Riny
Gast
|
Hallo Angelina Ik wens voor jou en alle mensen, de vervulling van veel stille wensen. Fijne kerstdagen Riny

|
|
|
|
|
|
|
|
|
carco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Brutus onze lieve boomer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma1
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

birds en cats
|
Ik had eindelijk even tijd wat meer te lezen en lag in een deuk om Kiko's liefdesverklaring tja ze kunnen je zelfs laten BLOZEN....ik weet er alles van "DOET IE ANDERS NOOIT"...
Ik begreep van Nellie dat Nena een vriendin gevonden heeft bij je die ze voor haar zusje ziet en zich er erg prettig bij voelt.....fijn dat het meteen zo klikt!!! Wilma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
 Hallo Angelina Ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn, waarin verdriet en zorgen 2 onbekenden zijn. Fijne jaarwisseling ! Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma1
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

birds en cats
|

HEEL VEEL LIEFS,PLEZIER EN VOORAL GEZONDHEID VAN PIET, WILMA EN AL ONS DIERBAARS IN 2007
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma1
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

birds en cats
|
Poeh....schrikken met je vader....gelukkig dat hij "het"in een ziekenhuis kreeg...hopelijk blijft de schade beperkt. STERKTE!
Gezellige boel bij je, stofzuigen met een valkje net als ik met Coco ( halsbandje) dat maakt schoonmaken een stuk leuker en sneller 
Fijn dat Nena zich prettig voelt bij Kiko het plostelinge gemis van haar zusje is meteen verholpen en ze voelt zich lekker thuis bij je  Wilma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma1
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

birds en cats
|
Jaaaaaaaaaaaaa ...hier in Zaandam ook, maar jammer genoeg niet in onze buurt, maar bij een kinderboederij waar ze vertoeven en bij een collega op haar reling van het balkon gaan zitten of tegen haar raam te kwebelen met haar grasje....zo gaaf!!!
Het zou leuk zijn voor Coco, soortgenootjes om hem heen die ff komen buurten, maar of ie dat zelf ook vindt tis zo'n lievie....ben blij hem nog te hebben en Ruby die lijkt erop alleen formaatje GROTER  Wilma
|
|
|
|
|
|
|
|
|