28 maart 2024, 16:29:20

De 5 vliegeniertjes. Nena is thuis!!!

Gestart door angelina, 25 oktober 2006, 15:00:09

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

THX Caroline, voor het "hijsen"...nu hoef IK niet te zoeken  ;D

Hoi Angelique,

Fijn te horen dat er voor "romy" een nieuw huisje is gevonden en wel bij jou en IK nog niet aan haar ben gehecht... dat doe je zo hoor aan de valkjes van Nellie  ;) er zit een beetje Nellie in n.l. en dat is een schat, dus weet je hoe haar vogels zijn.

Je hebt een leuk intro verhaal gemaakt dus ook weer leuk om te lezen......en ware verslaving, die valkjes en het forum  ::)

Vel plezier met jou nieuwe dametje, ik ben natuurlijk WEL benieuwd hoe ze gaat heten....de enge valk met 2 namen  ;D ;D ;D LUXE HOOR  ;)
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

angelina

Hoi Hoi,

Foto's komen zodra ik er eentje heb die ik hier kan plaatsen.
Ze zijn tot nu toe allemaal meer dan 60 kb.
Tenzij Nellie er eentje voor mij hier wil plaatsen dan is het ook opgelost.

Ik ben helemaal happy nu ik weet dat er nog een beauty bij komt.
Wie weet wordt zij wel met Stitch een setje en mag ik ook ooit eens een nestje in huis hebben.

De naam tja das altijd een moeilijke bij mij.
Ze hebben hier allemaal een disneynaam of een tekenfilm naam.
In eerste instantie wilde ik het over een andere boeg gooien en haar een naam geven van een griekse godin.
Maar die zijn meestal erg lang en spreekt niet lekker uit voor mijn dochtertje.
Toen dacht ik aan de naam van de zus van Lilo uit de film lilo en stitch.
Daar moest ik eerst achter zien te komen en bleek achteraf toch niet zo lekker te klinken. Nani was dat.
Toen dacht ik aan Nina maar ook dat was em niet helemaal.
Uiteindelijk is het Nena geworden.
Klinkt lekker Nena en Stitch en nu maar hopen dat zij wel een setje worden.

Voor mijn dochter blijft het dus nog even een verassing anders heb ik de aankomende weken een stuiterballetje in huis van de opwinding.
En daar pas ik liever voor.

Greetz Angelique

Love birdies

Wilma1

OOK een mooie naam voor een mooie LUTINO!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

angelina

Hallo allemaal,

Hier zijn dan de eerste foto's van Nena.
De eerste 2 zijn samen met haar zusje.
Een van deze 2 dames is dus Nena maar welke?
De 2 zusjes lijken zoveel op elkaar zowel uiterlijk als met het karakter dat er geen verschil is tussen die 2.
Voor mij maakt het dan ook niet uit welke van de 2 er uiteindelijk hier zal komen wonen.
Ze blijft hoe dan ook een klein kerst cadeautje.












Wat een sweeties he?
De dames zijn zo helder van kleur dat de witte kleur terug reflecteerde waardoor de foto's niet zo heel helder zijn.
Volgende week rond deze tijd kan ik jullie de echte Nena voorstellen.

Dan nu het volgende.
Kiko heeft het licht gezien!
Deze dame die zeer op zichzelf is en niks van niemand moest hebben heeft ineens door dat Stitch de vrijgezelle man is waar zij weleens een mooi nestje mee zou kunnen bouwen.

Van de week vloog mijn lieve Stitchie tegen het raam toen hij schrok van de bel.
Meneertje was helemaal uit zijn doen op zijn zachts gezegt.
Ik had het al eens een keertje eerder met hem meegemaakt dus ondanks dat ik mij heeeeeeeel veeeeeeel zorgen maakte om hem heb ik het eerst even een tijdje aangekeken voordat ik aan de bel zou trekken.
Hij heeft meer als een half uur bij me gezeten totaal ontredderd en in een soort shok.
Hij was er wel maar hij was er ook niet zeg maar.
Na dat half uur heb ik hem in de kooi gezet.
Hij heeft de hele middag zitten slapen en was mega rustig voor zijn doen.
Sávonds liet ie zich wel weer een beetje horen maar was nog niet het zangvogeltje wat ik zo gewend ben.

