4 mei 2025, 12:04:44

Elmo is toch een popje

Gestart door Saskia, 7 augustus 2003, 15:38:10

« vorige - volgende »

Saskia

7 augustus 2003, 15:38:10 Last Edit: 7 augustus 2003, 16:44:35 by Saskia
Ik keek net in het blok en het is Elmo die er een 2e eitje bij gelecht heeft.Want Zoe zat niet in het blok en voor ze uit het blok ging had ik nog gekeken en toen lag er geen 2e eitje.Nu zat Elmo erin en lag er een 2e eitje bij,dus moet Elmo hem gelecht hebben.Elmo heeft wel als bijnaam Elly,maar zo hadden we het nou ook weer niet bedoeld.Nu heb ik dus toch 2 popjes,helaas.Het belangrijkste is dat ze gezond en lief zijn.Toch had ik gehoopt dat het een paartje was.Ook liggen de eitjes steeds tegen de voorkant van het blok en als ik ze in het midden in het kuiltje leg liggen ze een tel later weer tegen de kant (als ze bevrucht konden zijn dan had ik er natuurlijk niet aangezeten).Ze laten de eitjes ook veelste lang in de steek.Nou, ik weet ook niet wat ik ga doen.Misschien kijken voor 2 mannetjes.

P.S. Ik ben van 9 tot 24 augustus op vakantie,dus kan ik in die periode niet reageren.

Stijn dc

hello

jammer, dat je dan toch twee popjes hebt!
ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen had ik het door voor er eitjes waren, en heb ik nog een mannetje kunen bijkopen!!
en waarom ze hun eitjes zo verleggen, dat weet ik ook niet, hun eigen willetje mss

sDC:D

Valerkiet

ach het is toch nog leuker als je er wat bijneemt ;) :D
en jammer dat je zo lang nie meer op het forum zal komen. :'(

veel plezier op vakantie!

Saskia

Ja dat is waar,hoemeer zielen hoemeer vreugd.Alleen kan ik dan geen blok meer in de voliere hangen,want die is daar te klein voor.En 1 blok gaat niet als je 2 paartjes hebt,toch?Maar dat hoeft ook niet perse.Het andere punt is dat m'n ouders en zus er geen 2 meer bijwillen vanwege het lawaai en de troep die ze maken.Ikzelf heb daar geen problemen mee.Gelukkig worden ze best oud en weet je niet wat er in die tijd gaat gebeuren.Misschien heb ik in de tijd wel een grote (binnen)voliere,waar het wel in past.Want ik blijf natuurlijk niet tot m'n 40e thuis wonen :D.
Tot na de vakantie :)!

Valerkiet

als je maar 1 blok hebt broed maar 1 kopel hoor!
ik heb 7 valkjes en 1 blok :-/
kan helemaal geen kwaad.
de eerste die het blok heeft kan leggen