28 maart 2024, 20:37:54

geen nickname meer?

Gestart door nick01, 10 oktober 2006, 08:52:21

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: Peter op 10 oktober 2006, 23:13:17
Foto van Harry... Ik wist niet dat je er ook bij rookte...



Citaat van: Rianne op 10 oktober 2006, 23:17:06
Hey, da's nog een ouwe foto! Ik heb tegenwoordig lenzen! ;D


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Niet gek hè?

Groetjes,
Monky

Rianne


♪ Marlies

Foto van Harry... Ik wist niet dat je er ook bij rookte...


Groeten,
Peter
Citaat


Ik moet zeggen dat je nog niet echt veel veranderd bent. ;D ::) :P

Groetjes Marlies ;)  ( is wel echt :P )

Ann

Hallo

Ik vind Nicknamen ook wel leuk. Ik gebruik mijn echte naam (of dat denken jullie toch ;D) maar ik zal nergens mijn achternaam vermelden. Ann komt ontzettend veel voor en zonder achternaam kunnen alleen de mensen die mij echt goed kennen hier uit halen. Een foto van mij staat wel op mijn site, maar dan ook alleen die.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

valkje-jacco

ik vind nicknames leuk, kijk maar naar mijn naam, die klopt,, eigenlijk niet meer... die hoort valkje-jaccogipsyappiechristypearl zijn dan.. maar ik hou gewoon valkje-jacco ;) en zo noemen ze me ook  :D

gr.valkje-jacco (mitchell )  :)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

nick01

t is niet uit te sluiten , maar ik vindt t wel zo eerlijk als je een hevige discussie aangaat of je hebt de pik op iemand dat je op zijn minst laat zien dat je ballen hebt en je echte naam toont anders vindt ik t gewoon sneaky. 8)

*Esther*


Mariska

Helemaal mee eens Nick 8)

Oh en Esther, ik heb je broem broem gezien hoor ;D
Heel stoer 8)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

angelina

hey allemaal,

Toen ik me hier wilde aanmelden bleek mijn naam al in gebruik te zijn.
Vandaar de naam Angelina.
Dit is de 2e naam van mijn dochtertje en kwam hier nog niet voor.
Dit is het enige forum waar ik heel veel tijd doorbreng en zet ook onder ieder stukje mijn echte naam.
En ja waarom niet gewoon open en eerlijk zijn.
Koud kunstje toch?

Greetz Angelique

Love birdies

Karin

Omdat de naam "Karin" in het begin bezet was heette ik hier eerst "Kazoo".  Maar toen mijn naam weer vrij kwam heb ik hem snel ingepikt  ;D ;D ;D Ik ondertekende wel altijd met Karin, maar ik werd steeds Kazoo genoemd  ;D
Overigens heb ik op bijna alle forums waarop ik zit een nickname, gewoon omdat Karin veel voorkomt en ik het leuk vind om een aparte naam te nemen ( meestal een naam van mijn huisdieren ), want Karin2 vind ik niet zo leuk klinken  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rob

Aloha...

als ik mijn veel gebruikte nickname hier zou gebruiken nemen jullie me helemaal niet meer serieus ;D ;D ;)

Vandaar mijn echte naam......Rob


Met ongecensureerde groet

Kaledwaas....ehmmmm......Rob


Monky

Ik gebruik Monky meer uit gemakzucht ;D
Ik vind mijn eigen naam te lang en rot letters om te typen...Vooral de q.
Het heeft dus niets met aapjes te maken  :P ;D ;D ;D
Mijn broer en zus noemen me ook vaak zo...dus vandaar...

Bij serieuze berichtjes gebruik ik overigens wel mijn echte naam.

Groetjes,
Monky  8)

Valerie

Op bijna alle forums heb ik een nickname, ook deels omdat ik niet overal mijn naam laat zien.
Een wildvreemde die me zomaar bij de voornaam noemt?
Hier vind ik het totaal anders.
Maar mijn achternaam zal ik nooit vermelden.
Ik vind nick names ook altijd leuk, maar als je een heleboel mensen al kent, vind ik mijn eigen naam toch leuker. ;)
Nou Harry,je mag wel eens lachen hoor!  ;D



ziralioness

Haha, nou, ik maak me nooit zo druk hoor. Of iemand nu een nickname of een ''echte'' naam gebruikt; je kan nooit controleren of de persoon is wie hij of zij zegt.

Ik heb puur een nickname omdat ik dat gewoon leuk vind. Mijn echte naam is Diane en ik heb geen enkele moeite de hele wereld dat te vertellen!  ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Inge88

Ik vind dat ieder dat voor zich moet weten. Ik heb er geen problemen mee om mijn naam hier te vermelden, ook mijn woonplaats, achternaam en geboortedatum vind ik eerlijk gezegd geen probleem, wat kun je er immers mee? Ik heb ook een persoonlijke website: http://www.ingevlaar.nl heb ik ook helemaal geen probleem mee  :P