Toen ik mijn dochtertje naar bed ging brengen hoorde ik een geluidje wat ik al eens eerder had gehoord voordat Stitch kwam. Ik wist het gelijk te plaatsen.
kiko zat kippetje.
Ik da`ht nog ach die lieverd zit ze kippetje voor Abu en die reageerd natuurlijk niet.
Eenmaal de slaapkamerdeur van mijn dochtertje dichtgetrokken sloop ik stiekem naar de woonkamer.
En wat zag ik tot mijn verbazing!!!
Kiko zat met haar kontje in de lucht voor Stitchie.
Wist niet wat ik zag.
Stitch ook niet trouwens. Die zat te kijken alsof hij water zag branden. Hihihihi
Echt met zo'n blik van wat doe jij nou?????
In eerste instantie dacht ik dit is een eenmalige aanbieding en morgen is het weer voorbij, maar nu 4 dagen later zit mevrouwtje nog steeds minimaal 3 tot 4 keer kippetje voor hem. Waarschijnlijk doet ze het wel vaker maar dan ben ik of niet thuis of ergens anders in het huis waardoor ik het niet kan spotten.
En vandaag deed ze me weer verbazen door het nu dus ook buiten de kooi te doen.
Stitch kijkt nog steeds na 4 dagen verbaasd maar geeft wel een soort antwoord op zijn manier.
Als hij dichterbij komt trippelt zij weg en trippelt hij terug dan zoekt ze hem weer op.
PARINGSDANS?????????
We zullen zien waar dit toe leid.
Als Kiko toch ineens met Stitch een setje wordt zal er in de toekomst zeker voor Nena nog een vent bijkomen.
Maar wie weet denkt Kiko straks ineens dat ze er geen zin meer in heeft en laat dan alles en iedereen weer links liggen.
De tijd zal het leren.

Kiko laat zich wel veel meer horen sinds ze zin heeft in Stitch.
Is dat normaal?
Stitch is inmiddels weer de oude en daar ben ik heel blij mee.
Hij zingt weer uit volle borst ook al klinkt het voor geen meter.
Kroelen lijkt ie steeds meer van te gaan genieten want buiten de kooi zit ie steeds bij me en als ie in de kooi zit roept ie me zoals ik hem altijd lok en dan wil ie een knuffel.
Het is zo'n ongelooflijke scheet.
Maar dat zijn ze allemaal hoor stuk voor stuk.
Hoe langer ik ze heb des te gekker ik op ze wordt.

Nou dat was het weer voor even,
Laterzzzzz

Greetz Angelique

Love birdies

carco

Love is in the air ;D

Op naar nummertje 6 :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ROCKS

Hoi Angelique,

Ik heb zo'n lieve foto van Nena en Puca, gemaakt op de laatste avond dat Puca hier was. Ze zaten zo lekker op het speelding, smelt.....smelt.....
Hij staat al in mijn eigen verhaal, maar ik wilde hem ook even bij jou laten zien, ze zijn zo cute. :-*


Lief hé? :D

Vandaag ging Puca weg, en Nena heeft haar echt gezocht, en geroepen. Als ze elkaar kwijt waren dan floten ze even en hoppa, dan kwam de ander er al weer aan.
Was best wel zielig hoor, toen ze dat deed en er geen Pucaatje kwam..... :(
Maar goed, nog maar twee nachtjes, en dan gaat voor Nena ook het grote avontuur beginnen.
Dan komt ze jouw kant op, en gaat ze nieuwe vriendjes maken. :D
Gelukkig kan ik haar hier blijven volgen, dat vind ik wel fijn.
Ik zie je snel! :-*

Doeiiii, Nellie




                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

angelina

Ach wat een sweeties zeg! :-*
Das er echt eentje om te bewaren.

