13 mei 2025, 17:48:24

dunne poep en dik buikje

Gestart door bilbo, 27 september 2006, 11:28:35

« vorige - volgende »

bilbo

Je ziet redelijk duidelijk de bolling over de stok hangen waar ze op zit....

Rianne

Ik zou er toch echt mee naar de dierenarts want dit is volgens mij niet normaal :-\

Inger m

Hoi,
Het ziet er idd wat afwijkend uit. Zoals ik schreef kan het ook wat anders zijn. De vogel kan bv. ook tumoren oid aan de eierstok krijgen, daardoor kan de zwelling ook ontstaan en apart gedrag. Een advies van een goede vogeldierenarts is mogelijk verstandig, als er geen eieren worden gelegd.

Klopt het dat ze wat kaal rond de ogen en snavel lijkt?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

bilbo

Dank weer voor de info. Ik heb voor de zekerheid nog even gechecked, maar ze is niet kaal rond de snavel; da's de lichtval. ze heeft gewoon allemaal kleine veertjes daar.

Ik ga proberen om deze week langs een dierenarts te gaan. Ik word zelf eind deze week ook opgenomen voor een zware operatie, dus ik hoop dat het allemaal lukt...

Het vreemde is dat ze (behalve haar "zwangere gedrag") helemaal normaal doet... ik hoop maar dat het idd geen tumoren of andere enge dingen zijn...

Inger m

Hoi,
Ik wil je niet gelijk bang maken met zulke bewoordingen, maar het is idd iets om in de gaten te houden. Ik heb iets soortgelijks gehad met een oudere grasparkiet.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.