29 maart 2024, 15:34:28

Sammy

Gestart door Lique, 24 september 2002, 16:15:31

« vorige - volgende »

Lique

24 september 2002, 16:15:31 Last Edit: 24 september 2002, 16:16:06 by Angelique
[shadow=beige,left,300] Hallo allemaal,

Ik ben Sammy ;D, een schat van een valkje. Sinds gisteren, 23 september, ben ik het nieuwe vriendinnetje van P.D., K.C. Loky, Kyra, Baloo en Phoebe ;D. Ik was daarvoor bij Cisca. Een schat van een vrouwtje ;). Nu ben ik bij mijn nieuwe vrouwtje, Angelique. Die mag ik wel. ze vind het fijn om me op haar schouder te houden en lekker te knuffelen :). Ik ben een beetje dik en zwaar :-/, dat is een van de redenen dat ik niet zo goed kan vliegen, maar dat komt misschien wel goed :P. Ik hoop dat ik het naar mijn zin zal hebben, maar dar maak ik me niet druk over, dat loopt wel goed denk ik :-*.

Staartveertje van Sammy ;)
[/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300] Hallo allemaal,

Het gaat redelijk goed met me, ik begin al wat af te slanken, dat wouden mijn baasje en vrouwtje zo. Maar ik ben ook wel erg dik. Het is beter zo.
Een tijdje geleden kwam vrouwtje er achter dat ik blind wordt. Ik heb over allebei mijn oogjes een blauw-grijze waas zitten, daarom kan ik niet zo goed de controle over het vliegen krijgen en bots ik overal tegen op. Vrouwtje en baasje letten goed op, of het verder gaat, of hier bij blijft.

Staartveertje van Sammy ;)
[/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300] Hallo allemaal,

Baasje en vrouwtje hebben veel moeite gedaan om het verhaal over mij te plaatsen. Dit is te vinden op: http://www.valkparkiet.com/nl/files/sammy.htm

Veel leesplezier!

 Staartveertje van Sammy ;)
  
[/shadow]  

cisca

Hoi Peter en Lique.
Wat geeft het toch een heerlijk gevoel als je leest dat het valkje het zo goed heeft ,en zeker als het een valkje betrefd wat bij jezelf vandaan komt.
Het is een heel leuk verhaal en ik ben blij dat Sammy het zo goed heeft bij jullie.
Ook keesie en Tico doen het perfect bij Jody.
En Peter heeft zijn grote liefde gevonden die heeft heftig verkering met koosie dat is dus een pop blijkt nu ze oefenen heel wat af maar het zijn nog kindertjes dus ff wachten maar ,het is wel een super mooi koppeltje die twee peter heeft zijn parels nog is alleen veel donkerder geworden.
Groetjes van Cisca en de valkjes.

Speedy

Wat een schitterend en zeer aangrijpbaar verhaal zeg :'(
Maar wat een goed gevoel moet dat geven voor Cisca en uiteraard ook voor Sammy, dat ze zich nu zo goed op haar gemak voelt bij Angelique.
Geweldig gewoon, wat zijn jullie schatten van mensen, mag wel gezegd worden.

Groetjes,
Trudie