Ik zie heel erg uit naar de komst van kleine Nena.
De eerste dagen gaan we het hier heerlijk rustig houden voor haar  ;) . Melanie is dan niet thuis en ik kan alle tijd van de wereld in deze nieuwe beauty gaan stoppen. ;D
Tot snel.

Groetjes Angelique

Love birdies

angelina

Hallootjes allemaal,

Morgen is het dan zover. Dan komt die mooie lieve Nena mijn valkjesteam versterken.
Ik kijk er heel erg naar uit.

Vandaag heb ik een speeltuintje gekocht voor de birdies.
Ze komen gelukkig weer heerlijk los en dat heb ik gemist.
Heeft lang geduurd want ik woon inmiddels alweer 3 en halve maand hier.
Ze gaan nu dus weer lekker op ontdekkingsreis en vinden op dit moment de spullen die op het dressior staan reuze interesant. Op zich niet erg zolang ze hun snavel er niet inzetten en dat doen er 2 van de 4 dus wel.
Dus voor de afleiding een speelplaatsje gekocht.
Ik ga hem zo eens inelkaar zetten. Zal mij benieuwen wat voor effect dat op mijn schatjes gaat hebben.
Straks durven ze de kast niet meer op hahaha.

Morgen de eerste foto's van Nena.

Groetjes Angelique

Love birdies

ROCKS

Joehoe Angelique....ik kom er aaaaaaan....





                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

angelina

Hallo allemaal,



Nena is thuis.
En hoe! Alleen in een kooi werd em echt niet ze fladdderde in het rond en kreeg geen rust.
Zelfs niet als de kooi bij de andere kooi stond.
Dus toen toch maar kooi open gezet en Nena haar gang laten gaan.
Toen ze eenmaal de uitgang had gevonden ging ze bij de anderen bovenop de grote kooi zitten alsof ze er altijd al was geweest. Totale rust dat had ik nog niet eerder meegemaakt als er een nieuweling bij kwam.
Helemaal super dus. Ze ging poetsen, eten en sliep op 1 pootje. Ze was op haar gemakkie dus en de anderen namen haar gelijk zoals ze is. Echt heel verbazend.
Heb gelachen met Nellie en haar moeder.
Hele leuke mensen.
Toen Nellie huiswaarts ging heb ik Nena even gepakt en haar een beetje geknuffeld.
Vond ze een beetje minder want dat wilde ze nou net weer niet.
Heftig dagje natuurlijk zo. In die auto ineens in een ander huis met andere valkjes. En dan ook nog eens een mens die jou ff vast wil houden en kroelen.
Dus ging Nena een stukje vliegen en doet datgene wat de anderen dan weer niet doen.
In de kerstboom zitten


Wel errug lief natuurlijk.
Ik heb ze na haar vliegtourtje maar ff met zijn allen in de kooi gezet dan kan ik peilen of dat lukt en of ze zo net zoveel rust hebben als bovenop de kooi.
En het lijkt erop dat dat zo is.
Ze slaapt heerlijk op 1 pootje en zit naast Kiko en Stitch op stok. Weer die totale rust dus.
Nou volgens mij gaat dit helemaal goed komen.
Voor Nellie ook een hele geruststelling natuurlijk want het was de laatste baby die uitvloog.

Met Nellie haar fototoestel heb ik nog een paar mooie foto's gemaakt en die stuurt ze me toe dus die zal ik hier zeker ook nog neerzetten.

Tot laters.

Greetz Angelique

Love birdies

Joy4ever

Hey Angelique,

Wat leuk dat ze zo lekker rustig reageerde op de rest en natuurlijk ook de rest op haar. Zal onze lieve Nellie erg gerust gesteld zijn zeg...
Ik hoop dat je een hoop plezier aan haar beleefd....

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Wilma1

Niet te veel van al die verleidelijke dingen  ;D

Fijne dagen
;) Wilma


EN GEFELICITEERD MET NENA'S THUISKOMST....HEEL VEEL LIEFDE EN PLEZIER MET HAAR  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda


Joy4ever



Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky