29 maart 2024, 12:03:32

niet de vier maar de zes musketiers

Gestart door sweety34, 22 oktober 2006, 11:52:38

« vorige - volgende »

sweety34

hoi allemaal het is even geleden dat ik een stukje geschreven heb :censuur maar omdat we druk waren met verhuizen is het er niet van gekomen.
in de tussen tijd hebben we niet vier maar zes musketiers figaro sinty rebel kinda sweety en mazzal en ze doen het geweldig. we zitten nog steeds te gissen wie er nu een kopel word want het knuffeld allemaal met elkaar ze zijn allemaal vrij tam maar sweety is dankzij de liefde van gonnie echt hand tam het liefste wil ze een hele dag gekroeld worden op haar hoofd en surft ze mee op je schouder door het huis.
ze kwetteren een hele dag door maar om 20:00 zijn er vijf van de zes stil en gaan slapen behalve sweety niet die gaat door tot dat de lampen en de tv uitgaat en dan nog even het laatste prietje of die zeggen wel te rusten het is echt een schatje.
en dan rebel en kinda die kunnen fluiten als de beste hele concerten geven ze en sweety die probeerd dan mee te doen maar dat lukt nog niet zo goed hahahaha.
ik wil wel nog even zeggen dat ik dankzij deze site een aantal vrienden bij heb gekregen die regelmatig bellen of smsen en dan niet alleen over de valkjes dus echt een super site.
zou gauw als ik kan zal ik wat foto's plaatsen want ik heb een aantal vragen gehad hoe ze er uit zien de 6 musketiers en mocht het me zelf niet lukken dan stuur ik ze wel door naar gonnie of angelique die ze er voor me op zetten.
groetjes allemaal en een heel fijn weekend  ;D
groetjes wendy patrick en de kids

angelina

Hey Wendy,

Leuk dat je weer wat hebt neergezet hier.  :)
Was idd alweer een tijdje geleden en ik wilde je het nog vragen de laatste keer aan de telefoon maar goed wij zitten dat zo te beppen dat ik het gewoon weer straal vergeten ben :P.
En nu volhouden he dat dagboek. ;)
Ik heb mijn verhaal laten sluiten omdat ik dacht nieuw huisje dus verse start ook voor mijn 4 vliegeniertjes dus zo snel mijn eigen comp weer staat kan ik alle geschoten foto's weer overzetten van telefoontje naar comp en een nieuw dagboekje beginnen. ;D
Nou tot snel weer. ;)

Greetz Angelique

Love birdies