12 mei 2025, 02:10:35

Wanneer wordt mijn kopje geel?

Gestart door casper, 8 augustus 2003, 00:31:16

« vorige - volgende »

casper

Hoi,

Vanaf het moment dat ik 4 1/2 maand geleden in Hoogerheide uit het ei kroop voel ik mij een man, en gedraag ik mij daarnaar:

- ik zet m'n snavel in alles wat los en vast zit
- ik ben dol op glimmende dingen, horloges, kettinkjes, noem maar op
- ik kan heel hard fluiten, vooral als ik baasje uit het oog ben verloren
- ik doe af en toe al een tweetonig fluitje van baasje na
- ik loop en zit soms met de vleugels ietsje van het lichaam af

en natuurlijk kon ik al op vroege leeftijd met geld omgaan:

Maar er is een probleem, mijn kopje lijkt veel meer op dat van Einstein dan dat van een echte man als K.C :(

Ik wordt nu toch wel een beetje ongeduldig, het is toch langzaam wel tijd dat mijn kopje verkleurt, of ben ik dan soms toch geboren in het verkeerde lichaam? :-/ ::)

Ik hoop dat de experts op dit forum mij in deze wat wijzer kunnen maken.

Jullie ongeduldige,

C a s p e r

Kolkkie

8 augustus 2003, 00:48:36 #1 Last Edit: 8 augustus 2003, 00:48:57 by kolkkie
Hoi Casper,

Ik denk dat je moet wachten totdat je door je jeugdrui bent. Die begint na ongeveer 6 maanden. Tuurlijk zal er wat speling in kunnen zitten. Dus nog ong 1,5 maand wachten, en dan kan je lekker gaan genieten van je gele kopje.

Je staat trouwens weer mooi op de foto hoor.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

P.D.

Hoi Casper.

Hier P.D. de lutino pop van Lique en Peter.
Toen ik mijn mannetje vond, had hij al een geel koppie, dus was al wat ouder.
Maar Loky, dat is een goede vriendin van me, heeft het in de tijd met mijn mannetje gedaan ( waar ik niet zo blij mee was),
en daar zijn 2 leuke jongen uit gekomen, Phoebe en Baloo.

Dat is een foto van Phoebe, toen hij in de jeugdrui was. Hij was ongeveer 6 maanden oud.
Na een paar maand had hij zijn volledige verenpak gekregen.

Kusje van P.D.

casper

Hoi P.D, Mariska,

Bedankt voor jullie reactie en de foto van Phoebe! Mijn baasje was van het weekend bij Paul en weet mij te vertellen dat ik toch ietsje meer geel boven de snavel heb dan Einstein, dus misschien komt het allemaal nog goed. Als ik over een week of 6 er net zo uit zie als Phoebe is er weinig twijfel meer mogelijk.

CitaatDus nog ong 1,5 maand wachten

wachten ... nee, dat is niet mijn sterkste punt ;D  ik zou daar hele verhalen over kunnen vertellen, als mijn baasje eens een keer opschoot met het uploaden van fotos naar onze PC  >:(

Groetjes,

C a s p e r

Paul

Hoi Casper,
Als je niet langer kan wachten op een geel kopje kan ik volgende keer wel een spuitbus verf meenemen hoor dan kan ik je zo geel maken als je zelf wilt  ;D
Heb gewoon even geduld want van je baasje hoorde ik dat je kwa gedrag wel een mannetje was dus nog even wachten op je gele kopje, het komt eraan.

Groetjes, paul