24 mei 2025, 23:44:30

Hoe straf je een valkje?

Gestart door Big-Nigge, 24 oktober 2006, 13:08:05

« vorige - volgende »

ff

ffg
2 (50%)
ggd
2 (50%)

Totaal aantal stemmen: 1

Big-Nigge

een Vraagje...

als het valkje in je vingers bijt hoe straf je hem dan ? en hoe kan je af leren geen sieraden pakken ???

groertjes amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Rianne

Hoi Amy,

valkjes zijn gek op alles wat glimt. Het zal lastig zijn om ze af te leren dat ze niet jouw sieraden mogen pakken, terwijl ze vaak wel een glimmend belletje in de kooi hebben hangen. Dat verschil zien ze niet.
Je kunt ze streng toespreken door boos NEE te zeggen. En dan het valkje even van je weg te zetten.

Big-Nigge

Rianne ik heb iets achter gelaten bij je  inBox :D

gr Amy en Rocky

Anja

Hoi Amy,

Als mijn valkjes mij bijten dan zeg ik op een strenge toon NEE en blaas dan hard in het gezicht van de valkjes.
Dit heeft als resultaat dat als ik nu NEE zeg op diezelfde toon ze niet meer bijten.

Groetjes Anja

Big-Nigge

heey dat is ook een goede tip meid ...want ja ik heb nog geen ervaring hoe straf je een Valkje snapje  :D

maar heey thnx voor de tip dat zal ik ook eens proberen

groertjes amy en Rocky

tifit

ik zeg hard nee of stoute jongen en til zn staartje wat omhoog en geef m een paar klapjes (niet hard) enne ik draag alleen oorbellen en dit zijn van die kleine rondjes dus me oren moeten er aan geloven af en toe draag ik een halsketting en dat heeft vaak glimmende diamantjes dus moet er ook aan geloven

Ann

Hey Amy

Tweety en Cher kennen het woord NEE ook zéér goed. Ze vinden dat geen leuk woord ;), maar begrijpen het wel en luisteren ook.

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mariska

Citaat van: tifit op 25 oktober 2006, 14:49:06
til zn staartje wat omhoog en geef m een paar klapjes (niet hard)

Ik heb er eerlijk gezegd mijn twijfels bij of dat wel werkt :-\
En ik ben er ook zeker geen voorstander van.

Ik ben van mening dat nee zeggen op een strenge toon prima werkt.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bello

Wij gebruiken het woord foei

en dat werkt heel goed bij Bello, en onze katten.

foei hoort hij niet vaak en als het ons hoort zeggen dan luistert hij wel want het ligt ook aan de toon wanneer het woord uitspreekt.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel