19 april 2024, 20:26:14

ff voorstellen

Gestart door irma, 1 november 2006, 16:22:31

« vorige - volgende »

irma

1 november 2006, 16:22:31 Last Edit: 2 november 2006, 23:01:20 by irma
Hoi allemaal,

Gisteravond heb ik mij ingelogd en zal mij eerst ff voorstellen
Ik ben een vrouw van 37 jaar getrouwd met Andy en heb twee kinderen Romano en Soraya.
Een jaar geleden waren wij op zoek naar een valkparkiet en kwamen wij op deze site terecht.
November 2005 hebben wij via jullie site bij Birgit van valkparkietplaza een bonte cinnamon opaline witmasker man gekocht.(genaamd Zazou)
Echt een lieverd ,maar was heel aanhankelijk omdat als hij maar 1 dag in zijn kooi moest blijven dan plukte hij zijn vleugels tot bloedens toe.
Tot hij vervolgens ook niet meer normaal kon vliegen en overal tegen aan vloog,omdat hij aan de ene kant maar 2
vleugelpennen had en aan de andere kant meer.
We moesten hem dan elke dag meenemen naar een klein kamertje om hem daar eruit te halen.
Een andere valkparkiet erbij zou dat helpen dacht ik maar mijn man had liever niet nog een valkparkiet binnen aangezien hij bronchitis heeft.
Mijn droom was dan ook een volière buiten en die kwam er in het voorjaar 2006, die mijn man overigens zelf heb gebouwd.
Ik ben op zoek gegaan via jullie site en wilde graag een albino pop erbij die heb ik gehaald bij Nanda (Australische parkieten)
In juni mochten wij de albino(genaamd Whitney) ophalen.
Onderhand had ik ook bij Marlies twee valkparkieten gereserveerd een cinnamon geparelde geelwang pop en een geparelde split voor geelwang man.
Aangezien die andere niet tam zijn moest zazou het tamme mannetje wel wennen maar tot nu toe plukt hij niet meer sinds hij met de andere 3 in de volière zit.
Zazou ziet mij nog steeds als surrogaat ouder en komt ook als hij mij ziet gelijk naar het gaas om gekroeld te worden.
Nou een heel verhaal en ik zal ook nog wel heel wat te vragen hebben dus zullen jullie mij nog genoeg tegen komen op de forum.

Groetjes Irma.
PS ik zal ook wat foto's de volgende keer meesturen.

alle vier op een stokje

Voliere

Binnenhok

Spelen met een touwtje




Gloria en Lujo

Irene

hoi Irma,
welkom op het forum. Gezellig dat je jezelf even hebt voorgesteld.
Het is dus gelijk toegeslagen; het valkenvirus! ;D
Leuk hoor, een eigen voliere. Heb ik helaas niet en als het aan vriendlief ligt komt het er ook niet ;), maar dat geeft niet want binnen is ook net zo gezellig.
Ben wel nieuwsgierig naar de foto's, dus laat maar zien!
Als je wat wil weten of vragen, doe dat gerust hoor. We zijn hier immers op het forum om elkaar te helpen, nietwaar?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Marianne

Hoi Irma,

Van harte welkom op het forum en veel plezier toegewenst.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny


Hallo Adriana
Hartelijk Welkom op ons valkparkietenforum.
Ik hoop dat je hier veel gezellige, en leerzame uurtjes door zult gaan brengen.
Groetjes Riny :D[/size]