28 april 2024, 02:09:01

waterfontein

Gestart door melanie, 5 augustus 2003, 21:55:27

« vorige - volgende »

Valerkiet

10 augustus 2003, 18:51:21 #15 Last Edit: 10 augustus 2003, 18:51:43 by Valerkiet
leuk! ik heb ook een kamervoliere :)
dus dat zou er ook in passen ;D
krijgen jullie die wel makkelijk naar binnen? :-/

Paul

Hoi Melanie,
Ik heb precies dezelfde die jij hebt alleen heb ik er geen kruikjes op want ik denk dat die er ook niet bij zaten en dat ze die ergens anders vandaan hebt.
Maar er zat een grote zak kiezelstenen in de doos, misschien dat die op de bodem horen maar lijkt me niet makkelijk met schoonmaken want dan moet je elke keer die stenen eruit halen als je het bovendeel terugplaatst.
Ik ga er in elk geval wel wat dingen mee proberen.
Ik heb hem niet in de kooi staan maar op een tafel maar daar komen de valkjes ook dus als ze willen baden zal dat geen probleem zijn :-)

Groetjes, Paul

melanie

hoi paul,

Ik heb die kruikjes er zelf opgemaakt, door een splitsing te maken op de dikke slang in de bovenkant.
Ik zou die stenen er ook niet in doen


groetjes Melanie

Ellen

Hartstikke leuk joh die waterfontein voor de valkjes.
Daar zal denk ik met plezier gebruik van gemaakt worden
met deze tropische temparaturen....... :D
Leuk model ook trouwens met dat wasbordje..:)
Ben benieuwd naar de badderende foto's.

Groetjes Ellen.

Mirjam-Moniek

Hoi Paul
Die steentjes kan je er beter niet indoen nee. Daar komen waarschijnlijk op den duur algjes aan en dan kan je elk steentje individueel afschrobben met een tandenborstel ofzo. Niet doen dus, tenzij je bezigheidstherapie nodig hebt.  ;D

dysian

wat een ontzettend leuk idee zo'n fonteintje. Misschien wil taipa wel wassen in zo'n ding, ik zal eens kijken of ik ook 1 kan vinden hier in de buurt.
 ;)

Speedy

Wat een geweldig idee.....wow...voor die electrische draad heeft mijn man wel weer een oplossing voor.
Probeer een stukje pvc pijp (elektriciteitspijp) dooorzagen...open buigen en daar de draad inleggen..want...je kan niet altijd de stekker van de draad afhalen..mocht er dan toch een keer een slim valkparkietje erachter weten te komen...dan is dit alvast veiliger.
Misschein wisten jullie dit al...maar toch...wilden we het ff kwijt.. ;D

Groetjes,
    Trudie