb vanmiddag mijn GSM naar de Orangewinkel moeten brengen, de camera was kapot en wordt nu gerepareerd.
Dus geen SMSje.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Big-Nigge

Profjat :D met je ei  ;D

een dikke snaveltjes ( kus) van Rocky en luckyen groetjes van mij amy
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Caroline




Voor een update over Pablo, Coco en hun eitje, KLIK op het fotootje hieronder.

Groetjes!!





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

:D
Nog een paar dagen en dan kun je ze schouwen!

Caroline



Hoi hoi!!

Ik heb het verzoek gekregen om hier niet meer te updaten.

Iedereen bedankt voor jullie reacties.

Nieuwe updates kunnen gevolgd worden in mijn eigen dagboekje:

## Binky's friends 2 ##  KLIK HIER

Groetjes van Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.