30 maart 2024, 07:01:20

geen nickname meer?

Gestart door nick01, 10 oktober 2006, 08:52:21

« vorige - volgende »

nick01

wel of geen nickname meer?

nu is t wel een manier om je te verschuilen achter een naam en lekker te gallen en te beledigen.

of moet t gewoon kunnen en moet je gewoon de rotte appels scheiden en gewoon de nickname aanhouden.

dit na aanleiding van een andere discussie waarin een paar keer gevraagd werdt naar de echte naam van een nickname.

Rianne

Ik had dit onderwerp nog niet gezien, maar had al gereageerd in de andere discussie.

Komt erop neer, ik gebruik nu de naam Rianne, maar wie weet heet ik wel Harry, ben ik 43 en ook nog eens alcoholist. De wereld zit raar in elkaar en je weet vaak niet met wie je praat.

Monky

Goh Rianne, dat had ik nooit achter je gezocht...

Ik moet zeggen dat ik nu een beeld voor me heb van 43 jarige Harry Potter met een fles whiskey in zijn hand  :P, bril scheef op de neus... ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky (zo heet ik niet echt  ;D ;D ;D )

Rianne

Haha, zo heet je niet echt, dat zeg jij! Ik zie nu echt voor me dat er zo'n aap achter de computer zit ;D ;D

Monky

 :o :o :o 8) :P

Dan had er nog een "e" tussen gemoeten  ;D ;D ;D

Groetjes.... ;D

carco

 ;D ;D
Toch zit er wel een punt in wat Nick zegt ( ik weet toevallig wel dat het geen nickname is van hem :P)
Alleen zal dit niet te achterhalen zijn of iemand deze wel of niet gebruikt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Christine

Citaat van: Rianne op 10 oktober 2006, 15:41:16
Ik had dit onderwerp nog niet gezien, maar had al gereageerd in de andere discussie.

Komt erop neer, ik gebruik nu de naam Rianne, maar wie weet heet ik wel Harry, ben ik 43 en ook nog eens alcoholist. De wereld zit raar in elkaar en je weet vaak niet met wie je praat.

Had je vroeger ook geen schuilnaam? ;D

Ik had in het begin ook een schuilnaam maar sluit me toch bij Rianne aan, wie weet zijn we de personen niet die achter de naam schuilt. Zo iets kunnen we pas weten als we de persoon IRL kennen! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Inderdaad, ik had in het begin een schuilnaam. Deze kun je nog zien als je me een IM stuurt. :)
Ik vind het ergens wel lastig, met een nickname weet je nooit hoe je iemand aan moet spreken.

*Yvon

Ja, ik ga bekennen......... wij gebruiken stiekum eigenlijk ook niet onze eigen namen.

Yvon heet in het echt Rene, en andersom............

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mariska

 ;D ;D ;D

Heel stout Yvon, of moet ik toch Rene zeggen :P


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gompie

Nou hoef denk ik niet te vertellen dat mijn echte naam niet Gompie is ;D
Maar wel of geen nickname, ik vind zelf dat iedereen dat zelf moet kunnen weten. Dit is een openbaar forum, iedereen en dan ook echt iedereen kan hier gewoon meelezen. Niks mis mee in tegendeel zelfs, maar wel zo begrijpelijk dan dat mensen toch enige privacy (in zoverre dat er is op internet) voor zichzelf creëren door middel van een nickname.
Nou vind ik het zelf geen probleem om mijn naam te gebruiken, zet die ook onder mijn berichtjes, maar ik kan wel begrip opbrengen voor mensen met een nickname en die hun echte naam ook echt geheim houden.

Groetjes Esther, Gompie, Betty en Whoopy :)
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)

Joyce28

Ik gebruik geen nickname,dit is mijn echte naam.Maar ik laat bewust geen foto's zien van mijn kids of huis
Heb in het verleden wel eens een stukje van mijn dochter laten zien met 3 valkjes,maar heb de foto ook weer verwijderd.Voelt toch niet prettig moet ik zeggen

Peter

10 oktober 2006, 23:13:17 #12 Last Edit: 10 oktober 2006, 23:24:37 by Peter
Een echte naam hoeft voor mij ook niet echt, de meeste mensen zetten de echte naam ook vaak onder in. En ik denk inderdaad dat we op deze uitzondering niet een heel stel regels moeten gaan maken. Het is al te vaak dat de goede onder de slechte moeten leiden.

Foto van Harry... Ik wist niet dat je er ook bij rookte...


Groeten,
Peter

Rianne

Hey, da's nog een ouwe foto! Ik heb tegenwoordig lenzen! ;D

*Esther*

oh ik zie dit hier nu pas....
ik had ook in het andere topic al gereageerd.
Maar mijn eerste gedachte is ook: Wie weet ben ik helemaal geen Esther maar heet ik Noa.
Dan weet je niet wat een 'Nick' is of niet ;)
ik vind nick's wel leuk want voor mij zegt het iets over mij. En ik neem aan voor een heleboel anderen die Nick's hebben geldt dat ook.

gr Esther
Of Crosser van mijn oude liefde mijn crossmotor :'(