20 april 2024, 01:49:12

Ik ben Rocky

Gestart door Big-Nigge, 9 oktober 2006, 11:26:18

« vorige - volgende »

1

2
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Big-Nigge

 ;D Hallotjes ik ben Amy en ik heb een valkparkiet Bonte (of wit masker) en Die heet Rocky hij is al bijna 5 weken oud.

Het reden om zon vroeg valkje in mijn handen te recht gekomen zijn is dit:

Het was 3 oktober om half 5 zag ik (bij mn opa) dat Rocky al 1 dag geen eten kreeg van de ouders en de ouders hadden al een andere ei gelegt en deed niks meer voor het valkje van 4  weeke ...mijn opa zeg zou jij dat kunnen valkje verzorgen ? je krijg speciaale voer (pap) moet je lauw warm mengen en in een spuitje doen en zijn hooftje vast houden en de eerste keer lukt niet maar komt nog wel..17.00 zat het Valkje in zijn kooitje en Blaasde tegen iedereen en ook tegen mijn..En toen was het 19.00 pap tijd ...ik deed papje klaar maken en ik deed in het spuitje en natuurlijk had honger!en het spuitje was stroef dus de spuite ik beetje naast ...en toen ging het goed en Rocky piepte van blijschap (zou ik ook doen als ik eten kreeg)en mn opa zei als der iets is kom ik toch altijd elke dag kijken...

en dat is de verhaaltje hoe zon jong Valkje bij mij is gekomen :)

ik heb nog thuis een hondje als huis dier een jackrussel : Bo heet ze (een meisje) en Rocky weet ik nog nie want het is nog een kleintje maar het gaat goed op deze moment zit rocky door de kooitje wandelen hihihi..maar dit was het beetje over mij en Rocky je ziet me vaak op deze site als ik vragen heb of andersom Groertjes uit Brabant Amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!