18 juli 2025, 13:14:21

Nina, Kiko, Ricky, Wuppie en Sparky

Gestart door ziralioness, 11 augustus 2003, 23:09:51

« vorige - volgende »

annemiek_botter

Jammer dat Nina en Kiko nog niet echt dikke vriendjes zijn. :(
Ik hoop echt dat het wel goed komt tussen die twee.

Ben je er al wat meer achter of het mannetjes of vrouwtjes zijn?

Groetjes Annemiek

ziralioness

Hoi!

Tja, het ''vriendjes worden'' verloopt wat moeizaam, maar ik zie elke dag verbetering! Nina leert ook een boel van Kiko, die veel handiger is dan zij.

Of het mannetjes of vrouwtjes zijn is lastig te zeggen, maar Nina lijkt veel machogedrag te vertonen, Kiko doet dit niet... Misschien is Nina dan toch een man...?

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Stijn dc

hello

hopelijk heb je toch een koppeltje, kan je mms ooit ook nog is verhalen vertellen van hoe goed je valkjes wel hun jonkies grootbrengen!

suc6 ermee
SDC:D

ziralioness

We hopen het, stiekem hoop ik het echt heel erg...  ;D
Maar als het 2 dames of 2 heren zijn ben ik ook gelukkig, ik hou gewoon zielsveel van ze!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!

Stijn dc

hello

groot gelijk heb je!
hopelijk is het geen koppel, kan je later nog is uitbreiden:D

sDC:D

ziralioness

26 augustus 2003, 02:18:52 #35 Last Edit: 26 augustus 2003, 02:29:10 by ziralioness
Okay, dit was leip... de twee waren aan het ruzieen omdat ze allebei het allerhoogste in de vogelboom wilden zitten, viel Kiko er ineens uit!  :o PLOF, op mijn bureau... gelukkig mankeert haar niks, maar we schrokken allemaal wel... ;)

En toen ze de kooi in moesten dacht Nina slim te zijn door steeds weg te vliegen en óp de kooi te landen... mooi niet dus! Hand over haar heen, toen gaf ze op. ;) Braaf beesje is het wel, maar ondeugend dat ze kan wezen!

Marianne

Hoi Diane,

Je hebt je handen vol aan je twee valkjes zo te lezen.
Maar dat is wel gezellig toch!?!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ziralioness

Ik zou het niet anders willen!  ;D Ze maken me zo gelukkig, ze mogen van mij zoveel tijd vragen als ze willen, ik zit toch ieder vrij moment bij hen... ;)

ziralioness

Wij nemen het er weer van vandaag!

Stijn dc

hello

wat een mooie foto's
ik denk dat het kiko is, de meest linkse, dat is toch een witmasker, niet?
of zie ik het nu verkeerd?

ziralioness

Yep Kiko is de linkse en inderdaad een witmaskertje. Ik ben apetrots op mijn tweetal!

Stijn dc

hello

ja dat kan ik geloven, zon prachtige valkjes!
waar heb je kiko trouwens vandaan?

sDC:D

ziralioness

Ik heb Kiko gekregen, een kadootje, van Annemiek! Geweldig he? Ik ben haar zo ontzettend dankbaar! :)

Kiko was eigenlijk al verkocht, samen met een broertje/zusje, maar de eigenaresse kwam niet om ze op te halen...! Annemiek belde haar, maar dan gooide ze de hoorn erop! Het broertje/zusje vond al snel een ander thuis, maar Kiko bleef over... Annemiek wilde haar eigenlijk niet houden, maar het viel haar ook zwaar afstand van haar te doen. Toen bood ze haar aan mij aan, omdat ik haar orgineel ook had willen hebben. (Maar toen leek Kiko dus verkocht en had ik inmiddels Nina gekocht) Na toch eventjes nadenken (ik wilde altijd maar één valkje) leek het me toch beter voor Nina om niet alleen te hoeven zijn, dus nam ik Kiko erbij. :)
Zodoende ben ik aan haar gekomen, en ik ben erg gek op mijn twee lieverds... ze kunnen nog niet altijd even goed overweg, maar het gaat alsmaar beter! :)

Stijn dc

hello

wat een geluk toch dat je nu kiko toch hebt!
en wat voor een mensen er toch bestaan, drie valkjes bestellen en ze dan niet meer willen,ongehoord!!

ziralioness

Nee nee twee valkjes had die mevrouw besteld, Kiko en nog een nestgenootje... (Ik weet het geslacht niet vandaar broertje/zusje) maar ik ben het helemaal met je eens! Ongehoord!!! Maar des te beter dat ze zich bedacht vóór ze ze had, anders had ze hen misschien wel gedumpt!  :o Nu hebben beide jonkies gelukkig alsnog een liefhebbend thuis.