Mijn 3 papegaaien en honden en katten.. FOTO"S aanwinst

Gestart door Coco en Chantal, 13 oktober 2006, 21:10:49

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hoi Anja

Ja verschrikkelijk he  :'(
Ze was vanmidag aan het overgeven , dus vandaag heb ik kip en rijst gekookt, nu krijgt ze paar keer per dag kleinere porties te eten en hoop zo het overgeven tegen te gaan.

Arme Jody, ze is er echt ziek van, zo'n zielig ding is het nu.

Ik hoop dat ze dit weekend niet verder achteruit gaat en dat er na maandag alleen maar verbetering in zal komen, maarja dat is nog ff afwachten.

Bedankt Anja voor je lieve berichtje. :-*
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Chantal,

Graag gedaan meid. En de kaarsjes branden hoor. Ik hoop ook dat ze niet verder achteruit gaat.
Is de rijst met kip er wel ingebleven?

Geef ze maar een dikke knuffel.

Groetjes anja

Coco en Chantal

ja de rijst met kip blijft er tot nu toe goed in.
Later op de avond krijgt ze nog een beetje.

Jody ligt nu lekker op de bank, arm beessie.
Zal blij zijn als het maandag is en dat de medicatie gaat aanslaan.

Anja

Kan me er iets bij voorstellen.

We denken aan jullie hoor.

:-* :-* :-* :-*

Anja

*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

Gaat het vandaag al ietsje beter met Jody?

Sterkte ermee.

Groetjes,
Jeanine.

Coco en Chantal

Hallo

Ben net thuis van Jody weg brengen naar de DA.

Mocht er bij blijven toen ze haar aansloten aan het infuus en ze deed het heel erg goed, ze gaf geen kik.
Vanavond tussen 5-6 uur word ik gebeld hoe het tot nu toe met der gaat en als alles goed is mag ik der morgen avond weer ophalen en anders moet ze nog eeen extra nachtje blijven.

Van het weekend ging het toch met Jody achteruit hoor, ze wilde niet meer eten en drinken, dus met een spuitje spoot ik regelmatig water in der mond, ook al heb ik zo mijn best gedaan, maar was ze toch lichterlijk uitgedroogt, germmm.
Ook het eten ging heel moeizaam, toch heb ik gelukkig elke keer wat eten erin gekregen.
Maar vandaag krijgt ze ook medicijnen wat tegen haar misselijkheid helpt, dus als alles goed is zal ze snel weer honger krijgen en haar buikje vol eten.

Nu is het duimen dat de medicatie gaat aanslaan en dat ze morgenavond lekker naar huis mag.
Als ik meer weet zal ik het jullie laten weten.

Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes :-*

Anja

Hoi Chantal,

Onze duimen draaien overuren voor je hoor.
De kaarsjes blijven ook branden.
Ik hoop zo dat ze er goed door komt.
Arme Jody.

Groetjes anja

Mara

Hoi Chantal

Ik hoop dat de medicijnen aanslaan. We denken aan jullie!

mara

*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

We zullen voor jullie duimen.

Groetjes,
Jeanine.

Coco en Chantal

hallo

Ja sorry dat ik gisteren niet meer hier online ben geweest om jullie te laten weten wat de Da had gezegt.
Ik ben om 18.10 s'middags gebeld en de DA vertelde dat ze goed had gegeten, ze hebben haar eetlustopwekkers gegeven.
En het infuus liet ze mooi met rust en het infuus liep ook mooi door.
Verder kon hij niet veel zeggen, want de medicatie moet nog gan inwerken.

Het is vandaag afwachten of ik gebeld word en dat ze opgehaald mag worden, dus heel erg spannend.

Ik vond het gisteren avond wel akelig hoor, zo konder onze Jody op de bank te zitten.
Ik lekker op de bank en zij in een benc, germ mijn schatje.
Maar misschien is ze vanavond al thuis en dan kan ik weer lekker met haar knuffelen.

Anja

Hoi Chantal,

Het is toch al goed teken dat ze weer goed eet toch?
Ik kan het me voorstellen dat de plek op de bank nu erg leeg is. Maar we hopen hier dat ze vanavond weer thuis zal zijn.

Sterkte.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Anja

Ja dat is zeker al een fijn idee dat ze goed heeft gegeten na zo'n weekend van bijna niet meer willen eten.
Ze heeft om weer honger te krijgen dus die eetlustopwekkers gekregen en ze heeft iets gehad tegen het misselijk zijn.

Maar de Da had ook gezegd dat het een hele brave hond is, ja natuurlijk het is de liefste van allemaal ;D

Anja

Dat is ze zeer zeker. Dat vind Ton ook hoor.
Als ze straks naar huis mag dan geef ze maar een dikke knuffel van haar vriend.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

23 oktober 2007, 10:59:28 #193 Last Edit: 23 oktober 2007, 11:04:07 by Coco en Chantal
Ja dat zal ik zeker doen ;D
Ik heb nog die leuke foto van Ton en Jody, mag ik die hier op zetten??

Anja