28 maart 2024, 13:43:00

De 5 vliegeniertjes. Nena is thuis!!!

Gestart door angelina, 25 oktober 2006, 15:00:09

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Angelina
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny


carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Wilma1

Ik had eindelijk even tijd wat meer te lezen en lag in een deuk om Kiko's liefdesverklaring  ;D tja ze kunnen je zelfs laten BLOZEN....ik weet er alles van "DOET IE ANDERS NOOIT"...

Ik begreep van Nellie dat Nena een vriendin gevonden heeft bij je die ze voor haar zusje ziet en zich er erg prettig bij voelt.....fijn dat het meteen zo klikt!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny



Hallo Angelina
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny


Wilma1




HEEL VEEL LIEFS,PLEZIER EN VOORAL GEZONDHEID VAN PIET, WILMA EN AL ONS DIERBAARS IN 2007


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

angelina

Hallo allemaal,

Allereerst voor iedereen die dit leest de allerbeste wensen voor 2007. Met heel veel gezondheid en geluk.

Hier gaat het allemaal super met de valkjes.
Nena kan het heel goed vinden met het einselgangertje Kiko.
Die ziet ze voor haar zusje aan en wonder boven wonder laat kiko zich poetsen door Nena.
Alleen dat terugpoetsen begrijpt ze maar niet.
Dit was met Abu en Zazou ook zo maar na verloop van tijd ging Zazou het ineens begrijpen en nu zitten ze halve dagen te kleffen.
Kiko zit nog wel steeds kippie voor Stitch. In mindere mate maar ze laat hem niet helemaal links liggen.
Eerst moest ze van niemand wat hebben en nu eet mevrouw gewoon van 2 walletjes.

Op dit moment staat het er zo voor.
Abu en Zazou.
Kiko en Nena
Stitch en ik
En soms Kiko en Stitch.
Er heerst totale rust in de kooi en tevredenheid.
Stitchie plakt nog meer aan mij dan dat hij al deed.
Stofzuigen en schoonmaken moet hij van heel dichtbij mee maken en de radio hoeft dan tegenwoordig ook niet meer aan want hij doet wel voor een serenade zorgen.
Hij zoent me helemaal plat als ik hem de kans geef en wil het liefst de hele dag door gekroelt worden.
Ik geniet hier natuurlijk met volle teugen van.

Naast Stitch worden de anderen nu toch wel akelig nieuwsgierig wat er nou eigenlijk allemaal bij mij te vinden is.
Dus komen ze steeds dichterbij met zijn allen.
Nena had ik in de kooi al zover om op mijn vinger te stappen maar vandaag ging ze toch maar eens op onderzoek uit bij mij en stapte zonder aarzelen van de kooi op mijn arm en van mijn arm op mijn vinger.

2 weken geleden heb ik voor het valkenspul maar eens een speeltuintje gekocht en ook daar maken ze steeds meer gebruik van.
Geen vuiltje aan de lucht wat de valkjes betrefd dus.

Das wel anders met de rest want vorige week heeft mijn vader een lichte herseninfarct gekregen.
Hij kwam naar het ziekenhuis om melanie en mij daar op te halen en werd zelf niet lekker.
Ik heb hem toen naar de ehbo gesjeest en we waren er gelukkig op tijd bij.
Nu ligt hij nog in het ziekenhuis maar het ziet er naar uit dat hij heel veel geluk gehad heeft en dat hij er weinig schade aan over houd.
Lichamelijk dan want ook geestelijk krijg je dan een opdonder en die mag je lekker zelf verwerken.
Maar goed het is een sterke man dus daar zal hij ook wel bovenop komen.
De afgelopen 5 dagen heb ik bijna hele dagen in het ziekenhuis gezeten en als je dan thuiskom ben je helemaal tam. Gelukkig staat Stitchie me al toe te zingen nog voor ik bij de kooi kan komen en als die dan open gaat zit ie binnen notime bij me.
Ook de andere valkjes zijn er op hun manier en ik geniet daar met volle teugen van. Het doet me in ieder geval ff de elende vergeten en daar ben ik zoooooooo blij mee.
Nou volgende keer weer foto's.

Groetjes, Angelique

Love birdies

Wilma1

Poeh....schrikken met je vader....gelukkig dat  hij "het"in een ziekenhuis kreeg...hopelijk blijft de schade beperkt. STERKTE!

Gezellige boel bij je, stofzuigen met een valkje net als ik met Coco ( halsbandje)  ;D dat maakt schoonmaken een stuk leuker en sneller  :P

Fijn dat Nena zich prettig voelt bij Kiko  ;) het plostelinge gemis van haar zusje is meteen verholpen en ze voelt zich lekker thuis bij je  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

angelina

hoi Wilma

Bij mij hierachter en in de buurt vliegen er halsbandjes in het wild.
Dat maakt de boel hier nog gezelliger.
Wist niet wat ik zag toen ik hier net woonde maar het is toch echt zo.

Groetjes Angelique

Love birdies

Wilma1

Jaaaaaaaaaaaaa ...hier in Zaandam ook, maar jammer genoeg niet in onze buurt, maar bij een kinderboederij waar ze vertoeven en bij een collega op haar reling van het balkon gaan zitten of tegen haar raam te kwebelen met haar grasje....zo gaaf!!!

Het zou leuk zijn voor Coco, soortgenootjes om hem heen die ff komen buurten, maar of ie dat zelf ook vindt  :-\  tis zo'n lievie....ben blij hem nog te hebben en Ruby die lijkt erop alleen formaatje GROTER  ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3