3 mei 2025, 03:53:07

Verliefd?

Gestart door Dido, 21 oktober 2006, 17:25:04

« vorige - volgende »

Dido

Hallo, ik zat net met mijn vogeltje van ong. 10 a 11 weken voor de computer. hij zat rustig op mijn schouder en opeens begint hij te krijsen dus ik kijk op begint hij met zijn staart tegen mijn schouder te wrijven. alsof hij zijn kont aan mijn schouder af zit te vegen ofzo :-X Wat was dit?
Zazou <3

Lin

Ik weet niet of je het graag wil weten, maar hij was aan het paren met je.  :-X Beloon in ieder geval dit gedrag niet want ze kunnen het later dan ook tegen je hand doen. Het kan ook door hormonen komen ik heb hier ene valkje gehad en die deed het met 6 weken al.

Heeft ie een partner trouwens?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dido

Nee dat hoefde ik eigenlijk niet te weten nee, haha:P
Heeft geen partner.. kan je dat ook stoppen?(A)
Zazou <3

Lin

Naar mijn weten niet. Als ze een partner hebben dan doen ze dat daarbij. Dan heb je ook het voordeel dat het valkje ook minder gaat schreeuwen als hij alleen is, mocht je valkje dat gedrag vertonen.

Dido

Volgens mij schreeuwt zazoe niet als we weg zijn... we zetten ook altijd de radio aan als we weg gaan.
Me vader ziet het ook niet echt zitten er nog eenvalkje bij te nemen.
Betekend dit trouwens dat het een mannetje is?(aangezien ik een meisje ben :P )
Zazou <3

Lin

Daar let een valkje niet op. Mocht je valkje wel gaan schreeuwen dan raad ik een maatje aan het beste zou dan een pop zijn.

Dido

Betekend dit trouwens ook dat ik heb voorlopig beter geen kusjes enzo kan geven?
Of maakt dit niet uit?
Zazou <3

Dido

Okee, ik zal de buren af en toe vragen of ze wat horen
Zazou <3