29 april 2024, 16:29:45

Heel rustig aan

Gestart door granny, 17 oktober 2006, 13:55:08

« vorige - volgende »

Ann

Hey Granny

Leuk dat te lezen. Het valkenvirus is besmettelijk ;).

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Granny,

Dus je man is nu ook besmet met het valkenvirus  ;D ;D ;D
Ik lees dus dat Tjikie al ontzettend tam is en heel snel gewend is bij jullie. Gelukkig maar.

Groetjes Anja

granny

In elk geval vind hij Tjikie heel leuk, maar of hij met het valkenvirus besmet is durf ik niet te zeggen hoor.

marga

hoi granny
nou dan komt het vast nog wel
want het is heeeel besmettelijk ;D ;D ;D
groetjes marga

granny

ik gooi er ook maar een klein filmpje achteraan. ;D
valkjes

marga

leuk filmpje
ze fluiten hier om het hardst mee
groetjes marga

Anja

Hoi Granny,

Een heel leuk filmpje.
Dat was toch Tjikie op het laatst.


Groetjes Anja

granny

Citaat van: elfelfje op 30 november 2006, 18:54:34
Hoi Granny,

Een heel leuk filmpje.
Dat was toch Tjikie op het laatst.


Groetjes Anja


Klopt, zag je ook hoe erg ze hem gekortwiekt hadden? Als hij een beetje wild tegen de tralies van de kooi slaat, gaat het gewoon bloeden. Kei zielig hoor.

granny

Tjikie zit nogal vaak met zijn kop in de bel (die er pas sinds gisteren inhangt overigens) zijn riedeltje te fluiten. Akoestiek zal beter zijn daar denk ik?  :P

Anja



Nee dat heb ik niet gezien.

Ik denk dat Tjikie zichzelf ziet in de bel.
wel heel leuk om te zien hoor.

Groetjes Anja

granny

Dat gekwaak op de achtergrond dat je af en toe hoort zijn trouwens de zebravinkjes. ;D

Anja



Het is volgens mij supergezellig bij jou.

Groetjes Anja

granny

Citaat van: elfelfje op 30 november 2006, 19:27:52


Het is volgens mij supergezellig bij jou.

Groetjes Anja

Wanneer je niet bang bent voor honden, dan is het kei gezellig (heb er 3)

granny

Omdat Sunny en Pinkel behoorlijk wat lawaai maken, zijn de buren komen klagen. Ik vind dat heel erg, maar heb bij de herplaatsing toch maar een berichtje geplaatst dat ik een nieuw tehuis voor deze 2 zoek. Ik vind dat heel moeilijk, want ze zijn erg leuk en ik heb er ook nogal wat tijd in gestoken om ze tammer te krijgen. Vooral Sunny vind ik een te gek beestje en ik ben er zeker van dat ze behoorlijk tam te krijgen is. Ze is een echt brutaaltje zeg maar. Ook mijn man gaan ze steeds meer irriteren en om de goede vrede te bewaren kan ik niet anders doen dan een blijvend tehuis voor ze te zoeken waar ze wel mogen bljven. Misschien dat jullie iemand weten of er zelf belangstelling voor hebben.

granny

Sunny en Pinkel gaan steeds lelijker doen tegen de andere 2 en ik heb ze dus apart moeten zetten. Ik kan gelukkig wel berichten dat ze maandag naar hun nieuwe huisje gaan. Ik breng ze er zelf (70 km rijden) en kan dan gelijk zien waar ze terecht gaan komen zodat ik ze nog eens kan opzoeken.

Tjikie zit inmiddels bij Moekie en dat gaat buiten verwachting. Moekie zit hem heel de dag door te verleiden en heel zacht te kirren, maar Tjikie begrijpt nog niet echt wat hij nou moet doen. Macho gedrag vertoont hij wel.