Grootte van de handtekening

Gestart door Peter, 22 oktober 2006, 18:00:02

« vorige - volgende »

Peter

Handtekeningen, voor de één lust en voor de andere een ergenis. En de ergenis is met name de grootte van de handtekening. Vanaf vandaag is er een maximale grootte vast gesteld op 480 pixels hoog. Deze grootte zal binnen een ongeveer 7 dagen naar 400 pixels gaan en daarna nog weer een stapje kleiner.

De achterliggende reden is het leesbaar houden van het forum. Velen hebben een kleine handtekening maar met enige regelmaat verschijnen er weer hele grootte handtekeningen.

Als je handtekening nu groter is dan 480 pixels verschijnen er schuifbalken langs je handtekening. Als je je handtekening wilt veranderen maar je weet niet hoe meldt het hier!

Groeten,
Peter

Wilma1

Hoi Peter,
Ik had meteen de bekende "vuurdoop"  ::)...eindelijk zelf een handtekening gemaakt...supertrots....en floep  :o ineens mijn mooie werkje tot een rijtje "verbannen"....terwijl ik gewoon zat te surfen...nou ja  :o ::) :-\....maar na lang frutselen ( bijna opgegeven  ::) ) begon ik te denken dat IK de schuldige was en alles op zijn kop had gezet  ;D dus Ik nogmaals verkleinen en WEL hoor "het"  past weer  8)

Dus nu NIET meer gelijk met MIJ gaan "rommelen" hoor  ;D ;D ;D ;) je bezorgde me de schrik van mijn leven  ::)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peter

Hoi wilma,

Ik was nog een beetje aan het testen of het ook in elke browser ook goed werkte :) Zelf werk ik met:
Internet Explorer 6.0 (Volledig geupdate)
Internet Explorer 7.0 (Volledig geupdate)
Firefox (Niet geupdate)

Nadat ik zeker wist dat in de meest gebruikte browsers werkte heb ik een bericht online gezet :) Ondertussen had ik ook al wat IM's gehad van "geschrokken" forum bezoekers.

Groetjes,
Peter

Ps: Bij jouw is het de kat die de boel scrollen :)

Wilma1

Mijn kat houdt vanaf gisteren ALLES!!! in de gaten  ;D ;D ;D

Wij hebben Explorer 7.0 volledig geupdate  ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Tot hoever gaat het dan? tot hoeveel pixels? Ik zag bij mijn handtekening al een scrollbalk staan en bij sommige handtekenignen met dezelfde grootte nog niet.En gaat het om de hoogte alleen of ook om de breedte?
ik heb hem vandaag aangepast, maar moet ik dat dus binnen afzienbare tijd weer gaan doen?
Wat worden de precieze maten?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!